MuscleMeat

Log Jeffa040

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Heel netjes Jef. Je staat er een stuk beter gedefinieerd bij dan die keer dat we samen gingen trainen. Petje af. Wat zijn je kracht stats momenteel?

Thanks, klopt. Dat was ook mijn doel van de laatste maanden. Kracht stats zijn hetzelfde, ik heb niet meer op 1 RM's getraind. Ik heb ook een tijdje stil gelegen met squaten & deadliften i.v.m. overbelasting.

Ik merkte ook niet echt veel massagains in vergelijking met je andere foto's alhoewel je meer gedefineerd erbij staat en je sowieso een nette fysiek hebt, zeker gezien je leeftijd en trainingsperiode. Probeer een keiharde bulk te doen en massa's erop plakken.

Net fysiek Jeffa. Zeker een streeffysiek voor mij.

Wat zijn je doelen nu? Blijf je op onderhoud eten of wil je nog vooruit op massa of in kracht?

Ik ga nu richting de 90 bulken. Ik moet alleen even kijken of ik dat dit jaar al kan combineren met mijn vechtsporten & school. Ik zit namelijk op een 25 uur sport in de week, ik merk dat ik me dan minder kan focussen op BB dus dat zit dan ook mijn groei in de weg.

Heel erg goed fysiek.
Wat eet jij dagelijks?

Thanks!

Ehm, even globaal gezien eet ik ongeveer dit:

Whey
Brinta
Brood
Kipfilet
Tonijn
Eieren
Noten
Zalm
Rijst
Kwark
Lijnzaadolie
Visolie
Vitamine & mineralen capsules
Melk

Volgende bulk zal rond de 5000 kcal zijn, 300 gram eiwitten ongeveer.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
jeff is back! goede pics kerel - nu lekker doorknallen

Belachelijk dit, echt belachelijk.
Vind die side tricep heel goed uitkomen, als je in de contest meedeed had je van mij een 9 gekregen, misschien zelfs een 10 als je er ook goed uitziet in andere perspectieven.

Ik hoorde dat jij ook bezig bent met 3XL's schema, bevalt die een beetje?

• #1.684
jeff is back! goede pics kerel - nu lekker doorknallen

Thanks sjaak, ik zag je contest pics, nice fysiek man! :thumbs:

Belachelijk dit, echt belachelijk.
Vind die side tricep heel goed uitkomen, als je in de contest meedeed had je van mij een 9 gekregen, misschien zelfs een 10 als je er ook goed uitziet in andere perspectieven.

Ik hoorde dat jij ook bezig bent met 3XL's schema, bevalt die een beetje?

Dankje man!

Klopt, ben er nu ongeveer 4 weken mee bezig, bevalt mee zeer goed. Mijn lichaam reageert er erg goed op. Ik ga dit zeker een tijd aanhouden.

• #1.685
Yo gasten,

Even een update met pics. Ik weeg momenteel 80 kg, ben wel een aantal kg's kwijt maar wel nog droger geworden. Shredded as phuck in dbb-taal. Ik train nu UB/LB split, dit bevalt me erg goed. Ik full squat nu 6x140 dus dat gaat wel aardig. 1 RM al lang niet meer getest.

Gister diploma uitreiking gehad, m'n CIOS diploma is eindelijk binnen. Na 4 jaar geen **** doen wordt het tijd voor een echte opleiding. Volgend jaar ga ik fysiotherapie volgen op de HAN in Nijmegen.

Hieronder 2 vage pics van m'n legs en abs.

Greetz Jef

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vnjh1g.jpg

Dit in 2 jaar.:O
Ik voel me zoo waardeloos nu;P
Alle respect voor jou man.

Weet je de uitslag al van de fysio? Ik wacht nog steeds op de uitslag van fysio in rotterdam.

• #1.688
Weet je de uitslag al van de fysio? Ik wacht nog steeds op de uitslag van fysio in rotterdam.

Jep, ben al aangenomen. Heb meegedaan aan de decentrale selectie, daar waren 44 plaatsen voor vrij. Ik had een positief advies dus ik heb 1 van de 44 plaatsen.

Ziet er goed uit, echt fanatiek gecut laatste maanden of wat? Vertel ons je strijdplan.

• #1.690
Ziet er goed uit, echt fanatiek gecut laatste maanden of wat? Vertel ons je strijdplan.

Niet echt, gewoon clean gegeten op ongeveer 4000 kcal. Ik verbrand super veel in een week, dus ik bulk ongeveer op 5000. Ik kom best moeilijk aan dus 4000 is best weinig voor mij. Ik loop sowieso 3 keer per week hard, volleybal 1 keer in de week, kickboks en doe aan jiu jitsu.

Niet echt, gewoon clean gegeten op ongeveer 4000 kcal. Ik verbrand super veel in een week, dus ik bulk ongeveer op 5000. Ik kom best moeilijk aan dus 4000 is best weinig voor mij. Ik loop sowieso 3 keer per week hard, volleybal 1 keer in de week, kickboks en doe aan jiu jitsu.

Oke. Dikgedrukt vanwege je opleiding? Krachttraining ook 4x per week, lekker bezig dan.

ripped MOFO! mooie lijnen man

btj vage foto's maar ziet er wel nice uit man tot zover :)

Poses willen we zien, bijna 1 jaar geleden sinds je laatste update in je log.
Benen/abs zien er goed uit! - ik weet nog dat je altijd een stuk zwaarder was als mij en ik dacht toen altijd waarom kom ik niet aan??? nu ben ik overigens al een heletijd 80+er.
Toch wel een mentale drempel maar nu zit ik weer met het zelfde 80>90 drempel.

Wat moet ik eigenlijk verstaan onder zo'n toelating voor fysiotherapie? Ik ben het namenlijk ook van plan als ik dit jaar haal.

• #1.696
Poses willen we zien, bijna 1 jaar geleden sinds je laatste update in je log.
Benen/abs zien er goed uit! - ik weet nog dat je altijd een stuk zwaarder was als mij en ik dacht toen altijd waarom kom ik niet aan??? nu ben ik overigens al een heletijd 80+er.
Toch wel een mentale drempel maar nu zit ik weer met het zelfde 80>90 drempel.

Wat moet ik eigenlijk verstaan onder zo'n toelating voor fysiotherapie? Ik ben het namenlijk ook van plan als ik dit jaar haal.

Ja ik weet het, maar m'n bovenlichaam is niet veel veranderd, alleen droger geworden.

Ehm, ik heb een week op de HAN in Nijmegen gezeten voor de toelating via decentrale selectie. Ik moest verschillende gesprekken voeren met docenten en studenten, een portfolio maken, verschillende maken op het gebied van anatomie en fysiologie, verslagen maken van hoorcolleges, etc.

Terug
Naar boven