XXL Nutrition

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Depleted updatetje... Zo plat als wat nu op de derde dag fatloading....

Morgen Carbs erin... We beginnen met 750 gr carbs en dan savonds zien hoever we dat kunnen pushen.

😎😎😎😎
 

Bijlagen

  • IMG_20210823_084231.jpg
    IMG_20210823_084231.jpg
    511,4 KB · Weergaven: 216
En dit is plat :roflol: Sick man, ben benieuwd hoe je er na het laden bij staat.
 
Yoyooo nu na anderhalve dag laden... Gister 750 gr carbs, 290 eiwit en 105 vet... Was ik nog altijd plat...

Vandaag de halve dag en t word al beter...

Vandaag is de planning 1000 carbs, waarom 2 x een maaltijd met aardappel, ik merk dat is altijd goed vol kom te staan zodra ik aardappel in mn eetschema heb dus ik ga die van 1 x naar 2 x doen.

Peds heb ik veranderd, doe nu t volgende:

Per dag:
25 mg tren a
75 masteron.
45 mg winstrol.
25 proviron.
20 halo.
Hgh is van 4iu naar 2iu gegaan.
Clen nog wel op 120 mcg.
T3 naar 25 mcg.
30 mg yohimbine.

Mijn idee achter het verlagen is zo min mogelijk stress in het lichaam te veroorzaken. Dit kan alleen maar nadelig zijn in de vorm van vocht en slechte opname van voeding(carbs) etc.

Heb de telmisartan verhoogd naar 120 mg gezien de bloeddruk aan de hoge kant is, maar ik meet die dagelijks nu en zal wel zakken nu de peds omlaag zijn gegaan.

We proberen nog iets voller en harder te komen.

Training zijn tot 2 reps in reserve nu, ik wil niet teveel glycogeen verbruiken anders krijg ik geen goed beeld tot hoever ik kan laden.

Keep u updated
 

Bijlagen

  • IMG_20210825_151046.jpg
    IMG_20210825_151046.jpg
    447,7 KB · Weergaven: 216
We gaan de bijna de laatste week in...

Voeding is eigenlijk stabiel, hier en daar wat extra carbs gepakt om de reactie te zien en dan weer terug naar beneden.

Ben inmiddels met een natuurlijke vochtafdrijver bezig van Applied... Shed X ofzo heet ie...

Peds staan per dag op:
75 mast P.
25 tren Ace
30 mg halo.
45 mg winstrol.
80 mg telmisartan

Hgh is er uit. Clen was er even uit, wilde zien of mn slaap iets beter werd maar niet dus miss gooi ik t er terug in. Merk altijd wat voxht verlies door clen dus das wel goed.

Het plan kwa voeding is vanaf maandag nogmaals hoger in vetten en proteines en carbs laag(50/100 gr)

En dan langzaam aan de carbs terug opbouwen tot een iets vollere look bereikt is.

Dus geen gekke carbload van 500/800 gr carbs etc,, dat is niet voor mii heb ik t idee...
 

Bijlagen

  • IMG_20210902_101700.jpg
    IMG_20210902_101700.jpg
    583,3 KB · Weergaven: 223
  • IMG_20210902_101743.jpg
    IMG_20210902_101743.jpg
    643,5 KB · Weergaven: 218
Laatst bewerkt:
We gaan de bijna de laatste week in...

Voeding is eigenlijk stabiel, hier en daar wat extra carbs gepakt om de reactie te zien en dan weer terug naar beneden.

Ben inmiddels met een natuurlijke vochtafdrijver bezig van Applied... Shed X ofzo heet ie...

Peds staan per dag op:
75 mast P.
25 tren Ace
30 mg halo.
45 mg winstrol.
80 mg telmisartan

Hgh is er uit. Clen was er even uit, wilde zien of mn slaap iets beter werd maar niet dus miss gooi ik t er terug in. Merk altijd wat voxht verlies door clen dus das wel goed.

Het plan kwa voeding is vanaf maandag nogmaals hoger in vetten en proteines en carbs laag(50/100 gr)

En dan langzaam aan de carbs terug opbouwen tot een iets vollere look bereikt is.

Dus geen gekke carbload van 500/800 gr carbs etc,, dat is niet voor mii heb ik t idee...
Enige reden waarom je clen ipv DNP neemt?
 
DNP is toch zo ongeveer de grootste troep die er is
Nou... Statistisch gezien vallen er meer doden door clen dan door dnp... Lol....

Heb t wel eens gedaan en voel me beter op dnp dan op clen.. oke wel low dose dan natuurlijk... Maar das met alles....
 
Nou... Statistisch gezien vallen er meer doden door clen dan door dnp... Lol....

Heb t wel eens gedaan en voel me beter op dnp dan op clen.. oke wel low dose dan natuurlijk... Maar das met alles....

ja logisch toch, clen wordt veel vaker gebruikt
 
Nou... Statistisch gezien vallen er meer doden door clen dan door dnp... Lol....
Bedoel je met statistisch 'relatief' of 'absoluut', want per aantal gebruikers (relatief dus) lijkt het mij sterk.
 
Dnp deplete je compleet, en je houd juist vocht vast... Ik wil juust van vocht af
Als je gewoon de laatste week deplete en vocht afdrijft heb je daar toch geen peds voor nodig. Hooguit een plastablet.

Is een open vraag, dus geen verwijt hoor. Ik heb zelf geen ervaring mee, maar wel 2x tot wedstrijddroog gegaan door op vocht, zout, vezels en voeding te letten (wel een plastablet genomen) .
 
Als je gewoon de laatste week deplete en vocht afdrijft heb je daar toch geen peds voor nodig. Hooguit een plastablet.

Is een open vraag, dus geen verwijt hoor. Ik heb zelf geen ervaring mee, maar wel 2x tot wedstrijddroog gegaan door op vocht, zout, vezels en voeding te letten (wel een plastablet genomen) .
Welke strategie heb je gebruikt om te depleten/laden etc? Toevallig een linkje naar? :)
 
Yooyoo op een of andere manier kan ik geen fotos uploaden hier...

Ik heb de Heavyweight class gewonnen, we stonden maar met twee das wel jammer maar toch.... Voor wie geïnteresseerd is in pics check mn insta @donbblife aub...
 
Yooyoo op een of andere manier kan ik geen fotos uploaden hier...

Ik heb de Heavyweight class gewonnen, we stonden maar met twee das wel jammer maar toch.... Voor wie geïnteresseerd is in pics check mn insta @donbblife aub...

proficiat!
 
Gefeliciteerd. :1e:
Heb je foto's gecheckt, zieke shape. Echt ripped, goeie definitie en massa.
 
Gefeliciteerd. :1e:
Heb je foto's gecheckt, zieke shape. Echt ripped, goeie definitie en massa.
Thanks man.... 💪💪
 
Back
Naar boven