Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Hallo mensen,
Gotver wat is het klote als je je hele log klaar hebt en dan per ongeluk op kruisje drukt
Nu dus weer opnieuw beginnen:
Ik heb eindelijk besloten om een log bij te gaan houden aangezien ik nu 2 weken serieus bezig ben met de sport. Ik ben zelf 17,5 jaar oud, woon in het mooie Zuiden, in Landgraaf
, en sport bij Fit For Free @ Heerlen! Ik heb van te voren gesport bij een andere gym, maar daar heb ik alleen cardio gedaan.. Ik ben nu dus serieus begonnen met fitness!
Mijn trainingsschema die ik nu nog steeds aanpas:
Maandag: Borst + Biceps
Dinsdag: Rust
Woensdag: Schouders + Triceps
Donderdag: Rust
Vrijdag: Benen + Rug
Zaterdag: Rust
Zondag: weer borst en biceps, en de maandag dan weer rust enz.
Dit klopt niet helemaal, ik moet nog een goed schema gaan maken wat totaal bij mij past! Ook let ik zeker op me voeding, maar een uitgebreid voedingsschema komt na 31 mei ( na de examens)
Nu let ik wel erop dat ik veel en gevarieerd eet met veel eiwitten en laag in vet
Ik gebruik aan supps alleen Whey Perfection, tips voor goede supps zijn altijd welkom!
Ik stop nu even, want ga over 3 kwartier trainen! Daarna krijgen jullie meteen mijn training te zien!
Gotver wat is het klote als je je hele log klaar hebt en dan per ongeluk op kruisje drukt

Nu dus weer opnieuw beginnen:
Ik heb eindelijk besloten om een log bij te gaan houden aangezien ik nu 2 weken serieus bezig ben met de sport. Ik ben zelf 17,5 jaar oud, woon in het mooie Zuiden, in Landgraaf
, en sport bij Fit For Free @ Heerlen! Ik heb van te voren gesport bij een andere gym, maar daar heb ik alleen cardio gedaan.. Ik ben nu dus serieus begonnen met fitness!Mijn trainingsschema die ik nu nog steeds aanpas:
Maandag: Borst + Biceps
Dinsdag: Rust
Woensdag: Schouders + Triceps
Donderdag: Rust
Vrijdag: Benen + Rug
Zaterdag: Rust
Zondag: weer borst en biceps, en de maandag dan weer rust enz.
Dit klopt niet helemaal, ik moet nog een goed schema gaan maken wat totaal bij mij past! Ook let ik zeker op me voeding, maar een uitgebreid voedingsschema komt na 31 mei ( na de examens)
Nu let ik wel erop dat ik veel en gevarieerd eet met veel eiwitten en laag in vet
Ik gebruik aan supps alleen Whey Perfection, tips voor goede supps zijn altijd welkom!
Ik stop nu even, want ga over 3 kwartier trainen! Daarna krijgen jullie meteen mijn training te zien!
Laatst bewerkt:

Ik ga je zeker volgen dubbelganger 

. Nou ik vond het geen overkill haha, ik heb helemaal niks van verzuring of wat dan ook. Niet eens spierpijn. Maarja kan liggen omdat ik nu zo'n pre workout sample had genomen wat ik bij de Whey Perfection kreeg