Fitness Seller

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Zozo, ik ben niet de enige die tegen een muurtje is opgeknald :)
Zoals hierboven al gezegd, paar daagjes rust met goed eten doet wonderen. Zeker gezien
je lichaam het al zo lang goed te verduren heeft gekregen.

Chillen met de billen.

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen BB vriendjes en vriendinnetjes...

Gister niet getrained, was gewoon niet mogelijk. Steeds misselijk en koortsig heb gewoon gegeten en heel veel geslapen. Lekker buiten onder de tendasol, verwend door het mannetje. Een paar flinke koortsaanvallen gehad in mn spieren. Gewoon echt te druk geweest,al met al we hebben alles in en om huis klaar gekregen:D. Vanavond rustig borst en rug trainen. Ik zal vanavond ff bijlezen...Bedankt voor de peptalk ;)

Gister niet getrained, was gewoon niet mogelijk. Steeds misselijk en koortsig heb gewoon gegeten en heel veel geslapen. Lekker buiten onder de tendasol, verwend door het mannetje. Een paar flinke koortsaanvallen gehad in mn spieren. Gewoon echt te druk geweest,al met al we hebben alles in en om huis klaar gekregen:D. Vanavond rustig borst en rug trainen. Ik zal vanavond ff bijlezen...Bedankt voor de peptalk ;)

Warm weer en ook nog een koorts dat is niet lekker.. :spaz:
Beterschap en succes met trainen in ieder geval :)

Kalm aan dame! :)

Beterschap! :(

Heb ik je misschien toch via een computervirus aangestoken!
Doe ff rustig en eet veel vitaminen (ik heb het idee dat het bij mij helpt)
Donderdag begon het bij mij en ik ben nu aan het herstellen.
Hoop dat je er snel vanaf bent
sterkte dus

Beterschap meid!

Beterschap meissie:(

Beterschap meis, rustig aan he!

Hoop dat die paar dagen rust geholpen hebben, beterschap nog.

Ik hoop dat je gauw weer wat beter voelt! Hoe ging je training gisteren?

Gaat het al wat beter? Ik hoop van wel!

Snel weer opknappen meid! :( powerrrrrrr ;)

Oke hier weer ff een kleine update:

Voel mij nog steeds bagger,wel gewerkt en getrained. Training was wel oke, ging vlot door, heb eindelijk een beetje in de gaten niet te zwaar aan de gwichten te hangen en toch een voldaan gevoel te krijgen. We zijn geswiched van gym, ben weer terug naar mn oude gym en dat bevalt prima. Gezellig met mn broer ;) spieren vergelijken....was wel ff lollig:D. Het voordeel is dat ik mij beter kan concentreren met mn training zonder al teveel afleiding. Zat ook alweer 4 jaar hier:rolleyes:

Bedankt voor jullie steun:)

Goed plan. Het is goed om af en toe van gym te wijzigen en nieuwe impulsen te krijgen. Ik heb op advies van R. een 10-rittenkaart gekocht van een andere gym. Puur om af en toe ergens nieuwe inspiratie te krijgen en je lichaam weer andere impulsen te geven. S6 met het herpakken van je trainingen jou kennende gaat dat vast lukken!:)

Oke hier weer ff een kleine update:

Voel mij nog steeds bagger,wel gewerkt en getrained. Training was wel oke, ging vlot door, heb eindelijk een beetje in de gaten niet te zwaar aan de gwichten te hangen en toch een voldaan gevoel te krijgen. We zijn geswiched van gym, ben weer terug naar mn oude gym en dat bevalt prima. Gezellig met mn broer ;) spieren vergelijken....was wel ff lollig:D. Het voordeel is dat ik mij beter kan concentreren met mn training zonder al teveel afleiding. Zat ook alweer 4 jaar hier:rolleyes:

Bedankt voor jullie steun:)

Jeetje, hopelijk knap je nu een beetje snel op zeg!
Lichter trainen, minder gewicht maar met een langzame uitvoering werkt ook top. Gewicht zit tussen onze oren! :wave:

Ik heb dus ook een fles berkenblad want ze verkochten geen caps, mjammie hoor :rolleyes:

Jeetje, je bent een echte bikkel hoor, dat je ondanks dat je je bagger voelt toch gaat trainen.

Jeetje, hopelijk knap je nu een beetje snel op zeg!
Lichter trainen, minder gewicht maar met een langzame uitvoering werkt ook top. Gewicht zit tussen onze oren! :wave:

Ik heb dus ook een fles berkenblad want ze verkochten geen caps, mjammie hoor :rolleyes:

Gewichten zit idd tussen de oren...Lekker hé die berkenblad:cool:
Jeetje, je bent een echte bikkel hoor, dat je ondanks dat je je bagger voelt toch gaat trainen.
Aangezien mn lichaam al in de stress zit is het beter om door te gaan...heel eerlijk gezegt, zodra ik warm getrained ben voel ik mij beter. Alleen daarna en die vlagen van misselijkheid...Bah..Ik lees dat jij er ook last van hebt...hoe gaat het nu?

Goed plan. Het is goed om af en toe van gym te wijzigen en nieuwe impulsen te krijgen. Ik heb op advies van R. een 10-rittenkaart gekocht van een andere gym. Puur om af en toe ergens nieuwe inspiratie te krijgen en je lichaam weer andere impulsen te geven. S6 met het herpakken van je trainingen jou kennende gaat dat vast lukken!:)

Klopt als een bus....wij pakten al eerder een losse les... Het is nu alleen eff wennen aan de toestellen...Ik voel me nu ook niet meer zo opgejaagd..heel vreemd???
Keep you posted...

Training van gister;

1 1/2 reps

Squat
Leg extension
Leg press
Leg curl
deadlift stift leg

alles 3x10

Kuiten zittend hoge reps
Kuiten staand hoge reps

10 minuten uit fietsen, dit helpt enorm om de pomp uit mn benen te halen.

Vandaag een rustdag en dan donderdag weer schouders op het schema.

Druk op zoek naar een hometrainer voor mn ochtendcardio :rolleyes:

Gewichten zit idd tussen de oren...Lekker hé die berkenblad:cool:

Aangezien mn lichaam al in de stress zit is het beter om door te gaan...heel eerlijk gezegt, zodra ik warm getrained ben voel ik mij beter. Alleen daarna en die vlagen van misselijkheid...Bah..Ik lees dat jij er ook last van hebt...hoe gaat het nu?

Klopt als een bus....wij pakten al eerder een losse les... Het is nu alleen eff wennen aan de toestellen...Ik voel me nu ook niet meer zo opgejaagd..heel vreemd???
Keep you posted...

Training van gister;

1 1/2 reps

Squat
Leg extension
Leg press
Leg curl
deadlift stift leg

alles 3x10

Kuiten zittend hoge reps
Kuiten staand hoge reps

10 minuten uit fietsen, dit helpt enorm om de pomp uit mn benen te halen.

Vandaag een rustdag en dan donderdag weer schouders op het schema.

Druk op zoek naar een hometrainer voor mn ochtendcardio :rolleyes:

Ja geloof ik best dat je door het trainen je toch iets beter voelt, gewoon rustig aan houden.. maar dan komen er toch nog fijne stofjes vrij :o

Rust lekker uit vandaag en morgen weer aan de bak! ;).
Ook al op zoek naar een hometrainer ;), hoop deze week mijn fiets aan te schaffen dan kan ik lekker fietsen in de ochtend. Alleen tja, het weer zit niet altijd mee .. maar is nu heerlijk zo vroeg :). Hometrainer is dan weer handiger, helaas past dat hier niet in de kamer :lol:

Terug
Naar boven