AndroidHealthClinic

Log van van Kan

Devinvankan

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m84
Massa
82kg
Hallo allen,

Ik ga voor mezelf een log bijhouden en ik vind het leuk als jullie ook op de hoogte zijn. IK zal mij eerst even introduceren en dan mijn stappenplan vermelden.

(Belangrijke info: Ik heb vroeger Leukemie gehad(bloedkanker) Ik was 3 toen ik dit kreeg en op mijn 4de was mijn chemo-therapie het grootst. Op deze leeftijd begint je hypofyse met hormonen aanmaken. Door de klap van de chemo ben ik gezegend met een testosteron waarde van gemiddeld boven de 60nmol/l. Dit is gemiddeld 3 keer zoveel als de gemiddelde man. Mijn sporttrainer en medische trainer hebben dan ook mij beschreven als een lopende doping afnemer. Gelukkig ben ik niet extreem aggressief en ik boek snel resultaten!)

Ik was 16 jaar toen ik begon met "trainen". Jullie kennen het vast allemaal wel. Met papa mee en aan gewichten trekken en verder geen techniek.
Ik ben altijd al een "volle" jongen geweest en moest dus enorm oppassen met eten.
Mijn gewicht schommelde dan ook van 76 op mijn 17de tot 98 op mijn 20ste.
Nu ben ik hersteld en klaar om echt te beginnen met trainen.

Ik ben nu denk ik 8 weken serieus bezig met trainen en eten. Ik zal binnenkort even foto's plaatsen van huidige staat.
In deze 8 weken heb ik mijn stats bijgehouden. Ik begon met de volgende stats:

20 jaar
1.84
87.3 kg
bf: 17.8 (taille meting)

Huidig:
21 jaar
1.85
78.2 kg
bf: 13.2 (taille meting en huidplooimeting)

Mijn trainingschema is een 4 day split. De eerste oefening van de dag zal altijd 5x5 zijn met oplopende gewichten(2.5kg per week) en in de 4de week een reload.
De overige oefeningen zijn ter ondersteuning van de eerste oefening en ik probeer daar 8-10 x 4 te doen. Daarbij om het cutten sneller te laten verlopen doe ik 20-30 min. cardio na elke dag KT(op dag 1 na)
Trainingschema(met huidige gewichten):

Dag 1:
Squat(back) 100kg
Dead lift 80kg
Leg press 100kg
Pendlay Row 40kg
DB row 18kg

Dag 2:
Bench press 85kg
Military Press 35kg
Close-grip bench press 50kg
Incline bench press 42,5kg
Dumbbell flye 12kg

Dag 3:
Dead lift 80kg
BB bent-over 40kg
DB row 18kg
Back raise 10 kg bal
Lateral raise 14kg

Dag 4:
Bench press 85kg
Military Press 35kg
Incline bench press 42,5kg
Dumbbell flye 12kg
Hammer curl 18kg

Elke week gaan sowieso de basisoefeningen met 2.5kg omhoog.
De records die ik boek zullen in het rood komen te staan.

Voeding is Carb-Cycling. 3 verschillende dagen waarin de eiwit en vet inname gelijk blijft. De koolhydraten verschillen dan wel.
Supps zijn Hydroxy Cut en Multivit. Zit veel info te zoeken over ECA stack dus als iemand nog informatie heeft;)

Doel van deze log en training:
Simpelweg droogworden en groeien. Wil geen beachboy uiterlijk, gewoon goed vol en groot.

Wens me succes en tips/advies word zeer zeker gewaardeerd!

Devin

Wel interessant dat je zo'n hoge testosteron waarde hebt =O Merk je hier ook iets van in het dagelijks leven ? En merk je al dat je snel resultaten boekt ?

Ik wens jou succes Devin, ziet er namelijk goed uit hier.

Succes met loggen, en vooral met trainen.

Deze ga ik zeker volgen :D
Heel veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
Wel interessant dat je zo'n hoge testosteron waarde hebt =O Merk je hier ook iets van in het dagelijks leven ? En merk je al dat je snel resultaten boekt ?

In het dagelijks leven merk ik er enorm veel van. Heb ook de nodige problemen die komen kijken bij een hoge vorm van Testosteron, lees: snel boos, gevoelens niet tonen en de meest hatelijke altijd zin ;) 6 keer op een nacht is geen probleem haha.

Resultaten boek ik snel, alhoewel weet ik niet wat snel is.
Ik ga ik gewicht bij elke oefening meestal elke week wel 2,5kg tot 5kg omhoog.

Dankje voor het volgen :) Heb jij ook een log?

Gelijk maar mijn eerste aanvulling. Ben van plan om ook wat buikspiertraining erin te stoppen. Ik denk maar altijd hoe meer spieren hoe meer verbranding!
Toch wel een vraag:

1. Is met de oefeningen die ik al doe genoeg training voor mijn buik toegevoegd
2. Heeft iemand een schema van buikspieroefeningen?

Over een half uurtje lekker trainen. Vanaaf dus de update!!

Vandaag is het donderdag. Ja flinke openbaring ;)
Heb vandaag dus dag 3 van mijn training gedaan. Goede vriend ging mee dus beetje tegen elkaar op trainen, zorgt altijd voor mooie resultaten. Zo ook weer vandaag. (rood zijn PR's)

Dead lift 3x3 90 kg
BB bent-over 4x8 45 kg
DB row 4x8 18 kg
Back raise 4x10 15 kg
Hanging leg raise 4x10 0 kg
Lateral raise 4x8 14 kg

Vandaag geen cardio gedaan, maar lekker de sauna en stoombad ingedoken.

Qua eten heb ik genoten van bruine bonen met kip. Koolhydraten van vandaag zijn binnen dus ik mag weer trots zijn.
Ik heb dit weekend een foto-shoot(als t goed is) met een vriend die fotografie studeert. Zal dus voor mooie plaatjes zorgen en hopelijk wat kritiek van jullie kant!

Morgen weer BP-en, kan niet wachten!

Mijn favoriete dag:D. Zowel in training als in voeding(en natuurlijk het feit dat het weekend is)

Dit stond op het programma:

Bench press 85kg
Military Press 35kg
Incline bench press 50 kg
Dumbbell flye 14 kg
Hammer curl 20 kg

Als cardio lekker op 65% 20 minuten gefietst en daarna nog 5 minuten op 80% gefietst.
Ik houd van deze dag qua voeding, omdat ik in de avond brood eet en mij trakteer op een bruin pistoletje met Filet American. Hmmmm

WEEKEND!

succes devin;)

Hallo,

Bedankt voor je reactie op mijn logje.
Ik ga jou log zeker volgen ziet er erg interessant uit vooral doordat je een hoog testosteron hebt. Ben wel erg benieuwd naar een paar foto's van jou

Succes!

Hallo,

Bedankt voor je reactie op mijn logje.
Ik ga jou log zeker volgen ziet er erg interessant uit vooral doordat je een hoog testosteron hebt. Ben wel erg benieuwd naar een paar foto's van jou

Succes!

Danku:)
Ja foto's komen er snel aan. Heb binnenkort een afspraak met een vriend van me die een fotografieopleiding doet. Die kan wel wat mooie kiekjes maken:)

Ik post hier even een foto van mij. Heb deze gisteren even snel genomen, maar is erg slecht belicht. Heeft iemand misschien poseertips of een thread binnen DBB(kan hem niet zo snel vinden..)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een pleurisdag was dit zeg...
Eerst zit er een of andere mongoolvan 12 de squat bank te gebruiken als BP-bank en hij stonk een uur in de wind.
Toen hij weg was goed begonnen met squatten, zelfs PR gehaald en toen sloeg het in me linkerbilspier. Elke keer als ik weer omhoog kwam en mezelf rechtop "strekte" sloeg het erin. Deed verdomde veel pijn, maar gelukkig was ik al klaar met me squat.

Maar de DL komt daarna. Deze heb ik door de steken en pijn moeten onderbreken en verlagen naar 80kg ipv een PR van 90... Iemand toevallig deze pijn al eerder gehad. Zal ook even een post gaan maken in de blessure-thread, want heb er nog steeds last van.

Verder nog 2 PR's gehaald dus op zich mag ik best trots zijn!

Dag 1:
Squat(back) 3x3 105 kg
Dead lift 2x8 90 kg 2x8 80 kg
Leg press 100 kg
Pendlay Row 2x8 45 kg 2x8 40 kg
DB row 4x8 20 kg

Helaas kan ik vandaag niet trainen ivm een afspraak ver verwijderd van Rotterdam. Een keertje overslaan in 2 maanden consequent trainen kan geen kwaad:)

P.S. de foto is gemaakt, omdat mijn goede vriendin niet geloofde dat ik in zo'n korte tijd veranderd kon zijn. Dit is in 3 maanden dus van 97kilo, naar 78 kilo en van 22.3% naar +- 15%(gokje)

Laatst bewerkt:
Prima training, voelt lekker he? PR's zetten?:D

Vandaag voor mezelf eentje op de squat gezet:cool:

Heerlijk PR's zetten:D

Heren,

Mijn excuses voor het niet loggen. Dit komt omdat ik goed ziek ben geweest. Wel dit weekend Efedrine HCL weten te bemachtigen waar ik in Januari mee ga starten.

Vanmiddag gewoon weer lekker trainen, kijken of ik veel achteruit ben gegaan na een kleine 4 dagen niet eten/trainen.

Heren,

Mijn excuses voor het niet loggen. Dit komt omdat ik goed ziek ben geweest. Wel dit weekend Efedrine HCL weten te bemachtigen waar ik in Januari mee ga starten.

Vanmiddag gewoon weer lekker trainen, kijken of ik veel achteruit ben gegaan na een kleine 4 dagen niet eten/trainen.

Ten eerste succes met je logje!:)

Als ik die foto van je bekijk snap ik niet dat je meteen met Efedrine begint. Waarom niet beginnen als je op een 'dood punt' komt te staan?

Ten eerste succes met je logje!:)

Als ik die foto van je bekijk snap ik niet dat je meteen met Efedrine begint. Waarom niet beginnen als je op een 'dood punt' komt te staan?

Dank dank.

Ik ben nu kleine 2 maanden bezig met cutten. Ik wil voor mezelf kijken of ik echt heel droog kan komen te staan. Daarom heb ik de Efedrine aangeschaft.
Dat dode punt is nog niet bereikt, maar ik heb het gevoel dat het steeds moeilijker wordt

Terug
Naar boven