MuscleMeat

Log Maaike 1976

Bezoekers in dit topic

Ik heb op Maaike gestemd...

Me2, gruwelijkste progressie.., mensen vergeten dat die laatste loodjes veel zwaarder zijn, dan die eerste speklaag eraf trainen...
Ab's zichtbaar krijgen + spier behouden is afzien!
 
Omdat ze een hele slecht pic heeft uitgekozen. Kijk in haar album en check haar figuur hoe het was op het balkon op een zonnige vakantie.
Check haar rug en benen nu.....bizarre progressie. Slechte keuze van de foto leden konden moeilijk zien wat voor brutale progressie zij heeft geboekt...........Ach ja gaat ze maar gelijk voor het echte werk op een podium waar ze hoog zal eindigen!
+1 maaike heeft deze contest niet nodig en ze hoort ook thuis op het podium daar zal ze beoordeeld worden op het fysiek dat ze heeft opgebouwd, en niet op progressie van een paar weken. Ik vind dat ze een mooi lijf heeft en ze heeft er hard voor gewerkt, gaat helemaal goedkomen knoertje!!;)
 
...
 
Laatst bewerkt:
Begrijp nie helemaal waarom je zo laag in stemmen staat... Je bent een bikkel en je laat je ook niet uit het veld slaan, en je haalt er gewoon uit waar je iets aan hebt! Ben heel benieuwd hoe je wedstrijdvoorbereiding en wedstrijd zelf straks in september gaat!



WHoehaha, ik volg je :p
 
Thnks allemaal..ik voel mij gevleid.....

Vandaag gewoon weer hardcore getrained......Borst en schouders. Uiteraard giant sets.. Heerlijk mn abs weer effe onderhanden genomen.. Gister mn hometrainer opgehaald...Over 5 weken ochtendcardio erbij en dan knetterhard worden......

Heb al zin in 28 september...als ik goed eindig tracteer ik mijzelf op een witte chocolade taart met frambozen.. Home made off course:D

Hmmmmmm, waar en hoe laat is je wedstrijd eigenlijk, wil best komen kijken!
 
Thnks allemaal..ik voel mij gevleid.....

Vandaag gewoon weer hardcore getrained......Borst en schouders. Uiteraard giant sets.. Heerlijk mn abs weer effe onderhanden genomen.. Gister mn hometrainer opgehaald...Over 5 weken ochtendcardio erbij en dan knetterhard worden......

een witte chocolade taart met frambozen.. Home made off course:D

Dat gaat behoorlijk heftig worden met jou maaike!
Motivatie ontbreekt je niet, super :cool:
Ga je dan de laatste weken 2x p/d cardio doen?
 
Thnks allemaal..ik voel mij gevleid.....

Vandaag gewoon weer hardcore getrained......Borst en schouders. Uiteraard giant sets.. Heerlijk mn abs weer effe onderhanden genomen.. Gister mn hometrainer opgehaald...Over 5 weken ochtendcardio erbij en dan knetterhard worden......

Heb al zin in 28 september...als ik goed eindig tracteer ik mijzelf op een witte chocolade taart met frambozen.. Home made off course:D

:heart:
 
Heb al zin in 28 september...als ik goed eindig tracteer ik mijzelf op een witte chocolade taart met frambozen.. Home made off course:D

Moet ik toch een keer gaan proberen dus met die frambozen..Ik lees jou daar wel meer over :D
 
..
 

Bijlagen

  • __www.ah.nl_allerhande_kookschrift_recept.jsp_id=233574&us.pdf
    86,7 KB · Weergaven: 149
Laatst bewerkt:
Klinkt goed - dat recept...
Laat ik dat voorlopig maar niet gaan maken ;)
 
..
 
Laatst bewerkt:
Niet gewonnen maar de prestatie is toch een plak waard
;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
..
 
Laatst bewerkt:
1st place

Yes.......harde werken wordt ........

S73F1725.jpg
 
Yes.......harde werken wordt ........

Wauw, 1e plaats bij de Atlascup! Gefeliciteerd!
Hele mooie foto zeg.

Vertel eens wat meer over je wedstrijd joh, hoe vond je het? Het was toch je 1e wedstrijd als ik het goed onthouden heb?
 
Joehoeeeeeee, wat een superfoto! :cheer: Je staat er echt prachtig op, bloed, zweet, tranen en berkenblad ;)

Proficiat meid!
 
Back
Naar boven