Fitness Seller

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Wel met beleid rijden he.. Vriend wordt er ook niet beter van als je straks naast m ligt.

Sterkte er mee
 
Ik ben echt zoooooooo woest.

het verhaal:

die maat van me werd gisteren avond vermist.
Later die avond kreeg zijn hele vriendengroep (waar JeanPierre die nu dood is bij hoorde) een SMS van een wild vreemde.

met de text: Ik heb hier een jongen gevonden die geen hartslag meer heeft. volgens zijn rijbewijs heet hij (doet er niet toe) ik ga de politie inlichten en hem op laten halen.

Wij dus allemaal in paniek, en dat nummer gebeld en geen antwoord. Vanochtend kon de politie zijn mobiel traceren want die stond nog aan en heeft hem vanmiddag om 16:00 kunnen vinden ( hij was 15 uur lang vermist)

hij voelde zijn onderlichaam niet meer zei de politie en is meegenomen naar het zieken huis.


wat blijkt nou: hij heeft zich helemaal lam gezopen in het bos en zelf met een andere telefoon ons dat smsje gestuurd.

Dit vind ik verschrikkelijk erg omdat hij van ons weet dat wij weten hoe het is om een vriend te verliezen want wij hadden JP verloren eerder dit jaar. en waren als de dood ook nog een vriend te verliezen.

Ben net bij hem langs geweest en zegt doodleuk: ik heb gisteren avond 1 fles bleu curasau gezopen en 10 bier daarna moest ik kotsen en weet van niks meer totdat ik vanmiddag wakker werdt geschud door een agent.



ik ben echt in staat hem te vermoorden
 
Dafuq :o

Wat is er met mensen laatste tijd..

Vriend van een meisje dat ik ken laatst ook, zei hij dat hij zelfmoord wilde gaan plegen en in een flat was. Meisje politie bellen, politie naar zijn huis, zat hij boven op zijn kamer.

Zieke grappen..

Beter zeggen jullie gewoon op een normale manier, zonder boos te worden, wat jullie van zijn actie vinden en negeren hem gewoon een paar weken. Daarna kijken hoe hij er mee omgegaan is en als hij zijn verantwoordelijkheid niet genomen heeft gewoon tabe zeggen. Zulke lui heb je niets aan
 
Dafuq :o

Wat is er met mensen laatste tijd..

Vriend van een meisje dat ik ken laatst ook, zei hij dat hij zelfmoord wilde gaan plegen en in een flat was. Meisje politie bellen, politie naar zijn huis, zat hij boven op zijn kamer.

Zieke grappen..

Beter zeggen jullie gewoon op een normale manier, zonder boos te worden, wat jullie van zijn actie vinden en negeren hem gewoon een paar weken. Daarna kijken hoe hij er mee omgegaan is en als hij zijn verantwoordelijkheid niet genomen heeft gewoon tabe zeggen. Zulke lui heb je niets aan

ik hoef hem niet meer te zien. ik vermoord hem

je maakt toch niet zon grap als een paar maanden geleden mijn beste maat van het dak af is gesproken. alles komt weer boven

ik word echt helemaal leip
 
ik hoef hem niet meer te zien. ik vermoord hem

je maakt toch niet zon grap als een paar maanden geleden mijn beste maat van het dak af is gesproken. alles komt weer boven

ik word echt helemaal leip

Iedereen doet weleens domme dingen..

Maar goed, wel kansloze actie. Snap je reactie volkomen..
 
Iedereen doet weleens domme dingen..

Maar goed, wel kansloze actie. Snap je reactie volkomen..

naja ik vind dit dommer dan dom. dit is ons gewoon gek maken. hij wil aandacht..
 
naja ik vind dit dommer dan dom. dit is ons gewoon gek maken. hij wil aandacht..

Of hij was gewoon dronken en dacht grappig te zijn.. :o

Zoals ik al zei zeg tegen hem, op een normale manier, wat je van zijn actie vond en geef m daarna geen aandacht. Als hij excuses aan komt bieden, oprecht spijt heeft en een goede reden heeft voor zijn kansloze daden verdient hij nog een 2e kans als je t mij vraagt. Als hij dat niet doet is hij gewoon een faal en moet je inderdaad niets meer met die lui te maken willen hebben.

Fouten zijn menselijk, hoe je omgaat met je fouten maakt je persoon ;)
 
Of hij was gewoon dronken en dacht grappig te zijn.. :o

Zoals ik al zei zeg tegen hem, op een normale manier, wat je van zijn actie vond en geef m daarna geen aandacht. Als hij excuses aan komt bieden, oprecht spijt heeft en een goede reden heeft voor zijn kansloze daden verdient hij nog een 2e kans als je t mij vraagt. Als hij dat niet doet is hij gewoon een faal en moet je inderdaad niets meer met die lui te maken willen hebben.

Fouten zijn menselijk, hoe je omgaat met je fouten maakt je persoon ;)

dus als jij je beste maat verliest aan zelfmoord/drugs

en je andere goede vriend maakt daar een kansloze grap van

vergeef je het?

jij bent sick dan als je het vergeeft
 
dus als jij je beste maat verliest aan zelfmoord/drugs

en je andere goede vriend maakt daar een kansloze grap van

vergeef je het?

jij bent sick dan als je het vergeeft

Je weet niet wat zijn reden was en wat de omstandigheden waren..

Misschien heeft hij er een perfect logische verklaring voor..

Zoals ik al zei, iedereen doet domme dingen..

1 van mijn beste vrienden heeft op 18 jarige leeftijd einde aan zijn leven gemaakt en zelfmoord ligt bij mij ook gevoelig. Net doen alsof je zelfmoord wilt gaan plegen is ook ziekelijk triest om te zeggen maar in 9 van de 10 gevallen zit er bij die lui wat achter en is het gewoon een verkeerde manier om hulp te vragen.
 
Je weet niet wat zijn reden was en wat de omstandigheden waren..

Misschien heeft hij er een perfect logische verklaring voor..

Zoals ik al zei, iedereen doet domme dingen..

1 van mijn beste vrienden heeft op 18 jarige leeftijd einde aan zijn leven gemaakt en zelfmoord ligt bij mij ook gevoelig. Net doen alsof je zelfmoord wilt gaan plegen is ook ziekelijk triest om te zeggen maar in 9 van de 10 gevallen zit er bij die lui wat achter en is het gewoon een verkeerde manier om hulp te vragen.

naja ik kan hier echt heel moeilijk mee omgaan. zeker omdat ik lastig vrienden maak en als ik ze dan verlies op deze manier(zelfmoord dus) vind ik dat echt tering lastig...

idk what to do maar alles komt weer boven ik zie hem zo springen
 
naja ik kan hier echt heel moeilijk mee omgaan. zeker omdat ik lastig vrienden maak en als ik ze dan verlies op deze manier(zelfmoord dus) vind ik dat echt tering lastig...

idk what to do maar alles komt weer boven ik zie hem zo springen

Ja begrijpelijk maar zeg m gewoon op een normale manier wat je van zijn actie vind en laat het initiatief om het goed te maken bij hem.

Je hebt lui die zulke dingen zeggen om grappig te zijn en lui die zulke dingen doen omdat ze serieus zichzelf k*t voelen. Voor t zelfde geval had hij ook een inzinking vanwege bepaalde gebeurtenissen, dronk zichzelf lam en dacht in een vlaag van verstandsverbijstering dat misschien slim zou zijn zulke dingen te smsen. Voor t zelfde geld wilde hij wel dat hij echt dood was..
 
hij is 2 maanden terug met een mes lam in het bos gevonden. toen maakte zijn vriendin het uit. 1 maand terug was ie ook vermist maar werd er geen actie ondernomen en kwam ie zelf terug en nu was het srs
 
hij is 2 maanden terug met een mes lam in het bos gevonden. toen maakte zijn vriendin het uit. 1 maand terug was ie ook vermist maar werd er geen actie ondernomen en kwam ie zelf terug en nu was het srs

Blijkbaar heeft die serieus hulp nodig :o

Gewoon hem voor de keuze zetten dat hij hulp gaat zoeken en aan zijn problemen gaat werken of dat je t anders gehad hebt met hem.
 
ik heb hem letterlijk verteld: zoek hulp of ik sla je in elkaar..

hij zei dat hij liever niet had dat ik hem een beuk verkocht dus ging ie maar wat laten doen morgen.

heb aan ze ouders gevraagdt en morgen komt er hulp
 
:roflol: Zo kan t ook.

Maar goed, zolang hij welwillend is om de hulp te accepteren moet je hem daar in ondersteunen. Wanneer hij dat niet meer wilt moet je t gewoon opgeven.. Probleemgevallen die geen hulp willen accepteren zuigen je gewoon leeg.
 
:roflol: Zo kan t ook.

Maar goed, zolang hij welwillend is om de hulp te accepteren moet je hem daar in ondersteunen. Wanneer hij dat niet meer wilt moet je t gewoon opgeven.. Probleemgevallen die geen hulp willen accepteren zuigen je gewoon leeg.

ik vind dit zoiezo lastig omdat ik zelf ook niet helemaal 100 ben met me autisme. sociaal ben ik gewoon erg slecht.. maar goed ik ga slapen want moet er om 5 uur uit om te trainen! jow
 
ik vind dit zoiezo lastig omdat ik zelf ook niet helemaal 100 ben met me autisme. sociaal ben ik gewoon erg slecht.. maar goed ik ga slapen want moet er om 5 uur uit om te trainen! jow

Hmm, nouja.. dat moet hij dan ook maar accepteren van jou :p .

Sterkte er mee ieder geval.
 
weet niet waarom ik zo zat te zeiken gisteren. vandaag ging ik hard!

Bank Paused @ 80%

5x50
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

gewoon kei hard kan volgende week wel wat meer

Incline Shoulderpress dumbbell

10x30
10x30
10x30
10x30

Hammer Strenght Wide Grip Chest press

5x100
5x120
5x140
5x160 easy en hard

Rows

5x85
5x85
5x85
5x85
5x85

Triceps Ext

10x80
10x80
10x80
10x80

ging hard:D
 
Je mag die 80kg trouwens best gaan verhogen man :roflol:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven