Fitness Seller

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Looking good Maaike! :yes::thumbs:

Holymoly, lookin' huge :bow2:
Mooi zeg, echt supergoed gedaan in deze korte periode, echt een toppertje.

Heel veel succes met je wedstrijdvoorbereiding, ik weet zeker dat je het hartstikke goed gaat doen op dat podium!

Haha goddamn.. ****ing buff. Goede vooruitgang.

Wow en die dikke aders :o :D

Damn, mooie grote armen :D Ziet er erg goed uit :thumb:

Erg mooi, in een bikini zou alles er nog beter uitkomen...!

Wauw Maaike!! Goed gedaan zeg. Je bent echt super vooruitgegaan. En ik blijf je tattoo echt super vinden! Heel veel succes met wedstrijden straks.

Echt super mooi!
JE bent echt goed vooruit gegaan afgelopen 8 weken.

Wat een belachelijk strakke buik! JALOERS:eek:

Bizar netjes. Ik heb hier veel respect voor...de laatste lijnen zichtbaar krijgen is het moeilijkste wat er is. Daar vergissen mensen zich vaak in. Even een paar kg afvallen omdat je een tijd lang ongezond hebt geleefd is ook heel knap maar dat dat gaat een stuk "makkelijker" hiervoor moet je echt keihard trainen en je uiterste best doen qua voeding!

Nu doorgaan en open gewoon een logje bij de trainingsdagboeken.
Je bankt en squat meer dan de meeste daar dus het gaat prima.

s6 de komende tijd topper.
:thumbs:

Het gaat moeilijk worden.
Jij hebt ook al een Topfysiek
Weet zeker dat we van jou in de toekomst nog wel wat gaan horen.
Je wordt vast een podiumtijger die bekers om hoog mag houden.

Ik heb m'n stem uitgebracht op de meeste BB-progressie.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Thnks;) En de rest ook voor de complimenenten :D

Ik herkende je aan de tatoo's op Dancevalley... je zag er goed strak uit.. beter als op de foto's.

Was een heerlijke dag en veel geluk met het weer... wij zijn volgas daar aan het knallen geweest :D met een hele groep.

• Topic Starter Topic Starter
Ik herkende je aan de tatoo's op Dancevalley... je zag er goed strak uit.. beter als op de foto's.

Was een heerlijke dag en veel geluk met het weer... wij zijn volgas daar aan het knallen geweest :D met een hele groep.

Thanks...was idd een super dag/feest....

Hey Maaike, mooi resultaat. Zo grappig, bij je eerste foto vond ik je al super mooi en dat je nog zoveel progressie hebt gemaakt, had ik niet bij stil gestaan dat nog mooier kon! Veel succes bij je wedstrijd voorbereiding!!!

+1! Je hebt echt een mega resultaat behaald in een heel korte tijd.
Goed zichtbaar op je pics! :)

Ik heb 't in mijn logje ook al gezegd, maar ik snap er echt werkelijk waar geen reet van waarom jij niet veel meer stemmen krijgt :scratch: :dunno:

You were robbed, girl!!

Ik heb 't in mijn logje ook al gezegd, maar ik snap er echt werkelijk waar geen reet van waarom jij niet veel meer stemmen krijgt :scratch: :dunno:

You were robbed, girl!!

Ik heb op Maaike gestemd...

en kreeg daarna via de karma-knop een opmerking over het AAS gebruik van Maaike - zouden daarom zo weinig mensen op Maaike stemmen? Dikke BS, maar ja - leg dat mensen maar eens uit die graag willen geloven dat iemand gebruikt...

Terug
Naar boven