AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Jouw beginfysiek is mijn einddoel!
Veel plezier de komende 8 weken - we gaan met elkaar fantastische resultaten neerzetten!

succes!:)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal :D

Idd heel mooie beginfysiek, gaat er binnen 8 weken alleen maar beter uitzien! Succes

Zo, mooie fysiek :eek: Nou 8 weken knallen en je staat er helemaal super voor ;) Succes!

Morgen de grote dag!!

Wil je toch een hart onder de riem te steken, en je heel veel succes te wensen.. :thumbs:

Waar een wil is , is een weg ;)

Suc6 :)

Gr Willem

Veel succes :thumb:

Heel veel succes!

Jij weet zo te zien nu al precies hoe je elegant moet poseren!
Waar heb je dat geleerd, of heb je dat jezelf aangeleerd?
Daarnaast ziet het er sowieso al aardig beachproof uit imo maar ja het kan altijd nog beter;)

Ik denk trouwens wel dat je mensen een complex aanpraat door duidelijk verschrikt te reageren op een bf van 24,1% zo schandalig is dat nou ook weer niet dacht ik..
of zou ik dat mezelf alleen voorhouden in een ultieme poging om geen ernstige frustraties op te lopen :scratch:

in ieder geval, succes!

Jij weet zo te zien nu al precies hoe je elegant moet poseren!
Waar heb je dat geleerd, of heb je dat jezelf aangeleerd?
Daarnaast ziet het er sowieso al aardig beachproof uit imo maar ja het kan altijd nog beter;)

Ik denk trouwens wel dat je mensen een complex aanpraat door duidelijk verschrikt te reageren op een bf van 24,1% zo schandalig is dat nou ook weer niet dacht ik..
of zou ik dat mezelf alleen voorhouden in een ultieme poging om geen ernstige frustraties op te lopen :scratch:

in ieder geval, succes!

O,jee die intensie had ik niet hoor:o Dit was het hoogste wat ik ooit gehaald heb.....ik zal mn tekst aanpassen... Heb het poseren mijzelf aangeleerd. Makkelijk hé internet , daarnaast ook veel vrienden-in die ervaring hebben:D

Ik ben al onder de indruk van je beginfysiek.
Je moet je niet blindstaren op nummers en % maar kijk naar de spiegel en werk vandaaruit.
Je bent wel mooi bruin :)

veel succes.

Ik ben lid geworden van dit log. Zeer interessant om de progressie straks te gaan zien.

Ontzettend goed fysiek om helemaal fine te tunen. Deze dame gaat hoge ogen gooien. Voeding- en trainingschema is 100% hardcore. Dropsets 8-8-8 dus 24hh zonder rust is Spartaans.

- Ga je trouwens ook je trainingen posten en je ervaringen incl. kg`s?
- Mag je trouwens ook 1 maaltijd of 1 dag per week junken:mc:?

Succes topper.

Hardcore20logo.jpg

Ik ga 1 maaltijd per week junken....hierbij houd ik overigens het 7 maaltijden schema wel aan. Dus zelf in de weekenden er vroeg af:D

Deze week ga ik de gewichten ook toevoegen...dit moet ik eerst nog ff uitproberen. Vorige week al een voorproefje gehad, dammm dit is zwaar:eek: Maar ook lekker:D

Keep you posted ;)

Je ziet er nu al super uit imo

Mooie tattoo ook

oei, een toppertje hiero :thumbup: zet hem op maaike
De groetjes van die ouwe zak olddutch :thumb:

Je hebt inderdaad al een mooi fysiek.Sommige mensen van mijn leeftijd en zelfs jonger zouden daar van mogen dromen ;).

Heel veel succes nog 56 dagen

56 dagen streven naar het hoogste en verste doel
is voor mij beter dan 56 jaar leven zonder enig doel

Geluk kun je niet kopen
het is iets wat je zelf creëert in je eigen wereld en je eigen leefomgeving

Dus laat zien wat je in je hebt

Heel veel succes!

Je hebt echt al een heel goed lijf, knap hoor!

Terug
Naar boven