Fitness Seller

Log all eyez on me

haha wie weet... miss probeerde die wat te slijmen want ik ben zijn baas eigenlijk... hij zei je bent goed bijgekomen in je nek en gezicht... ik hoop echt dat hij ongelijk heeft want als mijn kop nu al opzwelt wat moet het dan ni zijn binnen 10 weken...

tsja... het houdt een keer op hoor, hij blijft niet zwellen, je krijgt alleen een kop alsof je 150 kg met 30% BF weegt..

• Topic Starter Topic Starter
hahah, mooiboy:P

met oud & nieuw, veel gezopen, ben van 2-4 januari thuis gebleven, had echt van die appel wangetjes, weet je wel die rooie dikke wangen, voelt een beetje aan als het kontje van roberto's vriendin...

wat is eigenlijk de beste excuse wanneer je veel opmerkingen krijgt hierop?

wat is eigenlijk de beste excuse wanneer je veel opmerkingen krijgt hierop?

heb de bof :P, tsja bij mij weten ze het, en bij jou zal het ook overduidelijk zijn straks als je in 10 weken een dikke 10kg opblaast, zeg dat je nieuwe supplementen heb gekocht, en deze wat vocht retentie met zich mee brengen.

heb de bof :P, tsja bij mij weten ze het, en bij jou zal het ook overduidelijk zijn straks als je in 10 weken een dikke 10kg opblaast, zeg dat je nieuwe supplementen heb gekocht, en deze wat vocht retentie met zich mee brengen.

dan gaan ze allemaal zeggen ja? de welk? wil ik ook wel proberen...

lichaam zal niet zoveel opvallen denk ik met kledij aan, ik loop nu rond met twee trui's aan opt werk, en na een paar weken ga ik er een weg laten dan valt het gelijk minder op... gewoon die opgezwollen kop zal opvallen denk ik...

geloof me, 8 kg aankomen zie je wel hoor, ook met gesjoemel met truien..
net als de kont van sissy's vriendin zeg maar...opgezwolle..

ja ik zie wel... meeste mensen denken toch al dat ik gekuurt heb ook al was dit niet zo... zeker door mijn lengte valt het veel vlugger op...

't kletst wel lekker hmmmm rooie plekken op je dijen.. kijk dan doe je het goed.. big ass lover he ;)

maarree, ja kijk je kiest er zelf voor pik, wat is er zo erg aan eigenlijk? die gasten zijn ook niet gek hoor, zolang je maar niet laat doorschemeren dat je aan de spuit zit, dat wordt meestal wat anders opgevat.. en ja willen ze het weten, zit je aan de oxy's ;)

't kletst wel lekker hmmmm rooie plekken op je dijen.. kijk dan doe je het goed.. big ass lover he ;)

maarree, ja kijk je kiest er zelf voor pik, wat is er zo erg aan eigenlijk? die gasten zijn ook niet gek hoor, zolang je maar niet laat doorschemeren dat je aan de spuit zit, dat wordt meestal wat anders opgevat.. en ja willen ze het weten, zit je aan de oxy's ;)

ja eigelijk maak ik mij druk om niks... weetwel de een snuift de ander rookt en ik spuit, dat maakt mij niet zoveel slechter he...

precies. en sissy doet t gewoon allemaal-)

precies. en sissy doet t gewoon allemaal-)

precies aleyezonme, zo moet je denken, je komt er toch niet onderuit, je kan er wel vaag omheen gaan lullen, brengt je alleen maar in de shit, eerlijkheid duurt het langst!

en Roberto, houdt die jaloezie nou toch eens in bedwang, weet dat je verliefd op me bent.. dat trio kan je nu echt wel vergeten!

beter. ga trouwens maar niet op de pm's in die je op dit moment ongetwijfeld
van sissy krijgt, hij is namelijk nogal van de mannenliefde en drogeert zijn
slachtoffers t liefst.

beter. ga trouwens maar niet op de pm's in die je op dit moment ongetwijfeld
van sissy krijgt, hij is namelijk nogal van de mannenliefde en drogeert zijn
slachtoffers t liefst.

hahahah wat een lul niet.

zoals de waard is vertrouwd hij z'n gasten Roberto, viezerik.

alcohol zou ik zeker vanaf blijven, alhoewel, gaat er veel vocht van vasthouden de dagen er na.. dus je gaind wel ff meer;) maar dat zal een moment opname zijn!

mja, dat denkt ie ja, rare gozer. ken m verder nie.

Terug
Naar boven