be happy
Cool Novice
- Waardering
- 0
waterman zei:Nou pik,
Het zit er weer in,effe kijken of het weer lekker op zal stijven de komende dagen.
haha idd ouwe, het is gelukt he.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waterman zei:Nou pik,
Het zit er weer in,effe kijken of het weer lekker op zal stijven de komende dagen.
Dr. Worf zei:Leg de vial/ampul ook eens op de verwarming of in warm water 5min voor het zetten. Ik merk zelf als het goed warm is dat ik minder last heb de dag erna..
Welk merk gebruik je?
confiance zei:Wat een gezeur zeg, maar ik denk dat er wel een verschuiving binnen de sportscholen ontstaat. Ook bij ons zie je dat er steeds meer fitness apparatuur het ijzerhonk verdringt. Er wordt bij ons op de sportschool ook eerder geïnvesteerd in cardio apparaten dan aan bv een nieuwe Smith machine, helaas. Gelukkig mag je er nog wel met de gewichten gooien.![]()

ironmike86 zei:geen varkensvlees waarom niet? das lekker met wat zoetzure saus en rijst...hmmmm
? en ook voor uitslag
? verbeter me maar hoor als ik fout zit. hebben jullie nog tips voor uitslag beetje te verminderen?? had ik altijd wel een beetje maar goed.be happy zei:omdat er niks inzit? en ook voor uitslag
? verbeter me maar hoor als ik fout zit. hebben jullie nog tips voor uitslag beetje te verminderen?? had ik altijd wel een beetje maar goed.
zo, vandaag weer heerlijk wezen trainen. borst en triceps.
ik merk idd nu dat ik extra power heb, maar pfoeee wat een pomp had ik vandaag in me borst en vooral triceps. heeerlijk gevoel dat wel maar kreeg ook last van mijn ellebogen beetje die aanhechtingen heb ik t idee.
morgen benen en woensdag rust dus dan keijgen ze effe rust.
tot horens maar weer.
?confiance zei:In mijn geval had ik, binnen de eerste week na de eerste inject, last van licht gevoelige tepels. Of dat een begin van gyno's is/was weet ik niet. Ik ben meteen met nolva begonnen en heb nu vrijwel geen last meer.
Ironmind zei:Dat zijn idd de symtonen van Gyno, jeuk bij de tepels, geirriteerd, etc..
Clomid sloeg bij mij iig niet aan, Nolvadex had ik destijds nooit van gehoord..
Maar als het bij jou in 1x ophoud, waren dat de symtonen, en zijn de klachten er nu dus mee verholpen, gelukkig!
?