Hehe, ik woon ook in Katwijk, maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken iedere dag naar Leiden te reizen om te trainen, vooral in de zomer niet...
Train nu nog bij Houwaard, gewoon in Katwijk dus, maar als ik (hopenlijk binnen een jaartje) een eigen koophuis heb, dan ga ik lekker thuis trainen!
Want hier begint de eigenaar steeds te kankeren op gebruikers.. Puur omdat hij mij ook wantrouwd, en terrecht!
Ik heb hem al eerder uitgelegd, dat wat mensen thuis doen in hun vrije tijd, hun eigen keuze is! Als er in zijn sportschool mensen zijn die spuiten of handelen is het wel een ander verhaal, maar dat is dus niet zo..
Ook zei hij eerder tegen me; Ja, laat de gewichten niet zo stuiteren! De mensen schrikken hiervan... Waarop ik dan weer zei; Dit is een sportschool, hier word getraind!!! Als mensen al zo schrikkerig zijn van een paar beukende gewichten, hoe moet het dan met die mensen in het verkeer? Als er 1x naar ze getuterd word raken ze dan ook van slag
Ook vertelde ik de eigenaar, dat mensen (bodybuilder/krachtsporters) net zoals ik, hem vroeger hebben GROOT gemaakt! Toen waren er geen 'fitness-ers' alleen wij! Maar nu je met die fitness'ers iets meer verdiend (aangezien ze minder gaan, minder ruimte gebruiken, evenveel betalen + wat drinken daar!) wil je ons niet meer, en verafschuw je de dingen die BB'ers hier doen, terwijl je het vroeger wel door de vingers wilde zien!!! Je zag het 'gebruik' zogenaamd niet... Jaja!!!
De man geeft iig toe (na lang gesprek) dat het wel gedeeltelijk een geld-kwestie is...
Nu mogen we ook al niet meer Deadliften, doe ik nog wel, maar wel elke keer gezeik...
Als je 130kg (met banken) aan stang hangt, zit hij ook scheef te kijken.
K*t sportschool-eigenaren van tegenwoordig!!!