Fitness Seller

Log Shakawkaw, gotta get huge....

Zeer sterk voor je leeftijd.
26 kg aangekomen in een kleine 0.75 jaar waarvan heel weinig vet..

Zal misschien ook deels (lengte) groei zijn, maar een extreme prestatie lijkt het.

Suc7 in 2010.

• Topic Starter Topic Starter
Zeer sterk voor je leeftijd.
26 kg aangekomen in een kleine 0.75 jaar waarvan heel weinig vet..

Zal misschien ook deels (lengte) groei zijn, maar een extreme prestatie lijkt het.

Suc7 in 2010.

Dankje, ik wil ook graag sterk/groot zijn 'voor m'n leeftijd' wou ik altijd al dus ben maar eens begonnen met het verwezenlijken ervan :p
Ja klinkt best veel 26kg maar qua fysiek is het verschil niet zo groot doordat ik redelijk lang ben, zou ook best kunnen inderdaad dat ik wat in de lengte ben gegroeid.

Vandaag ga ik even licht m'n schouders trainen en nog iets maar weet nog niet wat.
Ik heb trouwens nog nooit zo erg spierpijn in m'n quads gehad.

Schouders + Traps :woot:! zou ik doen dan haha.

Schouders + Traps :woot:! zou ik doen dan haha.

Ja maar ik ga de dag erna deadliften/rug/biceps dus moet ik iets wat ik daarbij niet gebruik. Kuiten heb ik ook net nog gedaan, dus ik weet niks :dunno:
Nouja ik doe wel biceps anders erbij en dan morgen borst+triceps ipv rug.

pic
33yl76f.jpg

Laatst bewerkt:
de massa is het probleem niet zo te zien, bruut kerel!

de massa is het probleem niet zo te zien, bruut kerel!

Haha dankje, op de foto vind ik m'n arm nog redelijk dik lijken maar in het echt juist vet dun.

Vandaag lichte schouder training en wat biceps:

Shoulder press in smith (stang = 10kg gok ik)
10x50
10x50
10x50

Side raises
15x14
12x14
10x14

Face pulls
10x35
10x35
15x35

Straight bar barbell curl
10x45
8x45
8x45

Dumbbell curl
10x20
10x18
10x18

Niet echt geweldig.

Eten gaat k*t, morgen naar dokter.

Laatst bewerkt:
Hey maatje, goeie massa he ! Ik begin een nieuw log binnekort. Heb het even moeilijk op school en thuis. Succes nog he

Hey maatje, goeie massa he ! Ik begin een nieuw log binnekort. Heb het even moeilijk op school en thuis. Succes nog he

Nee eigenlijk niet goede massa maar toch bedankt. Alleen op de foto haha, in het echt voel ik me nog 70kg en m'n shirts worden alleen te klein in de lengte maarja... Ik kijk uit naar je log kerel ;)
Bij mij gaat het nog steeds echt slecht met slapen, eten, trainen (door het weer, m'n gym is zo ver dat het reizen gewoon niet echt gaat) Morgen moet ik bloedprikken. En ik ga sowieso morgen borst en triceps trainen.

Borst, triceps:

Benchpress Bij het opwarmen met 10x60 voelde het al redelijk zwaar dus ik dacht ik ben niet zo sterk vandaag..
10x80
10x100 monster PR (4 reps) laatste rep met spot
7x100 laatste 2 met spot

Incline Bench 45 graden
10x40
12x40
12x40
12x40

Incline Flys
12x17
10x19
10x21
10x21

Cable Cross over
12x25 per kant
12x25
10x25

Overhead Tricep Extension met touw
15x40
10x50
12x45

Cable Push Down best wel strict enzo want gaat maar tot 50kg
13x50
13x50
12x50

Lekkere training eigenlijk wel :D afgelopen trainingen gaan allemaal goed (op m'n schouder problemen na) moet ik zeggen, jammer van me voeding.
Incline zuigt jammer genoeg nog door me schouder maar ik kan wel voluit banken dus daar richt ik me nu maar effe op.
Vandaag dus bloed geprikt en heb wat met vezels gekregen van de dokter gekregen ik hoop dat het wat helpt.

Laatst bewerkt:
Haha, wat een pr! Erg sterk.
Is het wel verstandig om met schouderproblemen te 'fly'en'?

Haha, wat een pr! Erg sterk.
Is het wel verstandig om met schouderproblemen te 'fly'en'?

Ja ik was ook verbaasd joh en blij :P
Nouja nee maar ik mot wat hè, voor die k*t bovenkant borst.. :o Overigens paste ik wel me gewicht er op aan en me rustpauzes, dat maakt een heel verschil merkte ik.

jeez wat een bench!!!!
en natuurlijk fors postuur :P

/aboo ;)

:D what the **** broo, 100 x 10 is ziek. Mijn pr licht op 8 geloof ik. Mo****er !!:D Maandag begin ik mn log;)

Als je nog ff 1/2cm groeit en 1kg afvalt verschillen we bijna niks meer :P
Ik kijk al uit naar je log man ik hoop dat ie meer succesvol wordt dan deze: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/herv-up-to-90-a-172202/ haha

Dat log was een schandaal:D ben deze week terug voor het eerst aan het trainen in een 2-3 tal weken door examens en de feesten en ziekte etc.. zodus stellen de trainingen niet veel voor. Daarom begin ik maandag mijn nieuwe log. Ben blij dat jij ook logt nu ;) ik ga jou volgen gozer.

Dat log was een schandaal:D ben deze week terug voor het eerst aan het trainen in een 2-3 tal weken door examens en de feesten en ziekte etc.. zodus stellen de trainingen niet veel voor. Daarom begin ik maandag mijn nieuwe log. Ben blij dat jij ook logt nu ;) ik ga jou volgen gozer.

Okey man, nouja met mij gaat het nu niet zo goed.. Net op de weegschaal weer 98. Ik had nu serieus minstens 105 moeten wegen :huilen:
Ik ben echt zo teleurgesteld, ik eet en drink tot ik met een kotsbak op de wc zit en ik val toch alleen maar af. De afgelopen trainingen vet me best gedaan en ik krimp toch alleen maar, **** dit.

Rug biceps vandaag:

Deadlift
10x100
9x120
6x130 PR
6x140 PR

Lat Pulldown Front
12x55
12x60
10x60

Bent Over Row
10x80
8x100 PR, alleen kak techniek

Barbell Shrugs
10x100
8x120
8x120
7x120
10x100

Bicep Curlen in squatrek
10x20
10x40
10x40
10x40
auw onderarmen

Cable Bicep Curl 1 arm
10x20
12x15
12x15

Heel chagerijnig naar huis gereden.

Nu pizza eten..

Laatst bewerkt:
Nice pr's! Schijt aan die kak techniek @ BOR hahah.
Sterk man en goed BUFF ben je :thumbup:

Nice pr's! Schijt aan die kak techniek @ BOR hahah.
Sterk man en goed BUFF ben je :thumbup:

Thnx Ronniej, je mag ook wel negatieve dingen zeggen over me training hoor of ben ik zo geweldig? :D
Ow ik was shrugs nog vergeten ik zet het er effe bij.
Ik heb btw m'n 22,5kg instant oats binnen dus dat is wel relax. Ik zit eraan te denken gewoon gewoon 's nachts een paar keer de wekker te zetten om shakes langzaam te drinken en te eten, en dan slaap ik gewoon overdag ook tussen het eten zodat ik wel genoeg slaap heb + genoeg eten.

begin van je log, houd je nog even te vriend :thumbup:! hahah

Nouuuuu...

Bicep Curlen in squatrek
Dudeeeee ? hahah

Terug
Naar boven