henk3
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok ik denk het volgende;
-jeffa kan gewoon niet squatten (meer), tot dat hij hersteld is
-jeffa heeft geen ongeluk gehad
-jeffa kan een stervend hert uitstekend na doen.
optie 2 valt zowiezo af want hier maak je geen grappen over, en optie 1 en 3 blijven dan over.
Potverdomme hoerige k*t zooi.
Vanmiddag een brommer ongeluk gehad, ik reed op het fietspad, een auto sloeg af en had mij niet gezien. Gelukkig remde ik op tijd waardoor ik vaart minderde. Toch schoof ik over de motor kap heen. Mijn knie is verbrijzeld, voor de rest flinke schaafwonden, ik heb echt geluk gehad.
Waarschijnlijk kan ik nooit meer 100% squaten, mijn carriere bij het leger is ook erg twijfelachtig nu.

Update pic;
Most Muscular @ 82 kg - 182 cm, trainingstijd 1,5 jaar.
![]()
haha alweerOptie 3 valt ook af, want de enige die een stervend hert na kan doen, ben ik! De manager is vandaag alweer komen klagen namelijk, de k*ttekop!
Jeffa kan uitstekend een stervend hert na doen, ik denk dat ie zelf een hert is
iemand die z'n squat filmpje nog heeft of weet waar die ergens staat in z'n log?haha alweerJeffa kan uitstekend een stervend hert na doen, ik denk dat ie zelf een hert is
iemand die z'n squat filmpje nog heeft of weet waar die ergens staat in z'n log?

Ik mag weer rustig mee sporten op school, nog geen zware belastingen als squats, leg presses etc.
Wel lief dat je aan me denkt.

Kan je wel voetballen ?.. want dan kun je gewoon alle aandacht richten op je bovenlichaam![]()

Ayo,, Welke Whey heb je gebruikt of kan je aanraden ?![]()
Weet ik wel ma ik zag in je voedingsschema dajje ook Whey gebruiktHaha mijn gains zijn niet aan whey te danken hoor.
Thanks.
Weet ik wel ma ik zag in je voedingsschema dajje ook Whey gebruikt

Mijn sarcasme meter slaat op hol.www.bodylab.nl
Jeffa en ik bestellen vaak samen, is echt zieke shit, gruwelijke pomp elke keer weer. En dan heb ik het nog niet eens over de immense vasculariteit gehad die je met dit geweldige product, in no time, zult bereiken!!
www.bodylab.nl
Jeffa en ik bestellen vaak samen, is echt zieke shit, gruwelijke pomp elke keer weer. En dan heb ik het nog niet eens over de immense vasculariteit gehad die je met dit geweldige product, in no time, zult bereiken!!