AndroidHealthClinic

Log Maaike 1976

Bezoekers in dit topic

Je nieuwe fotos in je album zien er in vorm uit!
 
Ik heb op Maaike gestemd...

en kreeg daarna via de karma-knop een opmerking over het AAS gebruik van Maaike - zouden daarom zo weinig mensen op Maaike stemmen? Dikke BS, maar ja - leg dat mensen maar eens uit die graag willen geloven dat iemand gebruikt...

Van wie kreeg je dat? Zl ik em f bashen lolive loosers
 
Ik heb net je foto's bekeken in je album. ****ing brute progressie.. echt ziek. Good job.
 
..
 
Laatst bewerkt:
..
 
Laatst bewerkt:
Zelfs als je wel zou gebruiken dan vind ik het nog steeds netjes, goeie shape, maar gewoon zo door blijven gaan ongeacht wat anderen denken en dan kom je een heel eind met je fysiek ;)
 
Ben je nou van aziatische afkomst of niet ?:o
 
Maaike ik denk dat jij het probleem hebt dat iedereen denkt dat jij toch wel een topper bent.
Dat zie je ook vaak op TV dat een Favioriet er uit gestemt wordt omdat iedereen denkt dat die toch wel genoeg stemmen krijgt.
Maaike is natuurlijk hier de enige echte dame met massa en eigenlijk de echte BB dame bij deze contest.
Ik heb zelf op een underdog gestemd Joe-ellen omdat ik dacht dat zij niet zoveel stemmen zou krijgen maar wel het respect verdient omdat ze zo getransformeerd is.
Het mooiste Beach lichaam heeft in mijn ogen Cynthia
 
Laatst bewerkt:
..
 
Laatst bewerkt:
4NIMAL!!

Zeer brutale progressie geboekt! Top.
 
Mooie foto's in je album! Echt respect voor je progressie!
Ben jaloers op je benen! :p
Keep it up meid, dat podium wordt van jou straks! :thumbs:
 
..
 
Laatst bewerkt:
Ik snap echt niet waarom jijpas 3 stemmen hebt! Weird! Je zou er bijna de site door gaan hacken . . .
 
Wacht het verdere verloop even af, ik denk dat de verhouding dan iets anders ligt.
 
:(

Moeilijk hoor.....nou ja...vooruit. Als mensen het niet in mn face durven te zeggen....:)

Ik snap echt niet waarom jijpas 3 stemmen hebt! Weird! Je zou er bijna de site door gaan hacken . . .

Inderdaad...als dat echt wat maken heeft met dat vele denken dat je kuurt dan is dat diep triest. Had dat niet gedacht dat ze zou zouden reageren... echt kinderachtig.

Vind het erg jammer, maar goed... je kan het ook zien als een dikke compliment. Al die mensen zijn gewoon jaloers op jou fysiek wat jij naturel kan halen :thumbs: :D

Je bent gewoon een genetic toppertje;), je hebt een prachtige progressie gemaakt en ik weet zeker dat jij straks zal vlammen op het podium!
 
..
 
Laatst bewerkt:
Ik snap echt niet waarom jijpas 3 stemmen hebt! Weird! Je zou er bijna de site door gaan hacken . . .

Omdat ze een hele slecht pic heeft uitgekozen. Kijk in haar album en check haar figuur hoe het was op het balkon op een zonnige vakantie.
Check haar rug en benen nu.....bizarre progressie. Slechte keuze van de foto leden konden moeilijk zien wat voor brutale progressie zij heeft geboekt...........Ach ja gaat ze maar gelijk voor het echte werk op een podium waar ze hoog zal eindigen!
 
Back
Naar boven