- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 58kg
Volgens mij is m'n lichaam echt uit verhouding qua kracht. Ben nu natuurlijk pas net begonnen en een beetje aan het kijken naar de verschillende oefeningen, langzaam op bouwen en uitbreiden. Maar gisteren bv deed ik squat op de smith machine en had ik maar 15 kilo en vond het echt zwaar, m'n hart ging ook als een gek te keer.
En vanmorgen bv deed ik de laatste van de paar rug oefeningen en dat was de barbell bent over row en kan ik makkelijk 20 kg pakken. Ook met de lat pull down pak ik makkelijk 35 kg.Wat denken jullie? Dit is toch uit verhouding? Terwijl ik bv wel weer op 1 been door m'n hurken kan gaan, helemaal doorzakken en dan weer terug ophoog komen op 1 been, dus tis niet zo dat ik helemaal slap ben in m'n benen.
hihi doe ik ook
Hoeveel sets?maar benen ben ik ook niet sterk dus

. Vandaag was het alweer 3 setjes van 10/6/5. Wil doorgaan tot 3x10 en dan gewicht erbij pakken.
( Nog niet)

zo zou ik over mijn vrees komen. briljant idee. ik heb toen 18m hoog geklommen een hele prestatie vond ik zelf totdat mijn "buddy" (één of andere domme doos) me van 3 meter hoog liet vallen. gelukkig zonder schrammetjes van af gekomen en niks gebroken. was toen meteen mee gestopt.