MuscleMeat

Log Jeffa040

Jeffa040, jij had toch ook last van je rug, is het over gegaan toen je naar dat ruggencentrum bent geweest

kdenk gwoon dat hij t sarcastisch bedoelde dat hij 180 kg squatte omdat hij die vraag dom vond xD
en toch foked op is maa rk hoop t nie natuurlijk :P

ok ik denk het volgende;
-jeffa kan gewoon niet squatten (meer), tot dat hij hersteld is
-jeffa heeft geen ongeluk gehad
-jeffa kan een stervend hert uitstekend na doen.

optie 2 valt zowiezo af want hier maak je geen grappen over, en optie 1 en 3 blijven dan over.

Optie 3 valt ook af, want de enige die een stervend hert na kan doen, ben ik! De manager is vandaag alweer komen klagen namelijk, de k*ttekop!

Ik heb het niet over zijn 'verbrijzelde knie' maar over pijn die hij in zijn rug had die zowiezo wel echt was, al een tijdje terug..

Potverdomme hoerige k*t zooi.

Vanmiddag een brommer ongeluk gehad, ik reed op het fietspad, een auto sloeg af en had mij niet gezien. Gelukkig remde ik op tijd waardoor ik vaart minderde. Toch schoof ik over de motor kap heen. Mijn knie is verbrijzeld, voor de rest flinke schaafwonden, ik heb echt geluk gehad.

Waarschijnlijk kan ik nooit meer 100% squaten, mijn carriere bij het leger is ook erg twijfelachtig nu.

omg :(

Update pic;

Most Muscular @ 82 kg - 182 cm, trainingstijd 1,5 jaar.

344z4o4.jpg

Netjes

Optie 3 valt ook af, want de enige die een stervend hert na kan doen, ben ik! De manager is vandaag alweer komen klagen namelijk, de k*ttekop!
haha alweer:o Jeffa kan uitstekend een stervend hert na doen, ik denk dat ie zelf een hert is:eek: iemand die z'n squat filmpje nog heeft of weet waar die ergens staat in z'n log?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
geweldig!

Hoe is het er nu mee?

Ayo,, Welke Whey heb je gebruikt of kan je aanraden ? :D

haha wel zieke 160 KG squat btw

Terug
Naar boven