Fitness Seller

Log Shakawkaw, gotta get huge....

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin altijd vol goeie moed aan squats, maar als ik high reps draai, dan heb ik na 1 of 2 sets al geen zin meer..

Ik doe vaak ook maar 2 werk sets, want dat opwarmen bestaat al uit een aantal sets en de echte sets zijn zwaar dat ik meestal wel best lang rust, en dat neemt zoveel tijd in. Ik merk wel dat vooral mijn conditie me tegenhoud maar ben te lui om daaraan te werken :):D:o

Ik begin altijd vol goeie moed aan squats, maar als ik high reps draai, dan heb ik na 1 of 2 sets al geen zin meer..

Toch merk ik dat ik na 5 werksets veel meer spierpijn heb dan na 3 of 2. Ik weet dat spierpijn geen indicatie voor groei is, maar naar mijn mening beschadig je wel meer ;)

Je hebt het wel geprobeerd om meer sets te squatten?

Ik doe vaak ook maar 2 werk sets, want dat opwarmen bestaat al uit een aantal sets en de echte sets zijn zwaar dat ik meestal wel best lang rust, en dat neemt zoveel tijd in. Ik merk wel dat vooral mijn conditie me tegenhoud maar ben te lui om daaraan te werken :):D:o

Hop op de crosstrianer jij! :D

Neh, ik zou wel vitamine B12 injecties willen. Misschien als ik dat vraag aan de dokter over een tijdje dat ik het kan krijgen.
Ik eet nu echt ****ing weinig btw ben helemaal leeg, plat en moe en veel afgevallen.

Laatst bewerkt:
Nog getraind bro?

Mwa niet echt.
Nee, shak heeft me een pm gestuurd om te zeggen dat zijn toekomst bij badminton ligt.

True..

Nee, ik ben gewoon zo slecht bezig, is ook niet leuk om steeds te posten, als het beter gaat begin ik weer te posten en anders open ik een nieuw log volgend jaar ofzo als mijn maag- schouder problemen over zijn.
En dan zal de monster progressie pas beginnen. :rocker:

jammer, succes bro

Terug
Naar boven