haha, nu zie ik echt rare beelden. Nee, serieus, ik heb ook nog nooit geklimd, het leek me zo
![]()
Nee klopt, je bovenlichaam ontwikkeld zich gewoon beter, gaat vanzelf zeg maar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, nu zie ik echt rare beelden. Nee, serieus, ik heb ook nog nooit geklimd, het leek me zo
![]()
Dacht dat je met klimmen ook behoorlijk je benen moest gebruiken
Maar kan mij voorstellen dat je je vaker naar boven trekt
al een kilo erbij en ik heb niet het idee dat ik vetter ben geworden
Maar het schommelt een beetje, dus kan best zijn dat er morgen weer iets vanaf is. Maar het is wel een schommeling die omhoog gaat 
Ziet er mooi uit Romina, zonder blessurepijn trainen is toch wel heerlijk!
Die benen zijn nu tenminste lekker aan 't groeien![]()
en ik groei er gewoon ook nog op haha.Kan ook vastgehouden water zijn van gezoute pinda's hierboven. Veel zout kan je best uit elke dieet halen, zowel bulk als cut.Toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan stond ie op 53,2al een kilo erbij
Kan ook vastgehouden water zijn van gezoute pinda's hierboven. Veel zout kan je best uit elke dieet halen, zowel bulk als cut.
Wel had ik in het begin, zo'n 2 weken terug het idee dat ik wat meer vocht vasthoud in m'n benen. Ze zien er niet vetter uit ofzo, ook niet gespierder, maar na een paar been trainingen zit m'n spijkerbroek veel strakker
Viel me gewoon op.Ja zonder blessures, maar het zijn wel baby gewichtjes ook die ik pak als ik andere zo zie. Maar er zit wel elke keer vooruitgang inen ik groei er gewoon ook nog op haha.

Ik heb een vraag:
Morgen ga ik m'n training iets omgooien en komt m'n cardio erbij. Ga iig een poging wagen.
's Morgens ga ik in de sportschool trainen, dit zal buik, biceps en als m'n benen weer normaal aanvoelen, komen ook die aan de beurt.
's Avonds zal ik dan niet naar de sportschool gaan, maar wil ik cardio gaan doen op de klimmuur. Vooraf wil ik m'n rug nog wat trainen dmv meerdere sets pull ups. Daarna wil ik een half uur lang de muur op blijven klimmen. Heb dit nog nooit eerder gedaan (vroeger max 10-15 minuten en was ik al kapot) en moet dus kijken hoe het gaat, maar dat ik vet verbrand kan haast niet missen lijkt mij.
Nu dan mijn vraag: Hoe kan ik het beste eten van te voren en erna?
Zelf zat ik hieraan te denken: Om 17.00 uur wil ik nog goed eten, maar zit me dus af te vragen of ik hier wel of niet veel koolhydraten in moet gooien. Om 18.00 uur neem ik 1 whey shake. Daarna krachttraining, moet even kijken hoe lang ik hier mee bezig ben. Daarna een half uur de muur op. Denk dat ik hier in totaal ongeveer een uurtje mee bezig ben. Wat kan ik dan het beste erna eten, zodat ik het maximale uit m'n vetverbranding blijf houden? Weer alleen een wheyshake? Of mag er ook iets van een banaan bij omdat ik dan toch hard getraind heb en dit dan beter is voor de spieropbouw/-behoudt, of complexe koolhydaten? Of de koolhydraten het meest vermijden na de cardio?
Gaat lekker zo :S. heb al ruim een maand last van een klein plekje op m'n rug. Normaal kan ik dat zelf kraken, maar lukt me nu al heel de tijd niet meer. Vandaag had ik er zelfs last van bij biceps training en met ademen, dus even langs de fysio gegaan. Nu blijkt dat er 2 werveltjes niet helemaal juist zitten, pfffffffff, het zat zo vast m'n rug dat zelfs de fysio het niet gekraakt kreeg. Maar het goede nieuws haha, heb biceps wel weer zwaarder getraind vandaag en mag gewoon m'n rug blijven trainen.
Gaat lekker zo :S. heb al ruim een maand last van een klein plekje op m'n rug. Normaal kan ik dat zelf kraken, maar lukt me nu al heel de tijd niet meer. Vandaag had ik er zelfs last van bij biceps training en met ademen, dus even langs de fysio gegaan. Nu blijkt dat er 2 werveltjes niet helemaal juist zitten, pfffffffff, het zat zo vast m'n rug dat zelfs de fysio het niet gekraakt kreeg. Maar het goede nieuws haha, heb biceps wel weer zwaarder getraind vandaag en mag gewoon m'n rug blijven trainen.