MuscleMeat

LOG: Jespeeer

Jespeeer

Competitive Bodybuilder
Waardering
95
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo mensen,

Gotver wat is het klote als je je hele log klaar hebt en dan per ongeluk op kruisje drukt :eek:

Nu dus weer opnieuw beginnen:

Ik heb eindelijk besloten om een log bij te gaan houden aangezien ik nu 2 weken serieus bezig ben met de sport. Ik ben zelf 17,5 jaar oud, woon in het mooie Zuiden, in Landgraaf :cool:, en sport bij Fit For Free @ Heerlen! Ik heb van te voren gesport bij een andere gym, maar daar heb ik alleen cardio gedaan.. Ik ben nu dus serieus begonnen met fitness!

Mijn trainingsschema die ik nu nog steeds aanpas:

Maandag: Borst + Biceps
Dinsdag: Rust
Woensdag: Schouders + Triceps
Donderdag: Rust
Vrijdag: Benen + Rug
Zaterdag: Rust
Zondag: weer borst en biceps, en de maandag dan weer rust enz.

Dit klopt niet helemaal, ik moet nog een goed schema gaan maken wat totaal bij mij past! Ook let ik zeker op me voeding, maar een uitgebreid voedingsschema komt na 31 mei ( na de examens)
Nu let ik wel erop dat ik veel en gevarieerd eet met veel eiwitten en laag in vet

Ik gebruik aan supps alleen Whey Perfection, tips voor goede supps zijn altijd welkom!

Ik stop nu even, want ga over 3 kwartier trainen! Daarna krijgen jullie meteen mijn training te zien!

Laatst bewerkt:
I follow you :)
F4F Heerlen ligt kort in de buurt bij mij

gaat goed... gewoon de motivatie behouden.

Ik zou zelf benen schouders doen. Waarom?

Benen is nogal een grote spiergroep dat geld ook voor rug dus beetje raar om twee grote spiergroepen op een dag te pakken en twee wat minder grote ook op een dag(schouders, triceps)

abbotje :D Ik ga je zeker volgen dubbelganger ;)

En inderdaad kijk nog eens goed naar je trainingsschema. En let erop dat je niet teveel eiwitten binnenkrijg, met 2.5*gewicht zit je goed. En hoe bedoel je precies laag in vetten? Je word dik van een overschot calorieen, niet van een overschot vet (ik neem aan dat je over onverzadigde vetten praat?). Ikzelf zit op 30% vet (olijfolie, pinda's etc.).

En je VP is denk ik hetzelfde als dat van mij, 15% schat ik zo, hopelijk heb je niet net als mij een redelijke vetlaag over je chest :S Is namelijk moeilijk te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx guys

Training van vanavond:

Rug en Biceps en beetje buik

Rug Let wel op: Dit is voor de eerste keer dat ik serieus mijn rug train haha
Seated row
12x45,5
8x63,5
6x72 bij de 7de faalde ik helaas

Front Lat pulldown wide grip
12x40
6x45 helaas faalde ik hier weer
8x40..

Front Lat Pulldown small grip
12x35
10x50
8x60

One arm dumbbell row
10x14
10x20
10x24
had echt meer aangekund maarja

Biceps:

Wide grip curlbar Ik weet niet wat die stang weegt, dus dat gewicht is excl.
10x10
10x20
8x22,5

Bicep curl, maar wel helaas in een machine..
10x22,5
10x32
8x36

Rope hammer curl
12x20
8x35 veel te zwaar
10x30

Standing biceps curl
10x15
8x25
7x30 was echt kapot van die

Concentration curls
12x12
10x14
8x16 rechts
6x16 links
Tja me rechter is kennelijk me fap arm :o

Voor de rest echt een heerlijke trainig gehad!

En ik bedoelde ongezonde vetten haha. Maar qua voeding begin ik echt hardcore volgende maand. Nu gaan de examens even voor aangezien ik er niet zo goed voor sta haha.

Peace out!

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 23:44 ----------

gaat goed... gewoon de motivatie behouden.

Thanx, die motivatie zit helemaal goed!

I follow you :)
F4F Heerlen ligt kort in de buurt bij mij

Ik zou zeggen: kom eens langs!

abbotje :D Ik ga je zeker volgen dubbelganger ;)

En inderdaad kijk nog eens goed naar je trainingsschema. En let erop dat je niet teveel eiwitten binnenkrijg, met 2.5*gewicht zit je goed. En hoe bedoel je precies laag in vetten? Je word dik van een overschot calorieen, niet van een overschot vet (ik neem aan dat je over onverzadigde vetten praat?). Ikzelf zit op 30% vet (olijfolie, pinda's etc.).

En je VP is denk ik hetzelfde als dat van mij, 15% schat ik zo, hopelijk heb je niet net als mij een redelijke vetlaag over je chest :S Is namelijk moeilijk te zien.

Thanx bro, komt allemaal goed! En nee heb veel vet rond me buik vind ik, me chest vind ik juist nice, heb er alleen geen goeie foto van. Maar die komen nog!

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 23:49 ----------

Oohja btw, ik had net BOR staan in plaats van one arm dumbbell row haha. Ik dacht al waarom kunnen mensen hier zo ziekelijk veel doen, maar ik haalde ze door elkaar :p

Laatst bewerkt:
Je hebt ook afleiding nodig... perfect in de vorm van een uurtje trainen :D

En prima training, maar overkill biceps setjes. Na rug doe ik er 2 (2x4x8) en losse training 4 (dat is al teveel zeggen ze). En wat een verschil met je seated row en je BOR... wat voor machine is dat? En BOR zou ik als 1ste doen en idd meer gewicht..

Haha nee zeg toch, het was geen BOR hahahaha. Ik typte te snel BOR :P. Nou ik vond het geen overkill haha, ik heb helemaal niks van verzuring of wat dan ook. Niet eens spierpijn. Maarja kan liggen omdat ik nu zo'n pre workout sample had genomen wat ik bij de Whey Perfection kreeg :p. Ik merkte er helemaal niks van, alleen heb geen verzuring en ****ing veel energie nu!

Je doet wel veel gewicht one arm dumbbell... jelly ik doe 22 kilo na 4 maanden serieus trainen ;) Misschien ligt het eraan dat ik mijn lichaam zoveel mogelijk strek (anders is de oefening bijna hetzelfde als BOR).
En je kan nog meer gewicht? Damn.

Haha nou ik heb deze oefening wel vaker gedaan maar dus altijd te licht, valt nu dus te merken. De 28kg moet ik zeker kunnen halen! En ik heb een vrij sterke bovenrug, maar helaas een ****ing zwakke onderrug! Heb er altijd last van helaas.. Maar jong jij doet het op andere fronten beter!

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 00:37 ----------

Maar ik ga slapen, is ook goed voor de spieren! :p

Peace

kan niet langs komen man, je mag daar niet eens een proefles doen of op iemand anders zijn pasje. Maar binnenkort gewoon eens proberen met het risico eruit gezet te worden haha

kan niet langs komen man, je mag daar niet eens een proefles doen of op iemand anders zijn pasje. Maar binnenkort gewoon eens proberen met het risico eruit gezet te worden haha

Haha weet ik man, maar soms zijn er opendagen en kan ik iemand gratis meenemen. En gisteren liep er gewoon iemand langs het poortje zonder een pasje. Niemand achter de balie was aan het opletten.. En nam laatst een vriendin mee, en die mocht gewoon met mij een proefles draaien.. Week erna kwam ik met een vriend en die mocht dat niet!

Ga je vanavond ook borst doen net als ik? :)

Ga je vanavond ook borst doen net als ik? :)

Hmm steek me niet aan om vanavond te gaan trainen! Haha. Ik heb zondag Borst gedaan en triceps, en gisteren Rug&Biceps, dus misschien verstandig als ik even rust neem? Doe ik morgen borst weer, misschien ik combinatie met triceps of schouders?

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 16:15 ----------

Geef anders eens je schema voor je borst! Kan ik die eens bekijken of ik die ook kan doen!

/Abbo

Onthoud grote oefeningen (compounds) eerst, en bij grote spiergroepen meer oefeningen doen als bij kleine spiergroepen;) 5 bicepsoefeningen na 4 rugoefeningen is zwaar overkill. Ik deed er gister na de borst training zelfs maar 2 voor biceps;)

Ja DL begin ik volgende week mee, en sqaut ook en als ik borst train dan doe ik als eer BP. Dus dat zit wel goed! Ik zal dan voortaan 3 oefeningen doen. Maar is zo stom, ik kon er gisteren makkelijk 5 aan dusja waarom niet he?

Ik ga ook maar volgen, beetje om de Z-limburgse spirit hier levend te houden. Represent Geleen ouwe hier haha.

Overkill, je bereikt er niets mee. Beter pak je ongeveer 8 setjes in 2 oefeningen en ga je zo zwaar mogelijk, laatste rep faal of bijna faal.

En voor borst doe ik:
5x5 Bankdrukken
4x8 Incline dumbbell press
2x8 Fly's
2x8 Incline fly's

En heb je nu al een schema waar je voorlopig naar ga trainen?

Ik ga ook maar volgen, beetje om de Z-limburgse spirit hier levend te houden. Represent Geleen ouwe hier haha.

Haha oke dat is vet!

Overkill, je bereikt er niets mee. Beter pak je ongeveer 8 setjes in 2 oefeningen en ga je zo zwaar mogelijk, laatste rep faal of bijna faal.

En voor borst doe ik:
5x5 Bankdrukken
4x8 Incline dumbbell press
2x8 Fly's
2x8 Incline fly's

En heb je nu al een schema waar je voorlopig naar ga trainen?

Oke want die oefeningen doe ik meestal ook voor borst, maar dan heb ik ze nu dus op papier staan ;)
Dit wordt dus me borst training!
Morgen pak ik me triceps erbij!
Voor triceps moet ik nog eens bekijken wat ik ga doen..

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 21:59 ----------

Of zal ik morgen schouders erbij doen? Volgens mij is Borst + Triceps niet echt slim? Heb dit wel altijd samen gedaan.

Haha oke dat is vet!

Oke want die oefeningen doe ik meestal ook voor borst, maar dan heb ik ze nu dus op papier staan ;)
Dit wordt dus me borst training!
Morgen pak ik me triceps erbij!
Voor triceps moet ik nog eens bekijken wat ik ga doen..

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 21:59 ----------

Of zal ik morgen schouders erbij doen? Volgens mij is Borst + Triceps niet echt slim? Heb dit wel altijd samen gedaan.

Borst+biceps. Je pakt bij borst je triceps al, dus als je triceps erbij doet kun je deze nooit optimaal trainen.

Terug
Naar boven