Fitness Seller

Log Alpha-x

ninusz

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal!

Vandaag begin ik met mijn twee maanden stack met Alpha-x. Omdat ik het zelf altijd heel erg jammer vind als ik niet voldoende informatie over de werking van bepaalde supplementen bij vrouwen kan vinden, wil ik er ook aan meewerken om dit te veranderen. Voor de een en andere schrijffout alvast mijn excuses, Nederlands is niet mijn moedertaal.

Hoezo nu Alpha-x? Ik boek nog steeds veel voorruitgang met mijn training maar wilde nu twee maanden wat extremer aan de slag gaan. Meer trainen, meer op mijn dieet letten en een extra steun in de rug met Alpha-x. Ik heb al veel positiefs over Alpha-x gehoort en gelezen, maar ik denk niet, dat het een wondermiddel is. Ik zie het als een kleine mentale en lichaamelijke steun....als het dan ook daadwerkelijk bij een vrouw werkt.

Doelstelling: verminderen van vet en opbouw van spiermassa

Uitgangspunt:
168 cm, 68kg (wil afvallen naar 62kg en dan tot 64kg vetvrije spiermassa opbouwen).

Verder supplementen: Creatine, Whey-Isolaat en Caseine, nu ook nog Liv 52 omdat dit in combinatie met Alpha-x raadzaam zou zijn.

Mijn biceps heeft al een mooie omvang van 34 cm, maar over mijn buik wil ik het nog niet hebben. Met 88 cm helaas nog veer weg van mijn doelstelling.

Vanochtend dus de eerste drie pillen naar binnen gewerkt en in eerste instantie niets gevoelt. Vanaf de middag kreeg ik het dan ongelofelijk warm. Ik heb ooit Dexaprine probeert (trouwens ook een aanrader, ben er toen 7,5 kg in 6 weken mee afgevallen), maar dat lijkt niets in vergelijk met de warmte die ik nu voel.
Stemming is verder prima, vanavond dan trainen en voor het gaan slapen dan de andere twee pillen.

Tot gauw weer!

Laatst bewerkt:
Leuk dat je een logje maakt over gebruik van supplementen, ben zelf een beetje terughoudend in gebruik van supplementen, deels ook omdat ik niet weet hoe het bij vrouwen uitpakt. Ik ben benieuwd!

Wat is het precies?

En wat doe je ondertussen qua trainen en voeding?

• Topic Starter Topic Starter
Training en voeding

Ik train 5 x in de week.

Ma./Do. Armen en Borst
Woe. Benen
Di./Vrij. Schouders, Rug en Buik

Oefeningen gaan in elkaar over zodat ik heel efficient kan trainen.

Ik train alleen met losse gewichten.

Qua voeding zit ik hoog in mijn eiwitten (min.150g) en best laag in kh (max.80g) en vet (max.30g)

Hierbij niet ingerekend is mijn sinaasappelsap met dextrose. Dit werkt geweldig voor mij. Direct na de training.

Voor meer informatie over Alpha-x:
http://www.bodylab.nl/Applied-Nutriceuticals/Alpha-X-150-caps-561

en dan onder productinformatie

Je kan ook de een en andere review bij DBB vinden.
Bij verdere vragen gerust posten!

Ik snap het niet helemaal. Het supplement is voor spieropbouw, maar je doel nu is afvallen, ook gezien je voeding, aangezien dat wat je aangeeft maar voor 1200 kcal zorgt of zo.

Ik snap het niet helemaal. Het supplement is voor spieropbouw, maar je doel nu is afvallen, ook gezien je voeding, aangezien dat wat je aangeeft maar voor 1200 kcal zorgt of zo.

Klopt, ik wil afvallen en droger worden en mijn spieren tegelijkertijd een extra push geven. Dit lukte al eerder goed door goed op voldoende eiwitten te letten, ook zit ik laag in de kalorien. Regelmatig wel meer dan 1200kcal. Maar dan wel in dezelfde verhouding. De vraag is nu in hoeverre dit supplement hierin een steun kan bieden. Dus de vraag: Word ik hierdoor droger en gespierder dan zonder, gaat het sneller, gaat het makkelijker? Of doet het helemaal niets? Ik train al sinds vele jaren en een tijd lang ook met een persoonlijke trainer (toen ook echt op massa). Enne dan cutten :eek: ik haat het! Ik ben ook zo anti cardio....helaas.....Deze keer stond ik dus open voor de test of ik het mij makkelijker kon maken....watje ik.
Uit diverse reviews blijkt trouwens ook, dat je dit product veel beter kan gebruiken om droger te worden en je spieren nog een extra push te geven, doordat je gewoon wat sterker bent en intenser kan trainen. Zeggen ze...precies wat ik wil dus. Maar nu wil ik dus weten of dit (ook voor een vrouw) van toepassing is.
Heb trouwens net getraint en nog niets hiervan gemerkt. Ging goed maar niet buitengewoon of zo. Maar dat is zeker ook nog wat te vroeg :o

Warm warm warm

Voor wie het in de winter vaker koud heeft is dit product alvast een echte aanrader. Gisteren avond werd het wat minder, voor het gaan slapen dan de de volgende twee pillen erin en 's nachts was het weer heerlijk warm. Nu ook. Slapen ging verder prima, geen gedreven goevoel of zo.
De spieren voelen ook lekker warm aan, zo als heb ik net mijn training achter de rug, goed gevoel op zich.

Aan het einde van deze stack post ik ook wat foto's. Dan zullen wij letterlijk zien wat het doet!

heb je dan ook nu al foto's genomen? anders is er geen vergelijkings materiaal

1. week

Hallo!

Hier mijn review van de eerste week met Alpha-x:

De hele dag een vrolijk gevoel, dat is opzich wel positief, geeft ook wat energie. Bovendien nog steeds lekker warm en de spieren voelen altijd wat opgepomt aan. Zo alsof je net hebt getraind. Dat voelt heerlijk! :cool:
Tijdens het training geen buitengewone focus of duidelijk meer kracht. Sommige oefeningen gaan wel wat makkelijker, maar sommige niet. In hoeverre je dit Alpha-x kan danken, is maar de vraag.
Gezien dit spul eigenlijk o.a. ook het aanmaken van vetcellen zou voorkomen en oude vetcellen zou vernietigen (bijna een soort van fatburner), merk ik hier nog niet zo veel van. Wel 1kg minder, maar het resultaat van Dexaprine was wat dat betreft beter.
Tot nu toe nog geen negatieve bijwerkingen.

Nu hoor ik van de meeste mensen ook, dat het pas vanaf de tweede of derde week echt begint te werken. We'll see!

Dat is al wat

Nu zit ik op 1,5 weken met mijn Alpha-x en ik kan het volgende melden:

2 kilo vet eraf en ik zie er al wat gespierder uit. Goede krachttoename tijdens het training, ik leg er steeds meer schijven op. Sneller herstel.
Stemming is perfect, geen negatieve bijwerkingen tot nu toe. Nog steeds een lekker getraind gevoel, de hele dag lang. Dat alleen is al heerlijk! :rolleyes:

Trouwens is Alpha-x op dat moment bijna overal uitverkocht. Kennelijk maken er nog meer mensen goede ervaringen mee. ;)

week 3

Nu zit ik in de 3e week met Alpha-x. Af en toe een tintelend gevoel in mijn vingers, meer heb ik helaas niets te melden. Geen nieuws dus "bad news!":mad:
Kijken wat deze week brengt.

Stoppen met deze onzin

Nou, ik ga hiermee stoppen. Dat spul doet niet veel dan wat er in de eerste/tweede week voor effecten waren. Hiervoor is het dan echt te duur.
Zo heb nu ik ook (voorlopig ;)) mijn les geleerd en blijf gewoon bij de bekende middelen:

Whey-Isolaat
BCAA's
Creatine (TCM)
Beta-Alanine alternatief ook af en toe 1.M.R.
voeding op orde
goed trainingsschema

Helaas helaas, makkelijker gaat het dus niet, zeker niet met Alpha-x!

Terug
Naar boven