MuscleMeat

Log Shakawkaw, gotta get huge....

• Topic Starter Topic Starter
begin van je log, houd je nog even te vriend :thumbup:! hahah

Nouuuuu...

Bicep Curlen in squatrek
Dudeeeee ? hahah

Vind het handiger dan zo'n stang pakken en andere schijfjes + je kan de stang makkelijk neerleggen. Als iemand het rek nodig heeft moet ie het gewoon zeggen dan ga ik wel weg.

Vind het handiger dan zo'n stang pakken en andere schijfjes + je kan de stang makkelijk neerleggen. Als iemand het rek nodig heeft moet ie het gewoon zeggen dan ga ik wel weg.

Dat vragen ze niet, ze gaan klagen op een forum daarover true story! hahahah
Ik snap wel waarom je het doet hoor, ik wist niets anders jammer genoeg.
Succes verder blijf je volgen baas.

Oats?

Geen wekker zetten 's nachts, man. Een diepe lange slaap is minstens even belangrijk.
Wat je wel kan doen is wanneer je toevallig wakker wordt rap een shake naar binnengieten. Maar de wekker zetten... Nee.

Gaat je BF% niet naar beneden?
En wekker zetten snachts is sick gozer....

Heb je ergens een voedingsschemastaan drop eens wat je eet en geef je status ff. Kijk ik er ff naar als je dat wil?

Lekker aan het knallen mede leeftijdsgenoot :D

Je moet je niet focussen op wat de weegschaal zegt. Het is vaak irrelavant. De ene dag hou je meer vocht op dan de andere of eet je meer of net minder.. Kom op man ! Die monstergenen helpen je wel uit dat dipje;) !

Geen wekker zetten 's nachts, man. Een diepe lange slaap is minstens even belangrijk.
Wat je wel kan doen is wanneer je toevallig wakker wordt rap een shake naar binnengieten. Maar de wekker zetten... Nee.

Ja ik wordt sowieso wel elke nacht wakker, vanacht proberen shake te drinken maar werd na 2 slokjes al vet misselijk.

Gaat je BF% niet naar beneden?
En wekker zetten snachts is sick gozer....

Heb je ergens een voedingsschemastaan drop eens wat je eet en geef je status ff. Kijk ik er ff naar als je dat wil?

Ik hou me nu even niet aan m'n voedingsschema omdat ik dus last heb van maag+darm klachten. Dus ik kan me er niet aanhouden dus nu is het gewoon even om de 3 uur goed proberen te eten. Ik had eerst een goed voedingsschema en ging er ook hard op. Normaal at ik: havermout, melk, kwark, pasta, rijst, rood vlees, kip, bananen, volkoren brood, pindakaas, eieren enz elke dag. Ik post wel het aantal kcal dat ik op een dag eet vanaf nu maar ik eet nu minder goed door motivatie dip/maag.

Lekker aan het knallen mede leeftijdsgenoot :D
De trainingen gaan best knallend nu, voor het eerst sinds ik train eigenlijk. Nu mijn voeding nog ff :) helemaal weer spierpijn in m'n rug van die geweldige oefening deadlift..
Je moet je niet focussen op wat de weegschaal zegt. Het is vaak irrelavant. De ene dag hou je meer vocht op dan de andere of eet je meer of net minder.. Kom op man ! Die monstergenen helpen je wel uit dat dipje;) !

Ja maar waar moet die massa dan vandaan komen dan van kilo's :P ik ben over 2 maanden gezien gewoon niet aangekomen :(

Vanaf vandaag ga ik met een rekenmachine op me pc alles bijhouden hoeveel ik eet. Net ontbijt gehad, 800kcal, nu volgende maaltijd. Ik wil op 5000 uitkomen maar daarvoor zal ik ook 's nachts gaan eten.
Ik kan ook helaas niet naar m'n gym want die is zover fietsen daarvoor moet ik met de scooter maar die start niet door de kou :duh:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nogmaals, je bent niet goed bij je harses als je snachts gaat eten en daarvoor speciaal gaat opstaan dat is echt niet nodig bro.

Nog geen jaar trainen en dan deze stats, erg sterk. Weet je zeker dan het geen partials zijn? :D

Nog geen jaar trainen en dan deze stats, erg sterk. Weet je zeker dan het geen partials zijn? :D

M'n squats zijn in ieder geval parrallel, ik heb meerdere keren complimenten gehad in de gym hoe diep ik ga maar het is of par of iets eronder maar echt verder kan ik niet zonder m'n onderrug te krommen.

De wekker zetten zou ik zeker niet doen bro, als je om de paar uur wakker moet worden kom je niet in je REM slaap, en dat is juist de diepste slaapmodus waar je daadwerkelijk in uitrust.

Weet je al waar je precies last van hebt dan?
Anders moet je gewoon wachten tot je weer gezond bent, wat langere periodes van rust kunnen ook nooit kwaad, zeker niet voor je schouderproblemen en met die genen die jij op zak hebt moet je niet veel problemen hebben met het terugkomen op je oude niveau.:D

De wekker zetten zou ik zeker niet doen bro, als je om de paar uur wakker moet worden kom je niet in je REM slaap, en dat is juist de diepste slaapmodus waar je daadwerkelijk in uitrust.

Weet je al waar je precies last van hebt dan?
Anders moet je gewoon wachten tot je weer gezond bent, wat langere periodes van rust kunnen ook nooit kwaad, zeker niet voor je schouderproblemen en met die genen die jij op zak hebt moet je niet veel problemen hebben met het terugkomen op je oude niveau.:D

Hmm nouja ik wordt in ieder geval 1x wakker om te pissen dus dan laat ik het daar wel bij en ga ik kijken of ik dan iets naar binnen kan werken.
Ik weet jammer genoeg nog niet waar ik precies last van heb, opzich kan ik nog redelijk goed eten als ik voorzichtig doe..
Het enige wat ik echt niet kan is m'n shake nemen 's nachts die net voor het totale kcals zorgt want wat ik nu op een dag eet is echt de max. Ik zit na de maaltijd die ik nu ga nemen + kwark op 4250 wat dus te weinig is.

Ik denk dat ik de afgelopen weken rond de 4000 zat en daar val ik dus blijkbaar van af. Ik denk dat m'n onderhoud op 4500 ligt en dat ik dus 5000 moet eten.

Ik ga nu rijst + kip koken :brew:

Te zeer freaken is slecht voor je cortisollevels bro en dat is ook slecht voor je. Eet gewoon goed, train en slaap goed, maar ga niet stressen man. Komt goed !

Te zeer freaken is slecht voor je cortisollevels bro en dat is ook slecht voor je. Eet gewoon goed, train en slaap goed, maar ga niet stressen man. Komt goed !

Haha ja stress zuigt sowieso. Ik heb gister trouwens dus maar 4200 gegeten, lukte me niet om 's nachts te eten ik zat nog helemaal vol. Ik ga vandaag gewoon hetzelfde proberen te eten maar dan bij elke maaltijd misschien net iets meer zoals een broodje met pindakaas extra ofzo.
Morgen de grote dag! De opening van jou log :P

Kan je niet bij elke maaltijd bijvoorbeeld nog een portie noten of brinta er achteraan gooien? Dan kom je wel gemakkelijk op 5000 kcal. Vooral noten zijn toch easy kcal's om binnen te krijgen?

Kan je niet bij elke maaltijd bijvoorbeeld nog een portie noten of brinta er achteraan gooien? Dan kom je wel gemakkelijk op 5000 kcal. Vooral noten zijn toch easy kcal's om binnen te krijgen?

Ja maar wat ik nu eigenlijk al doe is na elke maaltijd 2 glazen melk en een muesli reep/banaan dus dan worden het heel veel extraatjes, maar ik ga het gewoon proberen :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven