MuscleMeat

Log Shakawkaw, gotta get huge....

Als je over elke maaltijd 2-3 uur doet, dan heb je echt no life

Nette rug en mooi matje.

Nette training, en goeie rug man.. zowel dik als breed :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Nette training, en goeie rug man.. zowel dik als breed :thumbs:

Vandaag benen training, had echt geen zin in normale squat deze keer. Zo'n zware oefening, ik zie er altijd tegenop.

Full Front Squat
10x60
10x80
5x100 PR
5x100 PR

pff front sqauts zijn ook motherfocking zwaar :D

Leg Press ik weet niet hoeveel dat mechanisme weegt dat je wegdrukt
12x 6 plates
15x 8 plates
15x 10 plates
15x 12 plates

ik stond smal met m'n tenen een beetje naar buiten, ging ook niet echt diep. Voelde zo mijn vastus medialis (teardrop) erg goed en die loopt achter dus dat is goed, deze hou ik erin.

Leg Extensions
3 sets van 12 ongeveer, tenen een beetje naar buiten, weer om de teadrop te accentueren.

Lying Leg Curls
3 sets

Super gevoel in quads en hams. Flink tempo erin deze training wat ik normaal nooit heb, was in 30 minuten al klaar. Beetje weinig voor hamstrings maar had geen energie meer over.

Good work out !

Is een frontsquat minder zwaar dan? ;)

Mooie training man, kort maar krachtig!

Is een frontsquat minder zwaar dan? ;)

Mooie training man, kort maar krachtig!

Op een andere manier zwaar maar eigenlijk niet minder zwaar, maar als ik squat wil ik minstens 8x140 halen en daar moet ik echt veel moeite voor doen en ik had geen zin om dat die dag te doen.

Front squats zijn IMO nog beter voor stabilisatie in de core en massa op de bovenbenen dan de gewone squat.
Gewone squat is ook veel glutes werk.

Brute rug ook trouwens, dat moet gezegd worden!!

Front squats zijn IMO nog beter voor stabilisatie in de core en massa op de bovenbenen dan de gewone squat.
Gewone squat is ook veel glutes werk.

Brute rug ook trouwens, dat moet gezegd worden!!

Thanks man ;)
Ja alleen voor massa op de bovenbenen weet ik niet zeker. Scheelt wel heel veel met m'n gewone squat qua gewicht + dat stabiliseren kost alle energie. Voel m'n quads ook voor geen reet en heb nu ook niks van spierpijn ondanks dat de training wel lekker was.

Zo,
ik heb de afgelopen dagen wel getraind maar niet echt boeiend om te posten.
Ik heb effe de progressie die ik heb gemaakt opgeschreven sinds dag 1 dat ik in de fitness stapte, voor mensen die cijfertjes interresant vinden:

Juli 2008
Gewicht: 68
Lengte: 1.87

6 maand later, geen compounds of losse gewichten, geen voedingsschema, geen benen trainen, bovenlichaam 2x per week 8 uur totaal.

Maart 2009
Gewicht: 81,5
Lengte: 1.88

Gestopt voor 5 weken, weinig gegeten en niet getraint

April 2009
Gewicht: 74
Armomtrek: 37

Begin compounds, voedingsschema, benen trainen, ub/lb

Mei 2009
Gewicht: 81

Juni 2009
Beenomtrek: 57
Kuit: 41

Dec 2009
Gewicht: 103
Lengte: 1.89
Armomtrek: 44
Beenomtrek: 67
Kuit: 44

Maagproblemen en schouder blessures

Maart 2009
Gewicht: 96,5
Lengte: 1.89
Armomtrek: 43
Beenomtrek: 66
Kuitomtrek: 43
Je kan zien dat ik tussen juni en december veel progressie heb geboekt maar als je kijkt van maart 2009 tot maart 2010 heb ik eigenlijk in totaal heel weinig bereikt.
Morgen eindelijk naar het ziekenhuis, ik kom net van de wc af was weer eens monsterlijk misselijk, heb nog niet eens m'n ontbijt op.

Laatst bewerkt:
Wow best wel bizar hoeveel jij verandert bent, maar wat een super mooie progressie! :thumbs:

Sterkte met je maag.

Maandag ga ik naar de fysio voor me schouder btw.

Wow best wel bizar hoeveel jij verandert bent, maar wat een super mooie progressie! :thumbs:

Sterkte met je maag.

Thanks, ja op papier ziet het er leuk uit. Hoop dat ik de komende tijd geen serieuze problemen krijg want ik heb nog een lange weg te gaan en wil eigenlijk over 2 jaar al een wedstrijd doen.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest, was eigenlijk hetzelfde als bij de dokter. Werd gevraagd waar ik last van had verder niks, volgende afspraak is over een aantal maanden.

Vanavond effe biceps trainen.

dus je bent eigenlijk voor niks naar het ziekenhuis geweest???

Je bent genaaid daar in dat ziekenhuis...

dus je bent eigenlijk voor niks naar het ziekenhuis geweest???

Het was echt achterlijk om hier maanden op te wachten, kunnen ze dan niet effe bellen en dan vragen wat er is? Zo gaat dat altijd echt schijt irritant, maar ik krijg nu uiteindelijk wel een echo over tijdje en ze gaan een slang in me maag proppen, maarja daar gaan ook weer weken en maanden overheen. Was te verwachten maar ik word wel er pissig van.

Ik dacht **** it ik ga gewoon military pressen ik zag die stang zo in het rek. Echt al heel lang geleden dat ik deze oefening gedaan heb
Military Press
10x40
8x60
7x60
5x60

geen pijn

verder wat biceps gepompt.

Lekker hoor :)

Terug
Naar boven