MuscleMeat

Log all eyez on me

• Topic Starter Topic Starter
oh zo oke....

winny is altijd lekker laaste weke van je kuur op 50 mg is nice, ik zou gewoon voor oral gaan, winny injects zou ik pas neme als je 100 mg ofzo wilt gaan neme

mja het injecteren zal tegenvallen denk ik zo elke dag, geef ook de voorkeur aan orals ook al zijn er meer nadelen... zit momenteel in begin week 3

nu dacht ik aan deze...
w1-8 400mg deca
w1-11 500mg Test e
w9-13 winstrol 50mg
w14-17 nolvadex

mja het injecteren zal tegenvallen denk ik zo elke dag, geef ook de voorkeur aan orals ook al zijn er meer nadelen... zit momenteel in begin week 3

nu dacht ik aan deze...
w1-8 400mg deca
w1-11 500mg Test e
w9-13 winstrol 50mg
w14-17 nolvadex

idd goede kuur al vind ik de deca wel kort op 8 weke maar goed

idd goede kuur al vind ik de deca wel kort op 8 weke maar goed

beter zo dan?

w1-9 400mg deca
w1-12 500mg Test e
w10-14 winstrol 50mg
w15-18 nolvadex

ik zie zelf nog hoe goed ik erop ga opt het einde, anders zet ik alles nog een weekje langer...

beter zo dan?

w1-9 400mg deca
w1-12 500mg Test e
w10-14 winstrol 50mg
w15-18 nolvadex

ik zie zelf nog hoe goed ik erop ga opt het einde, anders zet ik alles nog een weekje langer...

ja je moet maar even kijke maar deca op 11 weke kan je doen kijk maar

ja je moet maar even kijke maar deca op 11 weke kan je doen kijk maar

heb maar genoeg deca voor 9 weken, hoogstens 10 maar daar vrees is voor. denk wel dat dit voldoende zal zijn aangezien het nog wat door blijft werken, 9 weken in plaats van 11 komt ook nog beter uit voor mij nakuur... ook wil ik maar winstrol erbij nemen wanneer ik stop met deca, omdat je van deca veel vocht krijgt en winstrol vocht afdrijft... dus denk ik dat ik ze beter niet samen neem

mwoa, zou de deca niet langer dan 9 weken doen, gaf bij mij iig weinig meerwaarde. pas wel op dat je niet te snel overstap op te weinig kalorieen, omdat je massa dan sneller kan verdwijnen dan je lief is..

mwoa, zou de deca niet langer dan 9 weken doen, gaf bij mij iig weinig meerwaarde. pas wel op dat je niet te snel overstap op te weinig kalorieen, omdat je massa dan sneller kan verdwijnen dan je lief is..

neen gewoon koolhydraten klein beetje naar beneden en veel cardio op het einde...

schroef je kh wat omlaag maar compenseer dat dan met eiwitten, probeer je totale inname een beetje gelijk te houden. Houd de spiegel daarnaast goed in de gaten wanneer je cardio gaat doen, dat t niet te snel gaat opeens..

schroef je kh wat omlaag maar compenseer dat dan met eiwitten, probeer je totale inname een beetje gelijk te houden. Houd de spiegel daarnaast goed in de gaten wanneer je cardio gaat doen, dat t niet te snel gaat opeens..

momenteel doe ik zo een 2 x 30 a 40 min cardio per week, op het einde ga ik naar zo een 3 x 40 a 60 min gaan... en eiwitten ook beetje opschroeven, wil er ook niet superdroog van gaan worden die laatste 5 weken, zo een 2 % bf minder is voldoende, mag altijd iets meer...

Laatst bewerkt:
Training van vandaag is goed verlopen, voelde percies een kleine krachttoename
eerst 10min opwarming aan 7km/h

military shoulder press
12*50
10*60
10*75
8*85

dumbbell Shoulder Press
12*20
10*24
10*28
8*32

dumbbell shoulder flexions
12*14
10*16
10*20
8*22

Barbell Upright Row
12*50
10*60
10*70
8*80

Barbell shrugs
20*60(voor)
20*60(achter)
15*80(voor)
15*80(achter)
10*100(voor)
10*100(achter

Dumbbell Shrugs
20*28
15*30
10*32
10*32

30 min cardio aan 7km/h als afsluiter

en hoe zit het ondertussen met uw BF? want zijn toch veel mensen die vrij snel vet aanzetten met deze middelen? ben hier wel eens benieuwd naar... ben zelf ook op zoek naar mijn volgende kuur, vandaar.

grtz

en hoe zit het ondertussen met uw BF? want zijn toch veel mensen die vrij snel vet aanzetten met deze middelen? ben hier wel eens benieuwd naar... ben zelf ook op zoek naar mijn volgende kuur, vandaar.

grtz

valt en staat volledig bij je voeding, als je clean eet kun je zelfs cutten met deze middelen.

ah oké, thx roberto...ben aan het twijfelen momenteel tussen deca, parabolan of ultradrive...

ben nog wat ervaringen aan het opzoeken, en dan zal ik een keuze maken. zou voor maart-april worden dus

en @ TS succes gewenst

grtz

denk wel dat mij BF wat zal stijgen zo een 2% denk ik... maar daar lig ik niet echt wakker van, het vet dat ik zal aanzetten cut ik er de laatste 5 weken terug af met winstrol... momenteel alleen wat vocht bij, vetpercentage is nog steeds gelijk...

ja, oké... op het einde zal de winstrol ook zijn deel moeten doen.

ga dit logje zowiezo even opvolgen,ben er wel eens benieuwd naar

ja, oké... op het einde zal de winstrol ook zijn deel moeten doen.

ga dit logje zowiezo even opvolgen,ben er wel eens benieuwd naar

voor een massakuur moet je er niet teveel mee inzitten om wat vet aan te zetten, gewoon zoveel mogelijk massa proberen pakken en dat vet cut je er later wel weer af... gewoon maken dat je niet te vettig begint met de kuur... toch zeker niet boven de 16%

ja, dat is natuurlijk wel wat logisch, let ook fel op men voeding enzo, en zit momenteel op een vet percentage van 11 procent ongeveer zodus dat kan er nog wel mee door... zal wellicht, testo E, deca, bold, drive of para en masteron worden...

keuze tussen die 4 moet ik nog wat uitzoeken.

ja, dat is natuurlijk wel wat logisch, let ook fel op men voeding enzo, en zit momenteel op een vet percentage van 11 procent ongeveer zodus dat kan er nog wel mee door... zal wellicht, testo E, deca, bold, drive of para en masteron worden...

keuze tussen die 4 moet ik nog wat uitzoeken.

pak ze gewoon allemaal :D

haha ja, zou ook een mogelijkheid zijn ja... maar als 2de kuur vind ik da er al iets te fel uitzien :), wil het nog iets ofwat simpel houden

Terug
Naar boven