XXL Nutrition

Contest Log (v) Log romina

wow, dat ging ff niet goed met de site, er werd een heel stuk van deze pagina extra in mijn post gezet :)

Die Monica Brant is idd erg mooi.

weltrusten voor straks :) en een fijn weekend!:wave:

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 12 juni:
8.30 : 1 schep whey
weer ff slapen
10.30 : 1 boterham pindakaas
11.15 : halve schep whey
11.15 : trainen : rug/biceps (ging super lekker en lekker zwaar voor mijn doen)
12.15 : 1 banaan ;) / 1 schep whey
13.15 : 2 boterhammen met 6 pl runderrookvlees
14.45 : 3 kleine pannenkoeken
17.00 : 100 gr vis / 3 kopjes pasta
19.30 : ;) hetzelfde ;) (misschien iets minder pasta, heb niet gewogen)
21.00 : 2 kleine pannenkoeken / 250 gr magere kwark
24.00 : 225 gr magere kwark / handje ongezouten cashewnoten
1.15 : 1 schep eiwitpoeder

Hey, hoe is het? Lekker weekend?

Hoe was het trainen?? :)

Lekker getraind? :)

Edit damn al 5000 posts.. ben echt een spammer geworden sinds deze contest :p

Ik heb keihard getraind, ben echt zo pissed en nu nog. Gaat echt k*t hier thuis. Ben ook weer gaan roken vandaag :( Maar ik blijf wel gewoon trainen :D Alleen moet ik hier zo snel mogelijk weg en de sportschool zit hier beneden de flat, dus moet ff kijken hoe ik dat ga oplossen.

Ik heb keihard getraind, ben echt zo pissed en nu nog. Gaat echt k*t hier thuis. Ben ook weer gaan roken vandaag :( Maar ik blijf wel gewoon trainen :D Alleen moet ik hier zo snel mogelijk weg en de sportschool zit hier beneden de flat, dus moet ff kijken hoe ik dat ga oplossen.

Jammer... dat je weer bent gaan roken:(
Maar wel weer getraind! supper:)

(website deed het ineens niet meer, anders had ik al eerder gereageerd:))

goede vooruitgang!:D

en nice tattoo's;)

Zit er ff doorheen hierzo. Ik blijf nog wel trainen, vanmorgen lukte niet, maar vanavond ga ik wel. Eten krijg ik alleen niet meer naar binnen. Het enige wat nog lukt is vloeibaar. Boeit me nu ook ff niet dat ik weer begonnen ben met roken. Heb het idee dat ik ineens alles kwijt ben en het enige waar ik me nu op kan richten is trainen. Dacht dat we na 14 jaar wel als vrienden uit elkaar konden gaan, maar na gister ben ik er achter dat dat niet gaat. Hij klom ook altijd en gister heeft ie aangegeven dat ie daar ook mee stopt. Niet alleen m'n relatie is voorbij, maar ben gelijk ook een vriend kwijt met een hele familie erbij. Heb hier in Nederland alleen m'n vader, moeder heb ik bijna geen contact mee en m'n broertje, verder geen familie. Voel me nu dus best k*t.
Ok, dit lucht niet op, maar moest het wel ff kwijt :(

:aai::sad: weet niet wat ik moet zeggen *** voor je:( sterkte meid!

Ontzettend klote meid..
Veel sterkte de komende tijd.
En mocht het op een gegeven moment wèl opluchten om je verhaal kwijt te kunnen,
dan zijn hier ongetwijfeld een aantal dames die het helemaal niet erg vinden om te luisteren. :)

Jeetje Romina, wat naar ellendig allemaal voor je.....
Kan me voorstellen dat je het even helemaal hebt gehad.
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode en misschien kan je nog wat frustratie's in je training kwijt :aai:

Zit er ff doorheen hierzo. Ik blijf nog wel trainen, vanmorgen lukte niet, maar vanavond ga ik wel. Eten krijg ik alleen niet meer naar binnen. Het enige wat nog lukt is vloeibaar. Boeit me nu ook ff niet dat ik weer begonnen ben met roken. Heb het idee dat ik ineens alles kwijt ben en het enige waar ik me nu op kan richten is trainen. Dacht dat we na 14 jaar wel als vrienden uit elkaar konden gaan, maar na gister ben ik er achter dat dat niet gaat. Hij klom ook altijd en gister heeft ie aangegeven dat ie daar ook mee stopt. Niet alleen m'n relatie is voorbij, maar ben gelijk ook een vriend kwijt met een hele familie erbij. Heb hier in Nederland alleen m'n vader, moeder heb ik bijna geen contact mee en m'n broertje, verder geen familie. Voel me nu dus best k*t.
Ok, dit lucht niet op, maar moest het wel ff kwijt :(

Jeetje dat is k*t zeg... :( Er is niet echt iets wat wij nu kunnen zeggen om jou op te vrolijken natuurlijk :aai:
Misschien als de eerste break-up ellende een beetje gezakt is, dat jullie dan wel weer normaal met elkaar om kunnen gaan, en misschien zelfs vrienden worden, soms heeft dat gewoon wat tijd nodig.
Misschien bedenkt ie zich dan ook wel wat betreft het klimmen.
Heel veel succes de komende tijd. En lekker uitleven met trainen, soms lucht dat lekker op.

Zoooooooooo ben net terug uit de sportschool ... wat traint dat goed zeg als je pissed bent. Het was de beurt aan de buik en triceps (voor mijn doen lekker zwaar gedaan). Maar was nog steeds pissed, dus heb er nog ff achteraan gesquat. Toen was al me energie weg en werd ik misselijk haha, dus tijd om te stoppen.

Hey, wel flink klote zeg... misschien inderdaad wat Romina zegt, als wat tijd voorbij is gegaan... heeft het misschien ook nodig om vervolgens iets nieuws/andere relatie op te bouwen... Maar blijft niet leuk...
Fijn dat je je energie in trainen kwijt kunt... En lekker hier blijven luchten hoor! Daarnaast fanatiek trainen heeft invloed op je leven, en andersom.
Sterkte!

Hey, wel flink klote zeg... misschien inderdaad wat Romina zegt, als wat tijd voorbij is gegaan... heeft het misschien ook nodig om vervolgens iets nieuws/andere relatie op te bouwen... Maar blijft niet leuk...
Fijn dat je je energie in trainen kwijt kunt... En lekker hier blijven luchten hoor! Daarnaast fanatiek trainen heeft invloed op je leven, en andersom.
Sterkte!

Dat zei Romina niet, want Romina ben ik ;) haha.

Terug
Naar boven