Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

• Topic Starter Topic Starter
Push day:
Incline press hammer strenght.
Chest press hammer strenght.
Shoulder press hammer strenght.
Dumbell flye.
Side raise dumbells.
Decline press hammer strenght superset met dip machine hammer strenght.
Seated cable press.
Side raise cable.

Triceps overhead cable.
Triceps press down cable.

Deze training was even een test maar dat borst en schouders door elkaar dat ligt mij totaal niet en gaat ten koste van Mn focus. Dus volgende keer word het eerst borst afwerken en dan schouders of andersom.

Bijlagen

• IMG_20210819_121456.jpg
    IMG_20210819_121456.jpg
    606,6 KB · Weergaven: 210
Ik vind dat ook maar niks. 2 jaar geleden deed ik een beetje a la Jordan Peters trainen en daar deed ik ook tijdens push day eerst een chest oefening, dan delts, dan weer chest, dan triceps, dan weer delts etc etc. Ik vond er geen reet aan. Pomp is kut, concentratie is kut, alles is kut.

Ik vind dat ook maar niks. 2 jaar geleden deed ik een beetje a la Jordan Peters trainen en daar deed ik ook tijdens push day eerst een chest oefening, dan delts, dan weer chest, dan triceps, dan weer delts etc etc. Ik vond er geen reet aan. Pomp is kut, concentratie is kut, alles is kut.
Ja idd... Beter alle focus op 1 spiergroep dan de ander...

Rug is onder behandeling, mn lats waren ongelijk bij de lat spread, heb nu eindelijk iemand gevonden die het aan het verhelpen is en het is al een stuk beter...

Bijlagen

• IMG_20210819_190928.jpg
    IMG_20210819_190928.jpg
    606,2 KB · Weergaven: 190
Massage, cupping, scraping... Maar heb eindelijk een goeie die weet wat die doet... En er echt doorheen gaat...

Hallo mensen, deze week doe ik een test met deplete en carb load... Ben hier vandaag mee begonnen.

Heb me wat verdiept in een zogenaamde science based manier van deplete en load.

En wil aan de hand van deze test gaan kijken of t iets voor me is en of ik t toe ga passen de laatste week, dit doe ik overigens wel zonder diuretica.

Vandaag een Dexa scan laten maken en sta op 4,5 procent vet dus ben nagenoeg klaar.

Ik wil nog wel proberen iets te zakken.

Keep u posten en zal einde van de deplete een foto posten en dan na het laden, dan zien we wat het verschil is.

Keep u posted

Hoelang heb je nog?

In het boek van Chris Aceto staat mooi uitgelegd hoe hij depleten en carb loading ziet. Zeker de moeite waard om ff te lezen voor iedereen die het interessant vindt

Een beetje dyazide de avond van tevoren en indien nodig de ochtend zelf is het standaard protocol wat de meesten wel gebruiken denk ik. Dacht dat Chris Aceto wel wat meer voorschreef maar ik kan me ook vergissen.
Iig sowieso dyazide omdat jannes dat van hem in huis moest halen, heb hem niet over andere middelen gehoord nog :p

Denk dat je die paarse vlek bedoeld, dat is van de cupping

Terug
Naar boven