ja ik ook nog lang niet
ach we hebben weer motivatie foto's
Hij doet het niet?![]()
sorry nu wel![]()
Je bent me weer te snel af ... nu kan iedereen zien dat ik dat filmpje ook op m'n facebook heb staan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik ook nog lang niet
ach we hebben weer motivatie foto's
Hij doet het niet?![]()
sorry nu wel![]()

/ 1 schep whey
hetzelfde
(misschien iets minder pasta, heb niet gewogen)
Vandaag een rustdagje, morgen borst en schouders.Prima. Weekend jah, maar ik moest wel werken vandaag en hoorde dat ik morgen ook magVandaag een rustdagje, morgen borst en schouders.

Maar ik blijf wel gewoon trainen
Alleen moet ik hier zo snel mogelijk weg en de sportschool zit hier beneden de flat, dus moet ff kijken hoe ik dat ga oplossen.Ik heb keihard getraind, ben echt zo pissed en nu nog. Gaat echt k*t hier thuis. Ben ook weer gaan roken vandaagMaar ik blijf wel gewoon trainen
Alleen moet ik hier zo snel mogelijk weg en de sportschool zit hier beneden de flat, dus moet ff kijken hoe ik dat ga oplossen.

)
Zit er ff doorheen hierzo. Ik blijf nog wel trainen, vanmorgen lukte niet, maar vanavond ga ik wel. Eten krijg ik alleen niet meer naar binnen. Het enige wat nog lukt is vloeibaar. Boeit me nu ook ff niet dat ik weer begonnen ben met roken. Heb het idee dat ik ineens alles kwijt ben en het enige waar ik me nu op kan richten is trainen. Dacht dat we na 14 jaar wel als vrienden uit elkaar konden gaan, maar na gister ben ik er achter dat dat niet gaat. Hij klom ook altijd en gister heeft ie aangegeven dat ie daar ook mee stopt. Niet alleen m'n relatie is voorbij, maar ben gelijk ook een vriend kwijt met een hele familie erbij. Heb hier in Nederland alleen m'n vader, moeder heb ik bijna geen contact mee en m'n broertje, verder geen familie. Voel me nu dus best k*t.
Ok, dit lucht niet op, maar moest het wel ff kwijt![]()
Er is niet echt iets wat wij nu kunnen zeggen om jou op te vrolijken natuurlijk 
Hey, wel flink klote zeg... misschien inderdaad wat Romina zegt, als wat tijd voorbij is gegaan... heeft het misschien ook nodig om vervolgens iets nieuws/andere relatie op te bouwen... Maar blijft niet leuk...
Fijn dat je je energie in trainen kwijt kunt... En lekker hier blijven luchten hoor! Daarnaast fanatiek trainen heeft invloed op je leven, en andersom.
Sterkte!
haha.