MuscleMeat

Contest Log (v) Log romina

Gister avond heb ik nog rug en biceps getrained (lekker zwaar en hard). Ik probeer te eten, maar als het niet lukt dan gooi ik er wat extra shakes in ;). Helaas toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan, was ik 2 kilo kwijt. Hopelijk niet teveel spier. Vind het zonde als ik in een paar dagen tijd alles om zeep help waar ik ruim een maand hard voor getrained heb. Toch denk ik niet dat het echt veel spier is, ben gewoon hard blijven trainen en heb dus echt wel veel eiwitten naar binnen gehad, dmv die shakes. Die bus poeder ging hard joh ;) haha. Moet morgen echt een nieuwe kopen :D.

Goed voor jezelf zorgen meid!

:aai:Gaat het een beetje meid?

:wave: even kijken hoest met je?

Hallo.., alles goed hiero?

Hey Romina, hoe gaat het:)

Hij kan me echt zo kwaad maken. Ben naar bed gegaan, maar dacht, lig hier alleen maar sip te zijn. Ben eruit gegaan, heb me omgekleed, een shake naar binnen gegooid en ben keihard gaan trainen :D borst en schouders. Weer zwaarder als eerst en kreeg niet eens last van m'n oude blessure ;)

Laatste berichtje 17 juni... :(
Gaat toch wel goed met je he ???

Ik lees nu pas wat er aan de hand is.
Echt heel veel sterkte ermee.
Wat blijf jij sterk ondanks alles.

Romina, laat eens wat van je horen, hoe is het?
:) Gaat het een beetje met je?

??? hoop dat het goed gaat met je:( We zijn nu best wel ongerust aan het worden

Ha Meissie, ik hoop dat alles goed is? Sterkte ieg

• Topic Starter Topic Starter
Oke, hier ben ik dan weer. Heb even een terugslag gehad, ging echt niet goed en heb ook ruim een week vrij genomen van m'n werk. Ook ben ik niet meer naar de sportschool gegaan en eten gaat ook slecht. Wat betreft deze wedstrijd, heeft het voor mij geen nut meer.
Op zich gaat het verder met mij wel weer goed nu. Ik ben weer aan het werk en nog steeds op zoek naar een huis. Een huurhuis schiet niet op, want dan sta ik nog 5 jaar op de wachtlijst. Anti-kraak zie ik niet zitten, dus zoek echt een goedkoop koopflatje. Mocht ik het niet snel kunnen vinden, dan kan ik altijd nog bij m'n vader terecht. Ben op dit moment 6 a 7 dagen aan het werk en de rest van de tijd bezig met huizen zoeken op internet en rondkijken in Den Haag. Aangezien ik vaak tot 12 uur 's nachts werk, zijn er een aantal buurten waar ik niet graag zou willen wonen, omdat ik me daar toch niet echt fijn bij voel om daar 's nachts te moeten lopen :eek:
Wel ben ik plan om binnenkort weer te gaan klimmen en als alles een beetje achter de rug is, dan wil ik ook weer gaan trainen.
Ik wens jullie iig allemaal nog erg veel succes de laatste dagen :)

Jammer.., maar soms moet je idd ff een stapje terug doen, voordat je weer verder kan..

Jammer meid.
Goed dat je toch (prive) de draad weer oppikt.
Veel succes met de huizenjacht! :)

Jammer.
Heel veel succes met een huisje vinden.
Sterkte met de draad oppakken.
Zodra het wat beter met je gaat wil ik komen klimmen bij je.
Uiteraard begrijp ik dat je daar nu even niet op zit te wachten.
Ik hoor het wel als je het geen probleem vind als ik kom klimmen.

Jammer meissie!... gelukkig ga je veder.... succes met het vinden van een huisje:)

Bedankt en jij heel veel succes met het vinden van leuke woonruimte!
Het heeft je allemaal niet erg meegezeten moet ik zeggen.
begrijpelijk dat je stopt, je hebt nu eenmaal andere dingen aan je hoofd....

Succes meid en hou je taai! :)

Terug
Naar boven