XXL Nutrition

Contest Log (v) Log romina

Veel succes :thumb:

Heel veel succes de komen de tijd

Good luck :)

what doesn't kill you makes you stronger! je hebt heel veel tegenslagen gehad, maar je gaat gewoon door. bewonderswaardig! keep it up!

veel succes :thumb: go for it! :)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag nog even foto's van m'n rug laten maken. Dit kan ik zelf niet goed zien in de spiegel en zo kan ik ook beter m'n vorderingen bijhouden.

P1010057.jpg

P1010058.jpg

Ziet er al goed uit.Wat zit er in je terrarium?:p

duidelijk een V vorm
goed dus :)

Rug ziet er goed uit, armen lijken wel wat uit verhouding tov de rest van je lichaam.
Als je meer definitie in je triceps had zou dit minder opvallen.

Rug ziet er goed uit, armen lijken wel wat uit verhouding tov de rest van je lichaam.
Als je meer definitie in je triceps had zou dit minder opvallen.

Oke, dank je. Heb ik dus iets om aan te werken. Ben nu natuurlijk ook pas 2 weken bezig in de sportschool. Gaat goed komen, hoop ik ;)

Normaal sta ik tegenwoordig ergens tussen 9.30 en 12.00 uur op. (Door de weeks werk 's middags en/of 's avonds en in het weekend overdag).

Vandaag 11 mei:
Dag begon een beetje raar, werd om 7 uur wakker
7.00 uur : 1 schep whey
Kon ff niet meer slapen
8.00 uur : 1 banaan
Daarna geslapen tot 13.00 uur
13.00 uur : 1 schep whey en volkoren boterham met dikke laag pindakaas
15.00 uur : 2 volkoren boterhammen met dikke laag slankie smeerkaas en 4 pl runderrookvlees
18.00 uur : 100 gr kipfilet en 125 gr groentenmix
19.00 uur : 1 whey shake
19.15 uur : trainen : benen/billen/buik
20.15 uur : 1 banaan
21.00 uur : 100gr zeevruchten met 4 stukjes gesneden chiabatta brood
23.00 uur : 225 gr magere kwark en 2 stukjes chiabatta met slankie smeerkaas
+/- 1.00 uur : 225 gr magere kwark met 1 schep whey

Opmerking : werd vandaag tijdens de training misselijk. Zelf denk ik omdat ik misschien te weinig koolhydraten had voor de training, of dat ik nu weer zwaarder ben gegaan en meer oefeningen heb gedaan voor m'n benen. Heb de buikspieren niet af kunnen maken.

Laatst bewerkt:
Twee weken terug woog ik net aan 52 kg of nog minder. Gisteren woog ik 52,8 en nu net was het 52,7. Ik hoop dat ik deze stijgende lijn (met kleine schommelingen) kan volhouden. Ik heb namelijk niet het idee dat er vet bij komt als ik in de spiegel kijk.
Vanavond weer een post over m'n dag, ga zometeen weer trainen, rug en biceps.

Volgens mij is m'n lichaam echt uit verhouding qua kracht. Ben nu natuurlijk pas net begonnen en een beetje aan het kijken naar de verschillende oefeningen, langzaam op bouwen en uitbreiden. Maar gisteren bv deed ik squat op de smith machine en had ik maar 15 kilo en vond het echt zwaar, m'n hart ging ook als een gek te keer.
En vanmorgen bv deed ik de laatste van de paar rug oefeningen en dat was de barbell bent over row en kan ik makkelijk 20 kg pakken. Ook met de lat pull down pak ik makkelijk 35 kg.
Wat denken jullie? Dit is toch uit verhouding? Terwijl ik bv wel weer op 1 been door m'n hurken kan gaan, helemaal doorzakken en dan weer terug ophoog komen op 1 been, dus tis niet zo dat ik helemaal slap ben in m'n benen.

Alweer iemand met blessures :(

Ieh, dat met je vinger lijkt me echt pijnlijk zeg, en ook wel een beetje eng. Kijk je naar je hand, staat je vinger ineens helemaal de andere kant op, getver! (of zit ik nou gewoon iets te verzinnen :) en zag je er niks van?)

Leuke tattoos trouwens, die sterretjes.
Heel veel succes!

Volgens mij is m'n lichaam echt uit verhouding qua kracht. Ben nu natuurlijk pas net begonnen en een beetje aan het kijken naar de verschillende oefeningen, langzaam op bouwen en uitbreiden. Maar gisteren bv deed ik squat op de smith machine en had ik maar 15 kilo en vond het echt zwaar, m'n hart ging ook als een gek te keer.
En vanmorgen bv deed ik de laatste van de paar rug oefeningen en dat was de barbell bent over row en kan ik makkelijk 20 kg pakken. Ook met de lat pull down pak ik makkelijk 35 kg.
Wat denken jullie? Dit is toch uit verhouding? Terwijl ik bv wel weer op 1 been door m'n hurken kan gaan, helemaal doorzakken en dan weer terug ophoog komen op 1 been, dus tis niet zo dat ik helemaal slap ben in m'n benen.
Klimmers syndroom : sterke voorarmen, biceps, rug. Zwakke borst, triceps. Middelmatige tot zwakke benen.

Terug
Naar boven