AndroidHealthClinic

log be happy. we zijn begonnen

confiance zei:
Hoe is het nu met jou ''inject'' plek, ik zelf heb het gevoel alsof ik er met een honkbalknuppel tegenaan ben geslagen. Het blijft behoorlijk pijnlijk. Ik heb absoluut geen koorts of zo, dus een ontsteking zal het niet ziijn maar het is wel ****ing gevoelig. IK ben benieuwd wanneer het wegtrekt.

ik heb het ook man,maar ik heb het ongeluk dat ik alletwee de billen heb gestekt,in de linker de test en de rechter de deca...de linker is om te besterve,ik kan niet deftig in m'n auto stappen,en eruitkome is nog erger,het zal voor mij enkele weken geen beentraining worden...gelukkig heb ik wat reserve op m'n wandelstokken :D

@be happy je moet ongever 20 mg nemen totals de schijf/gevoeligheid wegtrekt en het liefst nog een dag of 2 langer voor de zekerheid...

Het gaat nu langzamerhand iets beter, maar ik ga dinsdag echt niet in dezelfde bil zetten, denk er niet aan. Na drie dagen heb ik nog steeds het gevoel van die honkbalknuppel. :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de test en deca in 1 spuit gedaan, geen probleem is mij verteld.

weet iemand van jullie hoe het in het bovenbeen kan gezet worden? volges een vriend van me is dit redelijk pijnloos... is het proberen waard :D

dat lijkt me ook een wat betere plek voor als je het zelf moet doen.
als je m dan in je reet doet en je krijgt kramp pfoeeee:eek:

maar daar is een mooie site van,, heb pas nog gezien. heb alleen de link niet meer.

gister trouwens schouders triceps gedaan,wat wel lekker ging maar kon niet echt qua kracht vergelijken omdat ik met paar vrienden in een grote schuur ben gaan trainen.
dat is weer anders dan je gewend bent maar goed.

zondag weer rug biceps en daarna gaan we de 2e week in, weer even een prik in de bil.

in een schuur?? met koeien in je nek squaten,met kippen flyes doen,met een paard tussen je benen dippen :p

ja ach.....het is een goed alteratief hoor.woon in katwijk en train in leiden, als ik weinig tijd heb dan ken ik daar effe meedoen. beterrrrr:cool:

Waar train je in leiden dan?Ik woon en train in leiderdorp vandaar.Af en toe train ik s in leiden.

train je bij spartaan of fysiek? een andere sport school waar ze ''juicers'' tolereren is er niet in leiden naar mijn weten;)

ik train bij fysiek idd. heb ook effe bij spartaan gezeten maar is wat ouder en kleinere hokjes . fysiek is een hal wat ik wat beter vind.

be happy zei:
ja ach.....het is een goed alteratief hoor.woon in katwijk en train in leiden, als ik weinig tijd heb dan ken ik daar effe meedoen. beterrrrr:cool:

Hehe, ik woon ook in Katwijk, maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken iedere dag naar Leiden te reizen om te trainen, vooral in de zomer niet...
Train nu nog bij Houwaard, gewoon in Katwijk dus, maar als ik (hopenlijk binnen een jaartje) een eigen koophuis heb, dan ga ik lekker thuis trainen!
Want hier begint de eigenaar steeds te kankeren op gebruikers.. Puur omdat hij mij ook wantrouwd, en terrecht!

Ik heb hem al eerder uitgelegd, dat wat mensen thuis doen in hun vrije tijd, hun eigen keuze is! Als er in zijn sportschool mensen zijn die spuiten of handelen is het wel een ander verhaal, maar dat is dus niet zo..
Ook zei hij eerder tegen me; Ja, laat de gewichten niet zo stuiteren! De mensen schrikken hiervan... Waarop ik dan weer zei; Dit is een sportschool, hier word getraind!!! Als mensen al zo schrikkerig zijn van een paar beukende gewichten, hoe moet het dan met die mensen in het verkeer? Als er 1x naar ze getuterd word raken ze dan ook van slag???

Ook vertelde ik de eigenaar, dat mensen (bodybuilder/krachtsporters) net zoals ik, hem vroeger hebben GROOT gemaakt! Toen waren er geen 'fitness-ers' alleen wij! Maar nu je met die fitness'ers iets meer verdiend (aangezien ze minder gaan, minder ruimte gebruiken, evenveel betalen + wat drinken daar!) wil je ons niet meer, en verafschuw je de dingen die BB'ers hier doen, terwijl je het vroeger wel door de vingers wilde zien!!! Je zag het 'gebruik' zogenaamd niet... Jaja!!!
De man geeft iig toe (na lang gesprek) dat het wel gedeeltelijk een geld-kwestie is...

Nu mogen we ook al niet meer Deadliften, doe ik nog wel, maar wel elke keer gezeik...
Als je 130kg (met banken) aan stang hangt, zit hij ook scheef te kijken.

K*t sportschool-eigenaren van tegenwoordig!!! :)

Laatst bewerkt:
Ironmind zei:
Hehe, ik woon ook in Katwijk, maar moet er eerlijk gezegd niet aan denken iedere dag naar Leiden te reizen om te trainen, vooral in de zomer niet...
Train nu nog bij Houwaard, gewoon in Katwijk dus, maar als ik (hopenlijk binnen een jaartje) een eigen koophuis heb, dan ga ik lekker thuis trainen!
Want hier begint de eigenaar steeds te kankeren op gebruikers.. Puur omdat hij mij ook wantrouwd, en terrecht!

Ik heb hem al eerder uitgelegd, dat wat mensen thuis doen in hun vrije tijd, hun eigen keuze is! Als er in zijn sportschool mensen zijn die spuiten of handelen is het wel een ander verhaal, maar dat is dus niet zo..
Ook zei hij eerder tegen me; Ja, laat de gewichten niet zo stuiteren! De mensen schrikken hiervan... Waarop ik dan weer zei; Dit is een sportschool, hier word getraind!!! Als mensen al zo schrikkerig zijn van een paar beukende gewichten, hoe moet het dan met die mensen in het verkeer? Als er 1x naar ze getuterd word raken ze dan ook van slag???

Ook vertelde ik de eigenaar, dat mensen (bodybuilder/krachtsporters) net zoals ik, hem vroeger hebben GROOT gemaakt! Toen waren er geen 'fitness-ers' alleen wij! Maar nu je met die fitness'ers iets meer verdiend (aangezien ze minder gaan, minder ruimte gebruiken, evenveel betalen + wat drinken daar!) wil je ons niet meer, en verafschuw je de dingen die BB'ers hier doen, terwijl je het vroeger wel door de vingers wilde zien!!! Je zag het 'gebruik' zogenaamd niet... Jaja!!!
De man geeft iig toe (na lang gesprek) dat het wel gedeeltelijk een geld-kwestie is...

Nu mogen we ook al niet meer Deadliften, doe ik nog wel, maar wel elke keer gezeik...
Als je 130kg (met banken) aan stang hangt, zit hij ook scheef te kijken.

K*t sportschool-eigenaren van tegenwoordig!!! :)

Wat een gezeur zeg, maar ik denk dat er wel een verschuiving binnen de sportscholen ontstaat. Ook bij ons zie je dat er steeds meer fitness apparatuur het ijzerhonk verdringt. Er wordt bij ons op de sportschool ook eerder geïnvesteerd in cardio apparaten dan aan bv een nieuwe Smith machine, helaas. Gelukkig mag je er nog wel met de gewichten gooien. :p

He, vandaag je nieuwe inject, ik hoop dat je er deze keer minder last van hebt. Disndag ben ik aan de beurt, gelukkig is de achterkant weer helemaal in orde. :D

vandaaag nieuwe ja, ga zo naar me maat toe om uur of 11.
daarna gelijk rug/ biceps.

vanmiddag zal ik weer effe schrijven.
byebye

Als ik een tip mag geven ;) een vriend van me zet 5 min ff de hete douche er op van te voren, schijnt enorm te schelen

Nou pik,

Het zit er weer in,effe kijken of het weer lekker op zal stijven de komende dagen.

Leg de vial/ampul ook eens op de verwarming of in warm water 5min voor het zetten. Ik merk zelf als het goed warm is dat ik minder last heb de dag erna..

Welk merk gebruik je?

Dr. Worf ik denk dat ik dat maar ga doen, 5 min onder de douch staan lukt me niet op de plaats wat ik injecteer, maar 5 min voorverwarmen wel.
Goede tip bro!!! :thumb:

Terug
Naar boven