Fitness Seller

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Yup :) voor sommige spieren moet je even zoeken, maar het werkt wel beter :)

oke dan! voor de training of erna of bijde?(doe het echt serieus nooit)
 
oke dan! voor de training of erna of bijde?(doe het echt serieus nooit)

Doe het meestal na de training, alleen dynamisch rekken voor het squatten, anders kom ik helemaal niet op diepte :o

+
Glutes en onderrug rekte ik namelijk nooit en daar had ik altijd ook het ergste spierpijn in, omdat ze gewoon langzamer herstelden omdat ze slechter doorbloed en stijver waren. Quads, schouders, lats, kuiten e.d. heb ik nagenoeg nooit last van, waarschijnlijk omdat ik die bijna iedere training wel rek
 
Doe het meestal na de training, alleen dynamisch rekken voor het squatten, anders kom ik helemaal niet op diepte :o

+
Glutes en onderrug rekte ik namelijk nooit en daar had ik altijd ook het ergste spierpijn in, omdat ze gewoon langzamer herstelden omdat ze slechter doorbloed en stijver waren. Quads, schouders, lats, kuiten e.d. heb ik nagenoeg nooit last van, waarschijnlijk omdat ik die bijna iedere training wel rek

thanks bro! wat vind jij van me eetschema trouwens?

Jouw kennende vind je het niks en moet ik vreten wat ik vreten kan of niet:P?
 
Eetschema moet je echt niet bij mij zijn, ik eet gewoon alles wat op mn pad komt en ik een beetje te eten vind :D

En natuurlijk mag eten
 
Eetschema moet je echt niet bij mij zijn, ik eet gewoon alles wat op mn pad komt en ik een beetje te eten vind :D

En natuurlijk mag eten

dat dacht ik al:D op hoeveel kg wil jij uitkomen dan?
 
150kg @ 10% natuurlijk :D

mwa, ik zie wel hoeveel ik aan kan komen, maar wil liever niet boven de 18-20% komen.

dus je blijft in de 120kg klasse denk ik dan?
 
99% kans dat ik daar dit jaar wel in blijf ja, als ik meer naar Strongman ga neigen denk ik daar wel boven te gaan komen

oh nice! ik ben benieuwdt waar ik droog op kom. als ik dan vet dicht bij de 105 kom ga ik voor de 105 klasse
 
oh nice! ik ben benieuwdt waar ik droog op kom. als ik dan vet dicht bij de 105 kom ga ik voor de 105 klasse

onwaarschijnlijk bro. Moeilijk handhaven, zeker wanneer je sterker wilt worden.
 
onwaarschijnlijk bro. Moeilijk handhaven, zeker wanneer je sterker wilt worden.

waar moet ik dan aan denken 110 met 12? dan blijf ik wel in de -120 gezien me lengte enzo denk ik

want 105 moet ik denk ik wel moeilijk droog worden:(
 
Waarom moet je dan "droog" worden? Je wilt toch sterker worden?
 
Waarom moet je dan "droog" worden? Je wilt toch sterker worden?

ja ik wil graag sterker worden. maar met 16% zit ik gewoon niet lekker in me vel wilde graag wat minderen met de BF
 
als je als PL'er 16% al te veel vindt doe je de verkeerde sport
 
Oke. Onder de 105 lijkt me niet echt reeel gezien je lengte
 
Oke. Onder de 105 lijkt me niet echt reeel gezien je lengte

nee dat dacht ik ook misschien in de -120 klasse blijven en onder de 12% komen is wat beter dacht ik zo?

Moet toch wel lukken zonder al te veel kracht verlies of beter nog even op deze krachtstats blijven en daarna weer doorknallen!
 
Ik zou niet weten verder waarom je als powerlifter op 12% zou willen zitten, maar oke, als jij je daar beter bij voelt... Bij mij doet gewichtsverlies mijn krachtstats meestal niet veel goeds...
 
Ik zou niet weten verder waarom je als powerlifter op 12% zou willen zitten, maar oke, als jij je daar beter bij voelt... Bij mij doet gewichtsverlies mijn krachtstats meestal niet veel goeds...

naja dit eetschema is precies op onderhoud ipv dat ik te veel vreet en veel vet aan zet. dus ik hoop dat me vet een beetje weg wilt gaan als ik een beetje cardio ofzo. en dat de spiertjes blijven zitten.

Ja ik voel me er niet prettig bij op 16% beetje fatsig al zeg ik het zelf
 
Ik zou me verder niet druk maken om een bepaald percentage. Als je jezelf er beter bij voelt en er niet zwakker op wordt, is t best
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven