Fitness Seller

Log van van Kan

Ten eerste succes met je logje!:)

Als ik die foto van je bekijk snap ik niet dat je meteen met Efedrine begint. Waarom niet beginnen als je op een 'dood punt' komt te staan?

Efedrine versnelt toch gewoon het vetverbrandingsproces?
Kan volgens mij geen kwaad dan :p

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig helemaal hersteld en weer keihard er tegen aan gegaan. Op aanraden ivm blessures heb ik mijn DL uit deze dag gehaald en doe ik deze vanaf nu enkel op donderdag. Wel heb ik aan de maandag 2 abs oefeningen toegevoegd!

Ging erg lekker ondanks ik een week ziek ben geweest en slecht heb gegeten. Heb weer wat PR's die ik kan gaan toevoegen:)

Squat(back)
1x5
100kg
3x3 105kg

Leg press
4x8 110kg

Hanging leg weight

Own weight

Pendlay Row 1x8 40kg
4x8 45kg

DB row

2x5 18kg (rechts)
2x5 22kg (rechts)
4x5 20kg (links)

Seated twist
1x8 50kg
4x8 65kg

Vandaag weer me favoriete dag: BP, inclines en flyes.

Prima squats, hoe diep zijn die?

Ohja, en train met de DB row allebei de kanten exact gelijk. Dus niet 2x5x25kg rechts en 4x5x20 links:p

Laatst bewerkt:
Squats zijn idd goed, maar de leg press is weinig tov die squats?
Ik squat ongeveer evenveel maar leg press doe ik setjes met ~170kg.

Prima squats, hoe diep zijn die?

Ohja, en train met de DB row allebei de kanten exact gelijk. Dus niet 2x5x25kg rechts en 4x5x20 links:p

Squats zijn tot kikkerdiepte:P
Volledig met je eens, maar mijn rug is niet gelijk ontwikkeld, dus ik kijk even of een maandje verschil in gewichten helpt!

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Squats zijn idd goed, maar de leg press is weinig tov die squats?
Ik squat ongeveer evenveel maar leg press doe ik setjes met ~170kg.

Leg press is sowieso omhoog duwen(beetje calf achtig), dus weet niet of wij dezelfde bedoelen. Daarbij ben ik sceptisch want heb vroeger een knie blessure gehad aan me linker knie

Dagje overgeslagen qua loggen. Slecht geslapen en hel van een drukte op werk. Jullie zullen het wel kennen. Werken, sporten, douchen, even serietje checken op je PS3 en pitten.

Gelukkig is het vrijdag, alhoewel kijkend naar buiten weet ik niet of het lukt om te gaan trainen. K*t sneeuw!

Bench press
1x5 40kg
1x5 65kg
3x3 77,5

Military Press
2x8 35kg
2x8 40kg

Close-grip bench press
4x8 50kg

Incline bench press
4x8 45kg

Dumbbell flye
4x8 12kg

De volgende dag ging echt niet lekker. Moeilijk wakker worden en dan heel de dag verrot zijn. Toch naar de sportschool en na gebruik van Unleash V3 samplepack toch wat energie. Zo veel energie en dus keiharde Resulteerde helaas in een crash moment in de avond en om 19:00 lag ik voor pampus in bed.

Dead lift
1x5 20kg
1x5 60kg
3x3 100 kg!!

BB bent-over
1x8 30kg
3x8 45kg

DB row
4x8 22kg (Deze keer wel beiden armen)

Back raise
4x8 10kg

Hanging leg raise
Own weight 4x8

Lateral raise
4x8 12kg

Zoals aangegeven hierboven ben ik sceptisch over vanmiddag. KNMI weeralarmen etc. Gelukkig heb ik thuis een barbell liggen met 60kg om toch wat BP's te doen!

Lekker bezig kerel.
Ben benieuwd hoe je eruit komt te zien als je zo doorgaat.

Waar train je in rotterdam?

Dankje gast
Ja ik ben ook behoorlijk benieuwd. Ik zal snel goede foto's plaatsen!

Ik train bij Davin Lloyd Akragon op hofplein. Waar train jij?

Ken ik wel ja.
Train niet in rotterdam,maar in schiedam bij fit for free.

Maar wat is je DL laag in vergelijking met je SQ en BP?

Maar wat is je DL laag in vergelijking met je SQ en BP?

Ja ik hoor dat van meer mensen(hier op DBB en op de sportschool). Ik heb eigenlijk nooit de DL gedaan. Ik doe deze pas sinds 2 maanden en het is een heerlijke oefening op 1 ding na. Die barbell glijdt weg bij me handen en doet pijn bij waar me vingers de palm raken...

Ik heb al gebruik gemaakt van twist grip en poeder, maar ik denk dat mijn handen wat sterker moeten worden.

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

Ken ik wel ja.
Train niet in rotterdam,maar in schiedam bij fit for free.

Ja ik heb eventjes bij FFF in Capelle getraind, maar dat stond me niet aan. Ik ben niet zo fan van 16 jarige mannetjes die tof doen met veels te hoge gewichten, de oefening totaal niet goed doen en dan de gasten die 5 kilo eronderzitten en wel de oefening goed doen uitlachen;)

Knijp je wel goed in de stang? Anders misschien handschoentjes aantrekken...:rolleyes:

Lol en dat pik je gewoon, dat ze je uitlachen? ???

Knijp je wel goed in de stang? Anders misschien handschoentjes aantrekken...:rolleyes:

Lol en dat pik je gewoon, dat ze je uitlachen? ???

Ja misschien wat harder knijpen, ik let daar nooit zo echt op.
Nou mij hebben ze nooit uitgelachen, kwestie van boos omkijken:P. Ik kan er alleen niet tegen wanneer er een groepje jochies herrie staat te schoppen(ik voel me oud en ben pas 21).

Jo Jo,

Lang geleden dat ik gelogd heb. Mede omdat ik 2 weken lang gefeest heb in het mooie Oostenrijk. Vandaag er weer keihard tegen aan en ik kan niet wachten.

Heb wel voor kerst een chin-up bar gekregen die al mooi aan de muur bevestigd is. Ik ben erg slecht in die oefening, kan er maximaal 5 keer een volledige chin-up uit krijgen, dus ik hoop zo wat meer ervaring te krijgen met de oefening.

Nog 2 weken wachten en dan ga ik starten met Efedrine. Ik wacht omdat ik 13 januari een luchtvaart medische keuring heb dus we wachten even met het spul;). Daarbij ben ik gezakt naar 75 kilo en ga ik starten met een cleanbulk. Even de vraag voor hulp gesteld in voeding, omdat ik even het spoor bijster ben betreft extra voeding.

Morgen dus weer een logje van deze dag.

Gegroet

Wacht effe, je gaat clean bulken icm efedrine?

Dat klopt

Wat miste ik het trainen zeg. Was weer een heerlijke dag. Wel bij een andere sportschool getraind. Iets minder spullen, maar daarentegen ook minder volk dus ik was sneller klaar. Heerlijk

Wilde voorzichtig doen, omdat ik 2 weken niet getraind had, maar de squat voelde erg goed dus heb gewoon de 100kg geraakt. Helaas resulteerde dat wel in een mindere legpress, want me benen waren verrot(trap lopen doet pijn)

Squat(back)

1x5
60kg
1x5 80kg
3x3 100kg

Pendlay Row
1x8 40kg
3x8 50kg

DB Row
4x8 20kg

Leg press
4x8
80kg:(

Hanging leg raise
4x8 Own weight

Vandaag lekker Borst/schouder dagje :)

Laatst bewerkt:
Zo je merkt het wel hoor 2 weken niet trainen. Ik zat al vol met "heerlijke" spierpijn van de dag ervoor en nu is heel me lichaam in die status belandt;)

Even kort de training, want me baas zit achter me dus uitgebreid typen is moeilijk.

Bench press
1x5 45kg
1x5 60kg
3x3 80kg

Military press
1x5 28kg
3x5 32kg

Close-grip bench press
1x5 40kg
3x5 50kg

Incline bench press
1x5 40kg
3x5 50kg

Dumbbell flye
4x5 12kg

Vandaag even een rustdag dus kijken of ik morgen een beetje hersteld ben. Hete douches doen een wonder :)

Goeie bench al!

Terug
Naar boven