maaike1976
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m68
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkerrrrrrrrrrrrr voel je het in je billen![]()
Spannenddddddd !!! Ben benieuwd naar je nieuwe schema, jij maakt ze niet zelf toch? Ga deze week ook maar weer aan de slag met het maken van een nieuw schema om mee te beginnen volgende week.

Mijn man wil ze maken....vind het wel spannend hoor![]()
, jij hebt er veel vertrouwen in
!
dat je man je goed hierin steunt! Altijd fijn zo'n partner 
Mijn man wil ze maken....vind het wel spannend hoor![]()
Ik werd te groot.....de training in combinatie met mn voeding is gebaseerd op spiergroei....

Loca krijgt mijn stem sowieso niet.. ik heb geen chocomelk foto gezien![]()

En dat wil je niet? was niet zo duidelijk voor me, maar ziet er wel mooi uit hoor! suc6 met de training van je nieuwe schema deze laatste week.![]()

Ik ook naar de jouweGeduld is een schone zaak jesaja..
Ben benieuwd naar je foto's meid!![]()

thnks
Wedstrijd kleding is nog niet klaar...vandaag foto's maken..ben zelf ook benieuwd hoorHoe gaat het hier? Al foto's gemaakt of staan die voor morgen in de planning?
Krijgen we nu je wedstrijdkleding te zien of is dat nog niet klaar?

Ja gaat goed, met jou ook?HOe gaat ie met jou? Ja... die foto's... we kunnen niet wachten!!!

Ok, ziet er goed uit.., zit telkens een dagje tussen neem ik aan..
Neckpress zit er ook weer terug in zie ik, echte killer voor de schouders![]()

maaike1976;3984956Effe een update zei:gister weer naar mn begeleider geweest en die was zeer tevreden..ik ook eigenlijk best wel. [/B]Nieuw schema gekregen, deze plaatst ik vanavond wel even. Verder gaan we over 6 weken pas beginnen met ochtend cardio, ik loop mooi op schema. Ga nu giant sets trainen, het gaat dus nu wel pittiger worden...Ben benieuwd wat voor resultaat het gaat op leveren. Het trainen met lagere gewichten heeft mij zeer zeker scherper gemaakt
Tot vanavond..
Spannend!!! Heel veel succes, het worden vast prachtige foto's.
Het verschil tussen je 1e en 2e foto's vond ik iig al echt
Mooi zeg, dat je begeleider en jijzelf tevreden zijn, dan gaat 't vast heel goed.