Devinvankan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
Hallo allen,
Ik ga voor mezelf een log bijhouden en ik vind het leuk als jullie ook op de hoogte zijn. IK zal mij eerst even introduceren en dan mijn stappenplan vermelden.
(Belangrijke info: Ik heb vroeger Leukemie gehad(bloedkanker) Ik was 3 toen ik dit kreeg en op mijn 4de was mijn chemo-therapie het grootst. Op deze leeftijd begint je hypofyse met hormonen aanmaken. Door de klap van de chemo ben ik gezegend met een testosteron waarde van gemiddeld boven de 60nmol/l. Dit is gemiddeld 3 keer zoveel als de gemiddelde man. Mijn sporttrainer en medische trainer hebben dan ook mij beschreven als een lopende doping afnemer. Gelukkig ben ik niet extreem aggressief en ik boek snel resultaten!)
Ik was 16 jaar toen ik begon met "trainen". Jullie kennen het vast allemaal wel. Met papa mee en aan gewichten trekken en verder geen techniek.
Ik ben altijd al een "volle" jongen geweest en moest dus enorm oppassen met eten.
Mijn gewicht schommelde dan ook van 76 op mijn 17de tot 98 op mijn 20ste.
Nu ben ik hersteld en klaar om echt te beginnen met trainen.
Ik ben nu denk ik 8 weken serieus bezig met trainen en eten. Ik zal binnenkort even foto's plaatsen van huidige staat.
In deze 8 weken heb ik mijn stats bijgehouden. Ik begon met de volgende stats:
20 jaar
1.84
87.3 kg
bf: 17.8 (taille meting)
Huidig:
21 jaar
1.85
78.2 kg
bf: 13.2 (taille meting en huidplooimeting)
Mijn trainingschema is een 4 day split. De eerste oefening van de dag zal altijd 5x5 zijn met oplopende gewichten(2.5kg per week) en in de 4de week een reload.
De overige oefeningen zijn ter ondersteuning van de eerste oefening en ik probeer daar 8-10 x 4 te doen. Daarbij om het cutten sneller te laten verlopen doe ik 20-30 min. cardio na elke dag KT(op dag 1 na)
Trainingschema(met huidige gewichten):
Dag 1:
Squat(back) 100kg
Dead lift 80kg
Leg press 100kg
Pendlay Row 40kg
DB row 18kg
Dag 2:
Bench press 85kg
Military Press 35kg
Close-grip bench press 50kg
Incline bench press 42,5kg
Dumbbell flye 12kg
Dag 3:
Dead lift 80kg
BB bent-over 40kg
DB row 18kg
Back raise 10 kg bal
Lateral raise 14kg
Dag 4:
Bench press 85kg
Military Press 35kg
Dumbbell flye 12kg
Hammer curl 18kg
Elke week gaan sowieso de basisoefeningen met 2.5kg omhoog.
De records die ik boek zullen in het rood komen te staan.
Voeding is Carb-Cycling. 3 verschillende dagen waarin de eiwit en vet inname gelijk blijft. De koolhydraten verschillen dan wel.
Supps zijn Hydroxy Cut en Multivit. Zit veel info te zoeken over ECA stack dus als iemand nog informatie heeft
Doel van deze log en training:
Simpelweg droogworden en groeien. Wil geen beachboy uiterlijk, gewoon goed vol en groot.
Wens me succes en tips/advies word zeer zeker gewaardeerd!
Devin
Ik ga voor mezelf een log bijhouden en ik vind het leuk als jullie ook op de hoogte zijn. IK zal mij eerst even introduceren en dan mijn stappenplan vermelden.
(Belangrijke info: Ik heb vroeger Leukemie gehad(bloedkanker) Ik was 3 toen ik dit kreeg en op mijn 4de was mijn chemo-therapie het grootst. Op deze leeftijd begint je hypofyse met hormonen aanmaken. Door de klap van de chemo ben ik gezegend met een testosteron waarde van gemiddeld boven de 60nmol/l. Dit is gemiddeld 3 keer zoveel als de gemiddelde man. Mijn sporttrainer en medische trainer hebben dan ook mij beschreven als een lopende doping afnemer. Gelukkig ben ik niet extreem aggressief en ik boek snel resultaten!)
Ik was 16 jaar toen ik begon met "trainen". Jullie kennen het vast allemaal wel. Met papa mee en aan gewichten trekken en verder geen techniek.
Ik ben altijd al een "volle" jongen geweest en moest dus enorm oppassen met eten.
Mijn gewicht schommelde dan ook van 76 op mijn 17de tot 98 op mijn 20ste.
Nu ben ik hersteld en klaar om echt te beginnen met trainen.
Ik ben nu denk ik 8 weken serieus bezig met trainen en eten. Ik zal binnenkort even foto's plaatsen van huidige staat.
In deze 8 weken heb ik mijn stats bijgehouden. Ik begon met de volgende stats:
20 jaar
1.84
87.3 kg
bf: 17.8 (taille meting)
Huidig:
21 jaar
1.85
78.2 kg
bf: 13.2 (taille meting en huidplooimeting)
Mijn trainingschema is een 4 day split. De eerste oefening van de dag zal altijd 5x5 zijn met oplopende gewichten(2.5kg per week) en in de 4de week een reload.
De overige oefeningen zijn ter ondersteuning van de eerste oefening en ik probeer daar 8-10 x 4 te doen. Daarbij om het cutten sneller te laten verlopen doe ik 20-30 min. cardio na elke dag KT(op dag 1 na)
Trainingschema(met huidige gewichten):
Dag 1:
Squat(back) 100kg
Dead lift 80kg
Leg press 100kg
Pendlay Row 40kg
DB row 18kg
Dag 2:
Bench press 85kg
Military Press 35kg
Dumbbell flye 12kg
Dag 3:
Dead lift 80kg
BB bent-over 40kg
DB row 18kg
Back raise 10 kg bal
Lateral raise 14kg
Dag 4:
Bench press 85kg
Military Press 35kg
Dumbbell flye 12kg
Hammer curl 18kg
Elke week gaan sowieso de basisoefeningen met 2.5kg omhoog.
De records die ik boek zullen in het rood komen te staan.
Voeding is Carb-Cycling. 3 verschillende dagen waarin de eiwit en vet inname gelijk blijft. De koolhydraten verschillen dan wel.
Supps zijn Hydroxy Cut en Multivit. Zit veel info te zoeken over ECA stack dus als iemand nog informatie heeft

Doel van deze log en training:
Simpelweg droogworden en groeien. Wil geen beachboy uiterlijk, gewoon goed vol en groot.
Wens me succes en tips/advies word zeer zeker gewaardeerd!
Devin

Heb jij ook een log?