- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rug ziet er goed uit, armen lijken wel wat uit verhouding tov de rest van je lichaam.
Als je meer definitie in je triceps had zou dit minder opvallen.

Vandaag nog even foto's van m'n rug laten maken. Dit kan ik zelf niet goed zien in de spiegel en zo kan ik ook beter m'n vorderingen bijhouden.
rustig aan doen, komt goed!

en zag je er niks van?)Klimmers syndroom : sterke voorarmen, biceps, rug. Zwakke borst, triceps. Middelmatige tot zwakke benen.Volgens mij is m'n lichaam echt uit verhouding qua kracht. Ben nu natuurlijk pas net begonnen en een beetje aan het kijken naar de verschillende oefeningen, langzaam op bouwen en uitbreiden. Maar gisteren bv deed ik squat op de smith machine en had ik maar 15 kilo en vond het echt zwaar, m'n hart ging ook als een gek te keer.
En vanmorgen bv deed ik de laatste van de paar rug oefeningen en dat was de barbell bent over row en kan ik makkelijk 20 kg pakken. Ook met de lat pull down pak ik makkelijk 35 kg.
Wat denken jullie? Dit is toch uit verhouding? Terwijl ik bv wel weer op 1 been door m'n hurken kan gaan, helemaal doorzakken en dan weer terug ophoog komen op 1 been, dus tis niet zo dat ik helemaal slap ben in m'n benen.