Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh hahahaha, ik snapte er helemaal geen knars van
sjonge jonge... even de typex pakken hoor! Bedoelde Cynthia...![]()
, maar ik had je al gequote
en dat krijg je niet meer weg hahaha.Zoooooooooo ben net terug uit de sportschool ... wat traint dat goed zeg als je pissed bent. Het was de beurt aan de buik en triceps (voor mijn doen lekker zwaar gedaan). Maar was nog steeds pissed, dus heb er nog ff achteraan gesquat. Toen was al me energie weg en werd ik misselijk haha, dus tijd om te stoppen.

Jij kan typexen wat je wilt in je berichtje, maar ik had je al gequote
en dat krijg je niet meer weg hahaha.

Ik heb keihard getraind, ben echt zo pissed en nu nog. Gaat echt k*t hier thuis. Ben ook weer gaan roken vandaagMaar ik blijf wel gewoon trainen
Alleen moet ik hier zo snel mogelijk weg en de sportschool zit hier beneden de flat, dus moet ff kijken hoe ik dat ga oplossen.
Zit er ff doorheen hierzo. Ik blijf nog wel trainen, vanmorgen lukte niet, maar vanavond ga ik wel. Eten krijg ik alleen niet meer naar binnen. Het enige wat nog lukt is vloeibaar. Boeit me nu ook ff niet dat ik weer begonnen ben met roken. Heb het idee dat ik ineens alles kwijt ben en het enige waar ik me nu op kan richten is trainen. Dacht dat we na 14 jaar wel als vrienden uit elkaar konden gaan, maar na gister ben ik er achter dat dat niet gaat. Hij klom ook altijd en gister heeft ie aangegeven dat ie daar ook mee stopt. Niet alleen m'n relatie is voorbij, maar ben gelijk ook een vriend kwijt met een hele familie erbij. Heb hier in Nederland alleen m'n vader, moeder heb ik bijna geen contact mee en m'n broertje, verder geen familie. Voel me nu dus best k*t.
Ok, dit lucht niet op, maar moest het wel ff kwijt![]()

Goed zo meid, kill em all! That's the spirit!Zoooooooooo ben net terug uit de sportschool ... wat traint dat goed zeg als je pissed bent. Het was de beurt aan de buik en triceps (voor mijn doen lekker zwaar gedaan). Maar was nog steeds pissed, dus heb er nog ff achteraan gesquat. Toen was al me energie weg en werd ik misselijk haha, dus tijd om te stoppen.
. Helaas toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan, was ik 2 kilo kwijt. Hopelijk niet teveel spier. Vind het zonde als ik in een paar dagen tijd alles om zeep help waar ik ruim een maand hard voor getrained heb. Toch denk ik niet dat het echt veel spier is, ben gewoon hard blijven trainen en heb dus echt wel veel eiwitten naar binnen gehad, dmv die shakes. Die bus poeder ging hard joh
haha. Moet morgen echt een nieuwe kopen
.Gister avond heb ik nog rug en biceps getrained (lekker zwaar en hard). Ik probeer te eten, maar als het niet lukt dan gooi ik er wat extra shakes in. Helaas toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan, was ik 2 kilo kwijt. Hopelijk niet teveel spier. Vind het zonde als ik in een paar dagen tijd alles om zeep help waar ik ruim een maand hard voor getrained heb. Toch denk ik niet dat het echt veel spier is, ben gewoon hard blijven trainen en heb dus echt wel veel eiwitten naar binnen gehad, dmv die shakes. Die bus poeder ging hard joh
haha. Moet morgen echt een nieuwe kopen
.
een vol darmenstelsel kan wel 8-10 kg eten/halffabrikaat/poep bevatten. +1..spier verlies je niet zomaar in een paar dagen tijd: Het is meer vocht/darminhoud.
Als je minder eet zit er ook minder in je darmeneen vol darmenstelsel kan wel 8-10 kg eten/halffabrikaat/poep bevatten.
Zo mooi altijd die crash dieeters:"ik ben nog maar een week op dieet en ben al 3 kg vet kwijt!" dream on: Vocht en darminhoud.
Bij spierverlies moet je meer denken aan weken lang te weinig (eiwit) eten/trainen.
Dat doe jij dus goed, als je dan al toch weinig eet: Blijf hoog in je eiwitten, gooi maar wat extra shakes naar binnen.
Succes en sterkte verder!
Spier verlies je niet zomaar in een paar dagen tijd: het is meer vocht/darminhoud.
Als je minder eet zit er ook minder in je darmeneen vol darmenstelsel kan wel 8-10 kg eten/halffabrikaat/poep bevatten.
Zo mooi altijd die crash dieeters:"ik ben nog maar een week op dieet en ben al 3 kg vet kwijt!" Dream on: vocht en darminhoud.
Bij spierverlies moet je meer denken aan weken lang te weinig (eiwit) eten/trainen.
Dat doe jij dus goed, als je dan al toch weinig eet: blijf hoog in je eiwitten, gooi maar wat extra shakes naar binnen.
Succes en sterkte verder!
Heb verder de week vrij genomen, want trok het ff niet meer.
borst en schouders. Weer zwaarder als eerst en kreeg niet eens last van m'n oude blessure 
Hij kan me echt zo kwaad maken. Ben naar bed gegaan, maar dacht, lig hier alleen maar sip te zijn. Ben eruit gegaan, heb me omgekleed, een shake naar binnen gegooid en ben keihard gaan trainenborst en schouders. Weer zwaarder als eerst en kreeg niet eens last van m'n oude blessure
![]()

Hij kan me echt zo kwaad maken. Ben naar bed gegaan, maar dacht, lig hier alleen maar sip te zijn. Ben eruit gegaan, heb me omgekleed, een shake naar binnen gegooid en ben keihard gaan trainenborst en schouders. Weer zwaarder als eerst en kreeg niet eens last van m'n oude blessure
![]()