MuscleMeat

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb me vandaag strikt aan me schema gehouden. maar wat is die havermout ranzig zeg ik ging bijna over me nek! De pinda;s bevallen me wel:D

Waarmee zou ik de havermout kunnen vervangen? wat dit is niet te doen!
 
Of in de blender gooien koude melk erop en voor het gaat wellen naar binnen gooien! Werkt prima!
 

Is dat beter en niet van die slappe drap?

Of in de blender gooien koude melk erop en voor het gaat wellen naar binnen gooien! Werkt prima!

dat gaat niet lukken op school:(

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 22:45 ----------

Vandaag ging het wel goed!

Benchpress Paused volgens de regels:
Er was niemand in het krachthok behalve ik dus had geen spotter dus durfde niet hoger te gaan kwa gewicht.

10x50
10x70
5x90
5x110
5x120
17x70
12x70
(dan maar iets meer reps ipv gewicht)

BOR

16x70
11x90
10x100
9x110
21x70

Close Grip Bench Press
(na tips van jullie de techniek wel goed)

20x50
13x70
10x80
7x90
3x95kg dikke pr BAM!

Chin up(hier ben ik slecht in met die lompe 114kg van me:P)

5xbw
6xbw
5xbw
4xbw

Dips(heerlijke oefening)

18xbw
16xbw
12xbw
6xbw

Triceps ontploft had ik het idee:P

Triceps Extentions

25x50
15x70
11x80
7x92

vond het wel goed gaan vandaag alleen de havermout dieet is echt ranzig moet er wat anders voor hebben:D
 
Brinta met melk & whey is mijn favoriet, maar als je niet van die drab houdt, tja. Wel balen dat er gister niemand was om te spotten..vanavond ben ik er wel weer maar moet ff kijken hoe laat! Meestal rond half 8, tegen de tijd dat jij dan komt ben ik alweer weg. Zal is kijken of ray later wil sporten, doen we het zo..is dan ook lekker rustig waar ik wel van hou!
 
Brinta met melk & whey is mijn favoriet, maar als je niet van die drab houdt, tja. Wel balen dat er gister niemand was om te spotten..vanavond ben ik er wel weer maar moet ff kijken hoe laat! Meestal rond half 8, tegen de tijd dat jij dan komt ben ik alweer weg. Zal is kijken of ray later wil sporten, doen we het zo..is dan ook lekker rustig waar ik wel van hou!

Ben je er vanavond weer?ik ga vanavond voor de 200kg++ dus als je platte tenen wilt moet je zeker komen:D
 
Nette training van dinsdag!

thanks bro! vanavond zal ik naar je luisteren. niet meer dan 150DLen en puur techniek pakken!

daarna elke week er meer op:D
 
21, lul! :D Prachtige training!
 
Netjes Naar Dennis geluisterd:D

DeadLift

5x50
5x90
5x150
5x150
5x150

Legpress onder par voor hoge reps ging ik

40x150
36x150
30x150
27x150

Leg Curl

21x60 max apparaat
16x60
14x60
13x60

Leg extentions

28x119 max apparaat
25x119
21x119

Hyper Extention

25xbw+20KG
25xbw+20KG
25xbw+20KG
25xbw+20KG

Farmerwalk

Niet gedaan ivm:

bij meer gewicht op de farmers moet ik 20kg schijven gebruiken van de benchpress

die schijven zijn zo groot dat me benen er klem tussen komt te zitten. met kleinere schijven red ik het gewicht niet dat ik wil halen.

Iemand mischien een idee voor een andere oefening voor goede grip?
 
Shrugs overhands zonder straps.
 
Shrugs indeed, nice training iig!

Rackpull ook wel neem ik aan?
 
thanks bro! met dumbbell of barbell? hoeveel reps?

Afhankelijk van je doel. Wil je een sterke grip op 1RM deads, kun je beter lowrep/heavyweight shruggen. Wil je een sterke grip op farmers oid dan meer reps/minder weight. Barbell dumbbell maakt niet zoveel uit imo.
 
dank je wel man ik ga er mee aan de slag
 
Lekker bezig man

Blijven knallen !!
 
Mooi tog wat is je uit eindelijke doel ??
 
Mooi tog wat is je uit eindelijke doel ??

me uiteindelijke doel jeugdt klasse sterkste man van nederland proberen te halen. het is nog ver weg maar ik ga er voor vreten beesten slapen. moet wel goed komen. met veel discipline kan je ver komen
 
Succes bro ik weet dat je het kan halen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven