ovation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 7%
Jou nie gezien man, was je al weg?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jou nie gezien man, was je al weg?
Toen wij aankwamen ging hij net weg, kwam hem met z'n meisje tegen bij de parkeergarage

Ik zag dat ik nog niet had gereageerd. Ik wil dit topic van een ander niet te veel vervuilen, dus daarom even in de spoiler.Welke strategie heb je gebruikt om te depleten/laden etc? Toevallig een linkje naar?![]()

Mijn protocol van afgelopen week staat in mn log iig gewoonIk zag dat ik nog niet had gereageerd. Ik wil dit topic van een ander niet te veel vervuilen, dus daarom even in de spoiler.
Ik wil voorop stellen dat hoe ik het aanpakte iets is wat voor mij wel werkte, maar ik ga absoluut niet zeggen dat dat de beste methode is of het zo moet en ik heb minder wedstrijdervaring dan anderen hier.
Hier wat info uit de fotocontestprep van mij vorig jaar:
![]()
Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!
Bedankt!!!thumbs: g Grotendeels in lijn met mijn plan. vanaf maandag wilde ik natrium reduceren tot 5 gram, zelfs zonder zout toevoegen zit ik hier al snel aan. V.b.w. vezels ga ik vnl rijst, bambix(de juiste) en rijstwafels (zoutarm) eten tijdens het laden. Ikzelf had vocht al eerder gedropt...forum.bodybuilding.nl
![]()
Vandaag Vanochtend fasted op het werk merkte ik dat ik een lege pannenkoek ben en best wel aan het einde van mijn Latijn :roflol:, dus het einde komt wel op het juiste moment; langer doortrekken had ik vrij slecht getrokken (ook al is het ook wel een mentaal ding, zeker nadat je het einde...forum.bodybuilding.nl
![]()
Oké dan schatjes! Hierbij mijn laaaaaatste dikke training. :kiss: 20200814 DEPLETION DAY UPPER BODY 'FASTED' PWO: Enige dat ik op had was 10 gram EEA, 5 gram creatine en 200 gram cafeïne. Circuittraining, waarbij ik 6 8 keer de serie / het circuit deed: - 20 x 60 kg Back - Neutral Grip...forum.bodybuilding.nl
Verder deze post van @Galen:
![]()
Glycogeen laden - PeterBond.nl
Wat is glycogeen? Glycogeen is dé manier van je lichaam om suiker (glucose) op te slaan voor later gebruik. Wanneer je brood, rijst, of welke andere vorm van koolhydraten waarin glucose (of galactose, wat snel wordt gemetaboliseerd tot glucose) zit opeet, wordt het glucose opgenomen door je...peterbond.nl
Dit is een goede post van @A User B:
![]()
Depleten, laden en vochtafdrijven.
Beste, Maandag start ik aan de laatste week van mijn cut periode. Volgende week zondag heb ik hier een fotoshoot (privé gebruik) voor gepland staan. Nu wil ik graag die zondag tevoorschijn komen in mijn tot nu toe beste shape ooit. Ik ben daarom vanplan om te gaan depleten en vroeg me af of...forum.bodybuilding.nl
Daarnaast zitten we hier in het log van iemand die net een wedstrijd heeft gedaan dus je wellicht meer kan vertellen , net als @vntl
Ja tot nu toe is t elke wedstrijd dat het uitloopt dus wen daar maar aan haha..Ik was er al om half 12 en aangezien alles enorm was uitgelopen had ik op een gegeven moment geen zin meer om nog veel langer te blijven. Was door mijn eten heen dat ik had meegenomenKwam toen ik naar huis ging je broer tegen in de parkeergarage
![]()
Dat had ik ook, idem voor terug rijden was ruk na de wedstrijdJa tot nu toe is t elke wedstrijd dat het uitloopt dus wen daar maar aan haha..
Ik weet wel volgende keer boek ik een dag extra hotel zodat.ik lekker.op mn kamer kan blijven liggen tot ik aan de beurt ben... Was hier vanaf 11 uur al omdat ik uit moest checken en was pas in de avond aan de beurt..
Thanks... Nu terug opbouwen en serieus kilos proberen pakken, heb dat nodig met mn lengte... Dan volgend jaar weer eens een wedstrijd