PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer sterk voor je leeftijd.
26 kg aangekomen in een kleine 0.75 jaar waarvan heel weinig vet..
Zal misschien ook deels (lengte) groei zijn, maar een extreme prestatie lijkt het.
Suc7 in 2010.

de massa is het probleem niet zo te zien, bruut kerel!
Hey maatje, goeie massa he ! Ik begin een nieuw log binnekort. Heb het even moeilijk op school en thuis. Succes nog he

afgelopen trainingen gaan allemaal goed (op m'n schouder problemen na) moet ik zeggen, jammer van me voeding.Haha, wat een pr! Erg sterk.
Is het wel verstandig om met schouderproblemen te 'fly'en'?

Overigens paste ik wel me gewicht er op aan en me rustpauzes, dat maakt een heel verschil merkte ik.jeez wat een bench!!!!
en natuurlijk fors postuur
/aboo![]()

what the **** broo, 100 x 10 is ziek. Mijn pr licht op 8 geloof ik. Mo****er !!
Maandag begin ik mn log
![]()

Als je nog ff 1/2cm groeit en 1kg afvalt verschillen we bijna niks meer
Ik kijk al uit naar je log man ik hoop dat ie meer succesvol wordt dan deze: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/herv-up-to-90-a-172202/ haha
ben deze week terug voor het eerst aan het trainen in een 2-3 tal weken door examens en de feesten en ziekte etc.. zodus stellen de trainingen niet veel voor. Daarom begin ik maandag mijn nieuwe log. Ben blij dat jij ook logt nu
ik ga jou volgen gozer.Dat log was een schandaalben deze week terug voor het eerst aan het trainen in een 2-3 tal weken door examens en de feesten en ziekte etc.. zodus stellen de trainingen niet veel voor. Daarom begin ik maandag mijn nieuwe log. Ben blij dat jij ook logt nu
ik ga jou volgen gozer.

Nice pr's! Schijt aan die kak techniek @ BOR hahah.
Sterk man en goed BUFF ben je![]()