XXL Nutrition

Log Shakawkaw, gotta get huge....

Shakawkaw

Freaky Bodybuilder
Waardering
266
Ik ga een log bijhouden eerst wat over mij.
Begonnen met bodybuilden in april 09 stats toen:
16 jaar
74kg
12%

Op zich ging het wel hard maar ik leef ook voor bb, ik deed ub/lb. Maar de laatste tijd gaat het slecht (blessures, ziekte) maar een logje is leuk voor de motivatie.
Ik volg nu een split. Stats nu staan ook links maar zijn dus:
17 jaar
100kg
15%

Ik kan atm niet goed eten (maagklachten) en ook niet goed trainen door last van schouder(s) maar hoop dat het snel voorbij zal gaan. Normaal wil ik 5500kcal eten maar kom nu maar aan 4500 ofzo dus ga niet vooruit :(

Mijn zwakke punt is vooral bovenkant borst.
Qua kracht ben ik in verhouding wel goed in squat opzich en heel slecht in deadlift. Maar met deadlift ben ik vandaag weer begonnen en moet vlug vooruit gaan.

Vandaag staat borst, triceps op het programma.

Laatst bewerkt:
s6 met loggen en veel gains in 2010 toegewenst.

Leuk dat je een logje gaat bijhouden! 'K dacht wel dat je ouder was :p
Succes man

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt beiden,
Heb vandaag flinke spierpijn in rug, wat is deadlift toch een goede oefening voor rug.. Oja en spierpijn in m'n buik :eek: Allebei heel lang niet gehad.
Ookal spierpijn in hams en zelfs borst wtf.. :D

Laatst bewerkt:
Net getraint, beetje kort. Was weer eens een beetje laat en sportschool ging om 5u dicht.
Ik weet de herhalingen niet 100% uit me hoofd maar het meeste wel.

BenchPress
10x80
8x90
6x100 (laatste rep met hulp)
9x90 (laatst rep met hulp)

Incline Db Press, erg licht want heb klote schouders dus
10x28
12x28
13x28
12x28

Incline Flys, ook licht :P
10x17
13x17
14x17
14x17

bent-over Tricep extension

15x40
12x45
12x45
10x45

Laatst bewerkt:
Misschien een idee'tje om een schriftje mee te pakken, waar je na elke set of oefening alles noteert. Neemt niet veel tijd in en zo zie je de volgende borst en triceps-training perfect wat je de vorige training hebt gepresteerd.
Sterke training hoor! Wat zijn je 1rm's op deadlift, squat, bench en military press?

Misschien een idee'tje om een schriftje mee te pakken, waar je na elke set of oefening alles noteert. Neemt niet veel tijd in en zo zie je de volgende borst en triceps-training perfect wat je de vorige training hebt gepresteerd.
Sterke training hoor! Wat zijn je 1rm's op deadlift, squat, bench en military press?

Ja naja ik onthoud de belangrijke reps wel maar soms weet ik niet meer of ik nou 13 of 14 reps heb gedaan ofzo maar dat vind ik niet zo heel belangrijk :p
1rm's doe ik nooit.. Ik doe altijd 10 reps eigenlijk. Maar deadlift is in ieder geval heel laag, je zult wel zien als ik een rug training post, maar ik ga vanaf nu beter op deadlift proberen te worden. De laatste keer dat ik squatte deed ik 8x140 below par. Ook met squat doe ik eigenlijk altijd 10 reps soms 8. Military zuigt denk ik, al mega lang niet gedaan. Toen ik ub/lb deed, deed ik eigenlijk alleen side raises, en toen ik het weer wou gaan doen kreeg ik blessure (niet door trainen). Maar de laatste keer dat ik het deed deed ik 6x70.

Laatst bewerkt:
Wow, sterke stats. En zeker omdat je nog maar 8 maand ofzo traint. Ik train langer dan het dubbele en kan in de verste verte nog niet tippen aan jou stats :D

Wow, sterke stats. En zeker omdat je nog maar 8 maand ofzo traint. Ik train langer dan het dubbele en kan in de verste verte nog niet tippen aan jou stats :D

Dankje, maja ik heb wel gefitnesst een half jaar, met k*t voeding, geen slaap, en geen benen enz enz maar toen gestopt 1,5 maand. In april voor het eerst voedingsschema, goede sportschool, goed schema. Maar je moet gewoon je 'draai' vinden bij de oefeningen en sommige hebben dat na een hele lange tijd nog niet. Ik heb dat nog niet bij deadlift. Ik ben ook wel zwaar en als je ziet hoe sterk een aantal 17 jarige hier zijn valt het nog mee :D

Ik ga je proberen volgen, ga trouwens ook een nieuw logje beginnen;)voor 2010 hehehe

succes met loggen

Vandaag voor het eerst in nieuwe gym getraint. Oud ijzer en posters van Arnold aan de muren enzo. Er was niemand toen ik aankwam (ook geen instructeurs ofzo die heb je daar niet) want je krijgt een sleutel van de gym.
Beginnen met squat, alleen er waren geen safety bars maar ik had 2 bankjes neergezet aan de zijkanten.

Squat ging niet soepel
10x120
8x140
5x140 6e rep was fail.. maar kon niet het gewicht op bankjes laten rusten dus donderde naar voren tegen het rek aan gelukkig zaten er 2 haakjes in waar het op kon rusten :o

Walking DB Lunges
20x18
20x18
20x18

Lying leg curl
beetje gekloot met 10 reps 35kg, vond beide leg curl apparaten k*t aanvoelen

Ook maar even kuiten gedaan, doe ik normaal op een aparte dag maar die dag was deze week vervallen.

Calf raises in hacksquat
15x100
12x100
12x100
Ik voer ze langzaam uit en rust onderaan

Standing leg curl
14x30
10x35
12x35

Voelde me quads al super goed na de eerste 2 oefeningen maar had last van m'n onderrug, die was zuur en had nog een beetje spierpijn van deadlift.

stevige squat!

Zo harde squats man :eek: nice.
Lekker getraind, ga je volgen.

Djeeee bro, waar haal je die sterke wheels? Bruute squats

Terug
Naar boven