MuscleMeat

Log van Jimmy

• Topic Starter Topic Starter
Yo, train je nou fullbody of split style? En wat is er zo bijzonder aan die creatine?

Ik ben momenteel even aan het kijken naar de beste trainingsmanier,Train nu veel oefeningen vanaf de eerste setje al zo zwaar als ik kan en zo veel mogelijk reps(max 6)

Maar zal in mijn kuur met een ander schema trainen om zo veel mogelijk vvm te pakken.

en wat de creatine betreft:
Dit is gewoon de beste creatine die er is [Link niet meer beschikbaar]

Je komt er wel wat aan en je merkt duidelijk krachtverschil,
Heeft niet voor nix een 9,3 bij reviews.

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

hij heeft een voedselvergiftiging , die heeft het te druk nu met over de wcpot hangen
klopt helaas!:(

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

die creatine is toch gewoon crea-mono right? Echt super fijn spul, fijn qua poeder en in algemeen, totaal geen smaak wat het nog fijner maakt. Echt fijn!

.
+1

Oke, maar is bestellen dan.

Merk je trouwens echt verschil met andere creatines? Het is creatine monohydraat, die zijn toch gewoon allemaal hetzelfde?

Laatst bewerkt:
2 dagen ziek geweest (voedselvergiftiging)Dus 2 dagen heel erg slecht gegeten en als ik wat eet: BRAKEN

Vandaag gelukkig weer beter en meteen maar weer gaan trainen

Rug
echt diep triest hoe weinig rug oefeningen je kan doen in onze gym
maargoed

Row smal

12*80
10*100
18*120
5*160
5*180

Vertical traction
10*70
8*85
5*95
5*100
5*100

Straight arm pulldown
8*16,75
8*16,75
8*16,75
8*16,75
8*16,75

Close grip pulldown (zittend op de grond met kabel)
12*60
10*60
10*60
10*60
10*60

heb er zelf 10 kilo aan moeten hangen want het max is 50 (pfffffff)

Dual adjustable pully Heb ik een bankje onder gezet en een Pulldown behind the neck van gemaakt,zo triest is het in mijn gym!

snelle pomp setjes gedaan
4 van 12 herhalingen
elke kant 40kilo

Ben ziek dus moest weer even inkomen,

Trainingstijd : 60minuten

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Oke, maar is bestellen dan.

Merk je trouwens echt verschil met andere creatines? Het is creatine monohydraat, die zijn toch gewoon allemaal hetzelfde?

mijn mening: je merkt her verschil duidelijk,heb al meerdere creatine's gebruikt en dit is gewoon de beste vind ik.
Krachtwinst merk je duidelijk en ook op de weegschaal merk je het.
Heb ook meerdere creatine's geprobeerd en dit is gewoon de beste ;)
dikke 9.5 van mij

Laatst bewerkt:
Vandaag Schouders: 09:00 uur
Front press met vaste bankdruk

12*45 (opwarmen)
8*55
5*65
5*70
3*75

Shoulder dumbbell press (bankje helemaal recht)
10*24
8*28
5*30
wou de 32 doen maar verloor te veel kracht met de dumbbells omhoog doen,was alleen namelijk,
laatste setje
5*30

Arnold press
12*12
8*18
8*20
6*22
5*24

Dubbel side raise
10*10
10*10
10*10
10*10

Rear deltoid cable raise
10*11,25
10*11,25
10*11,25
10*11,25

Armen

Dumbbell curl
16K 12* per arm
20K 10* per arm
22K 8* Per arm
24K 8* Per arm

Scott Curl
25k (ex stang) 4 setjes van 10/12 reps

Hammer Curl 4 Setjes van 10/10 reps

Trainingsduur
1 uur en 40 minuten

Vind je het lekker om zo vroeg te trainen? Als ik dat doe train ik echt belabberd.

welke oefeningen doe je voor je benen?

edit: heb al antwoord.

Laatst bewerkt:
Als je kunt db pressen met 46 kg dumbbells, betekend dat automatisch dat je daar ook db row mee kan doen!:D
Eventueel kun je een bankje incline zetten en er dan omgekeerd op gaan liggen, dus met je buik op de leuning en dan rowen. Dan is het onmogelijk om te cheaten, en zou je met 46 kg db's zeker even uit de voeten moeten kunnen!;)

Slecht excuus voor je rug (je hebt namelijk sowieso de bb van je bench press)...

Deadlift, Pull Up, barbell/db row en je hebt een harde work out...

Laatst bewerkt:
True..

Slecht excuus voor je rug (je hebt namelijk sowieso de bb van je bench press)...

Deadlift, Pull Up, barbell/db row en je hebt een harde work out...
Ik ging een keer deadliften ,personeel kwam zeuren dat dit niet mocht in de gym!
dat de stang daar niet voor bedoeld was,
het zijn jankballen daar t barr mocht ook niet.

Rare gym.
het is dat het 2 straten van me huis is anders was ik al lang weg!

Deadlift en t barr zijn gewoon keiharde en goeie oefeningen die ik al niet kan doen in mijn gym.

Laatst bewerkt:
Waar train je nou kerel?

Ik ging een keer deadliften ,personeel kwam zeuren dat dit niet mocht in de gym!
dat de stang daar niet voor bedoeld was,
het zijn jankballen daar t barr mocht ook niet.

Rare gym.
het is dat het 2 straten van me huis is anders was ik al lang weg!

Deadlift en t barr zijn gewoon keiharde en goeie oefeningen die ik al niet kan doen in mijn gym.

WTF, een olympische stang is er voor zware gewichten aan te hangen en compound oefening uit te voeren.

Als dit niet mag, dan moet het ook in hun reglement staan...
Misschien zijn ze bang dat je de vloer helemaal naar de zak doet?

WTF, een olympische stang is er voor zware gewichten aan te hangen en compound oefening uit te voeren.

Als dit niet mag, dan moet het ook in hun reglement staan...
Misschien zijn ze bang dat je de vloer helemaal naar de zak doet?
ja slaat echt nergens op.
nou de vloer zal nix mee gebeuren want er ligt nog een dikke zwarte mat onder.
maar ze doen er echt zielig wat dit soort dingen betreft,ze zeuren er echt om de kleinste dingen,afhankelijk van wie er aanwezig is natuurlijk.

Gewoon schijt aan hebben. Als ze je wegsturen kun je altijd nog naar een andere gym toe.

Niet slecht Jimmy! Goeie borst , ik had alleen meer van je schouders verwacht. Wat wordt je volgende kuur?

Gewoon schijt aan hebben. Als ze je wegsturen kun je altijd nog naar een andere gym toe.
Wegsturen doen ze niet zomaar,Maar ik blijf het gewoon doen.
Er is daar 1 knaap die daar werkt die helemaal gek word van ons, echt een zeur die doet alsof het zijn gym is.
Come one dude, RELAX!!

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Niet slecht Jimmy! Goeie borst , ik had alleen meer van je schouders verwacht. Wat wordt je volgende kuur?
Schouders Wil ik niet te groot hebben,verzuurt heel snel anders met thaiboxxen.
Maar borst is idd mijn sterke punt.
Mijn volgende kuur word test/primo ana nakuur nolva

Terug
Naar boven