Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Welke strategie heb je gebruikt om te depleten/laden etc? Toevallig een linkje naar? :)
Ik zag dat ik nog niet had gereageerd. Ik wil dit topic van een ander niet te veel vervuilen, dus daarom even in de spoiler.

Ik wil voorop stellen dat hoe ik het aanpakte iets is wat voor mij wel werkte, maar ik ga absoluut niet zeggen dat dat de beste methode is of het zo moet en ik heb minder wedstrijdervaring dan anderen hier.

Hier wat info uit de fotocontestprep van mij vorig jaar:

Verder deze post van Galen:

Dit is een goede post van A User B:

Daarnaast zitten we hier in het log van iemand die net een wedstrijd heeft gedaan dus je wellicht meer kan vertellen , net als vntl :D
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik zag dat ik nog niet had gereageerd. Ik wil dit topic van een ander niet te veel vervuilen, dus daarom even in de spoiler.

Ik wil voorop stellen dat hoe ik het aanpakte iets is wat voor mij wel werkte, maar ik ga absoluut niet zeggen dat dat de beste methode is of het zo moet en ik heb minder wedstrijdervaring dan anderen hier.

Hier wat info uit de fotocontestprep van mij vorig jaar:

Verder deze post van Galen:

Dit is een goede post van A User B:

Daarnaast zitten we hier in het log van iemand die net een wedstrijd heeft gedaan dus je wellicht meer kan vertellen , net als vntl :D
Mijn protocol van afgelopen week staat in mn log iig gewoon
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gefeliciteerd big guy, mooi fysiek neer weten te zettten! Mag je trots op zijn :flexing:
 
Ik was er al om half 12 en aangezien alles enorm was uitgelopen had ik op een gegeven moment geen zin meer om nog veel langer te blijven. Was door mijn eten heen dat ik had meegenomen :o Kwam toen ik naar huis ging je broer tegen in de parkeergarage :p
Ja tot nu toe is t elke wedstrijd dat het uitloopt dus wen daar maar aan haha..

Ik weet wel volgende keer boek ik een dag extra hotel zodat.ik lekker.op mn kamer kan blijven liggen tot ik aan de beurt ben... Was hier vanaf 11 uur al omdat ik uit moest checken en was pas in de avond aan de beurt..
 
Ja tot nu toe is t elke wedstrijd dat het uitloopt dus wen daar maar aan haha..

Ik weet wel volgende keer boek ik een dag extra hotel zodat.ik lekker.op mn kamer kan blijven liggen tot ik aan de beurt ben... Was hier vanaf 11 uur al omdat ik uit moest checken en was pas in de avond aan de beurt..
Dat had ik ook, idem voor terug rijden was ruk na de wedstrijd
 
Zo'n dag is ook saai. Heel de dag maar wachten en wachten en van die kut zenuwen hebben.

Het mooiste aan de wedstrijden was mijn meisje die na mijn opkomst helemaal enthousiast was geworden.
 
Showday
 

Bijlagen

  • IMG_20210915_162111.jpg
    IMG_20210915_162111.jpg
    674,2 KB · Weergaven: 160
  • IMG_20210915_162230.jpg
    IMG_20210915_162230.jpg
    265,9 KB · Weergaven: 158
  • IMG_20210915_161904.jpg
    IMG_20210915_161904.jpg
    225,5 KB · Weergaven: 158
  • IMG_20210915_162320.jpg
    IMG_20210915_162320.jpg
    203,5 KB · Weergaven: 158
Gafe foto's en vooral een top prestatie!
 
Gafe foto's en vooral een top prestatie!
Thanks... Nu terug opbouwen en serieus kilos proberen pakken, heb dat nodig met mn lengte... Dan volgend jaar weer eens een wedstrijd
 
Back
Naar boven