AndroidHealthClinic

Log Roderick

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Paar keer deload gedaan, en is zeer aangenaam. Is even k*t om week wat minder te trainen, maar scheelt je veel pijntjes.

Is ook niet dat je tijdens die deload meteen achteruit gaat, de week erna ga je nog even hard. Bestaat nog een prima kans dat je er sterker en zwaarder uitkomt dan dat je erin gaat.

wanneer heb je zo'n deload nodig dan? voel je dat aankomen? ik heb op dit moment helemaal geen blessures en gaat eigenlijk wel vet goed

wanneer heb je zo'n deload nodig dan? voel je dat aankomen? ik heb op dit moment helemaal geen blessures en gaat eigenlijk wel vet goed

Nah gewoon na 6 a 7 weken hard trainen en 3 weken achterelkaar op 90% van je 1rm is een deload wel fijn. Je merkt dat ellebogen wat minder werken, knieen gaan beetje kraken. Iets meer last van triceps. Dan is een weekje rust gewoon ideaal.

Zoiets voel je meestal niet aankomen, als je het echt voelt ben je al te laat. Je moet dit soort dingen van te voren tackelen, en er niet achteraan lopen.

Nah gewoon na 6 a 7 weken hard trainen en 3 weken achterelkaar op 90% van je 1rm is een deload wel fijn. Je merkt dat ellebogen wat minder werken, knieen gaan beetje kraken. Iets meer last van triceps. Dan is een weekje rust gewoon ideaal.

Zoiets voel je meestal niet aankomen, als je het echt voelt ben je al te laat. Je moet dit soort dingen van te voren tackelen, en er niet achteraan lopen.

oke oke kan ik dit dan het beste doen na een schema? me trainer geeft me schema's van 3 maanden elke maand bouwt het op. en dan na de laatste maand een deload doen en dan naar het volgende schema?

Ik hoop dat ik kan deloaden. als ik train wil ik alles geven en niet als een ouwe lul 50kg benchen haha dat is me mentaliteit niet!

Zou zeggen bespreek het met je trainer, ik zie ook lang niet in alle logs deloads tegen komen. Maar in de powerlift logs zie ik ze ook wel eens voorbij komen.

Hangt er vanaf wat de intensiteit is en hoe je erop reageert, meestal is het wel verstandig om het na een schema te doen. Maar als er al een deload inzit, hoeft dat niet. (Aka wendler, Max OT)

Zou zeggen bespreek het met je trainer, ik zie ook lang niet in alle logs deloads tegen komen. Maar in de powerlift logs zie ik ze ook wel eens voorbij komen.

Hangt er vanaf wat de intensiteit is en hoe je erop reageert, meestal is het wel verstandig om het na een schema te doen. Maar als er al een deload inzit, hoeft dat niet. (Aka wendler, Max OT)

thanks dennis voor de tips!

We zouden eens voor de gein samen een training moeten doen!

vandaag was het benen dag!

Benen:

Squat (parallel 1.30 min rust)( voor de 2de keer squatten sinds tijden. vond het wel lekker gaan:D)

5x130
5x130
5x130
5x130
5x130

Leg Press

5x200(max apparaat)(1.30min rust tussen de sets)
5x200
5x200
5x200
5x200

Leg Extentions

5x119(max apparaat)(30 seconde rust tussen de sets)
5x119
5x119
5x119
5x119

Leg Curl(1.30min rust tussen de sets)

5x70(max apparaat+10kg dumbbell erop:D)
5x70
5x70
5x70
5x70

Stiff legged deadlift(1.30min rust tussen de sets)

5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Calve Raises machine(1.30min rust tussen de sets)

5x80 (paste niet meer schijven op:()
5x80
5x80
5x80
5x80

Inner tight

5x98(max apparaat) 10 sec rust tussen set
5x98
5x98
5x98
5x98

outer tight

5x98(max apparaat) 10 sec rust tussen set
5x98
5x98
5x98
5x98

Buik

Leg raises(1.30min rust tussen de sets)

15x
15x
15x
15x
15x

Sit Up(1.30min rust tussen de sets)

50x
50x
50x
50x
50x

trap lopen lukt niet meer en me benen trillen.
Conclusie: lekkere training.

Laatst bewerkt:
Wat is het idee achter alles 5x5 doen en zoveel isolatie?

Wat is het idee achter alles 5x5 doen en zoveel isolatie?

Dit is mijn laatste fase van me schema van 3 maanden.

Volgens mijn trainer groeit mijn kracht hierdoor. de laatste fase is:

week 1 7x7 week 2 5x5 week 3 4x4 week 4 3x3

Een deload is niet in steen geschreven. Je kan deloaden wanneer je wil. Vroeger deed ik zelf altijd planned deloads dus van te voren bepaald vond ik eigenlijk minder werken en doe het nu op gevoel. Het is niet zozeer een kwestie van krakende gewrichten maar meer een van het herstellen van je centrale zenuwstelsel.

Een deload is niet in steen geschreven. Je kan deloaden wanneer je wil. Vroeger deed ik zelf altijd planned deloads dus van te voren bepaald vond ik eigenlijk minder werken en doe het nu op gevoel. Het is niet zozeer een kwestie van krakende gewrichten maar meer een van het herstellen van je centrale zenuwstelsel.

Jij doet het dus wel op gevoel. Welk gevoel is voor jouw bepalend dat je een deload nodig hebt?

Vermoeidheid! Als het gewoon niet meer zo lekker draait en je voeld dat je rust nodig hebt dat is het moment dat ik deload.

Aah oke maar ik zit aan de Unleash v3 dus moe word ik niet tijdens het trainen.
vind het super spul maarja dan voel je niet aankomen wanneer ik een deload nodig heb denk ik

Ga je ook 3x3 op alle oefeningen doen?

Aah oke maar ik zit aan de Unleash v3 dus moe word ik niet tijdens het trainen.
vind het super spul maarja dan voel je niet aankomen wanneer ik een deload nodig heb denk ik

Kan je meteen je avatar ook veranderen.
Unleash v3:
Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.

http://www.xxlnutrition.nl/unleash-v3/xxl-nutrition

Uitkijken met dit soort shit, als je tenminste wedstrijden wil gaan doen.

En dat schema is echt totaal onlogisch, maar oke...
5x5 of 3x3 doe je op de main lifts maar niet op je assistance. Daarnaast idd ook veel te veel isolatie assistance, zoals eerder gezegd. Ga je niet sterker van worden. Gewoon beperken tot de mainlifts en daarbij behorende assistance.

Unleash v3:
Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.

http://www.xxlnutrition.nl/unleash-v3/xxl-nutrition

Uitkijken met dit soort shit, als je tenminste wedstrijden wil gaan doen.

En dat schema is echt totaal onlogisch, maar oke...
5x5 of 3x3 doe je op de main lifts maar niet op je assistance. Daarnaast idd ook veel te veel isolatie assistance, zoals eerder gezegd. Ga je niet sterker van worden. Gewoon beperken tot de mainlifts en daarbij behorende assistance.

Oh ik had navraag gedaan en bij 99% van de wedstrijden werd er niet op dimethylamylamine getest en het werd niet als een anabool gezien. Dat werd mij hier verteld op het forum want ik had het hier gevraagdt. Dus ik kan er beter mee stoppen dan?
ik ken zeker 15 naturel bodybuilders die het ook gebruiken en die hebben er nooit probleme mee gehad?

hoe zou jij het schema maken dan? zou je een voorbeeld willen geven van bijvoorbeeld de benen training?

Unleash v3:

DMAA is geen steroid, waarom zou die z'n avatar moeten veranderen?

Staat op de dopinglijst van IPF (powerlifting), maar daar staan meer middelen die geen steroid zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven