Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Ik ga een log bijhouden eerst wat over mij.
Begonnen met bodybuilden in april 09 stats toen:
16 jaar
74kg
12%
Op zich ging het wel hard maar ik leef ook voor bb, ik deed ub/lb. Maar de laatste tijd gaat het slecht (blessures, ziekte) maar een logje is leuk voor de motivatie.
Ik volg nu een split. Stats nu staan ook links maar zijn dus:
17 jaar
100kg
15%
Ik kan atm niet goed eten (maagklachten) en ook niet goed trainen door last van schouder(s) maar hoop dat het snel voorbij zal gaan. Normaal wil ik 5500kcal eten maar kom nu maar aan 4500 ofzo dus ga niet vooruit
Mijn zwakke punt is vooral bovenkant borst.
Qua kracht ben ik in verhouding wel goed in squat opzich en heel slecht in deadlift. Maar met deadlift ben ik vandaag weer begonnen en moet vlug vooruit gaan.
Vandaag staat borst, triceps op het programma.
Begonnen met bodybuilden in april 09 stats toen:
16 jaar
74kg
12%
Op zich ging het wel hard maar ik leef ook voor bb, ik deed ub/lb. Maar de laatste tijd gaat het slecht (blessures, ziekte) maar een logje is leuk voor de motivatie.
Ik volg nu een split. Stats nu staan ook links maar zijn dus:
17 jaar
100kg
15%
Ik kan atm niet goed eten (maagklachten) en ook niet goed trainen door last van schouder(s) maar hoop dat het snel voorbij zal gaan. Normaal wil ik 5500kcal eten maar kom nu maar aan 4500 ofzo dus ga niet vooruit

Mijn zwakke punt is vooral bovenkant borst.
Qua kracht ben ik in verhouding wel goed in squat opzich en heel slecht in deadlift. Maar met deadlift ben ik vandaag weer begonnen en moet vlug vooruit gaan.
Vandaag staat borst, triceps op het programma.
Laatst bewerkt:

Allebei heel lang niet gehad.

voor 2010 hehehe