AndroidHealthClinic

Log

Jammer dat je opnieuw gepussied out bent. Een schema volgen met begeleiding van iemand is juist een manier om orde te creëren. Als je het op die manier niet kan, kun je het op je eentje al helemaal niet. Gaat niets worden zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Jammer dat je opnieuw gepussied out bent. Een schema volgen met begeleiding van iemand is juist een manier om orde te creëren. Als je het op die manier niet kan, kun je het op je eentje al helemaal niet. Gaat niets worden zo.

Ik denk hier anders over, maar dat had je al door.

Als ik de discipline niet heb dan kan ik begeleiding hebben van wie dan ook, het gaat dan gewoon niet goed.

Dus heb er voor gekozen om die 30 euro per maand in mijn zak te houden en eerst mijzelf op orde krijgen met het trainen en dan weer terug te komen met wel die ijzere discipline.

Time will tell, 1 ding is zeker. Ik heb genoeg tijd verneukt.

In de tussentijd wil ik je wel gratis begeleiden :heart:

UQ82cOU.png

Kudo's naar @Steensteen

Heb je dit soort shit nodig om je goed over jezelf te voelen ofzo? Je lijkt me een behoorlijk triest persoon als ik je antwoorden zo eens lees.

• #1.987
Stop hou op of ik ga naar Sanca toe!!!!1

• #1.988
OK.

Enkel is nagenoeg pijn vrij dus planning is om volgende week weer een schema te volgen.

Heb niet zoveel zin in sheiko dus ga lekker eigen inelkaar geflanst skimma volgen.

Misschien dat ik morgen alvast keertje trainen ga om weer even wat gedaan te hebben en kijken of het uberhaupt allemaal lukt.

• #1.989
Squat 5x5x90
Bench paused 7x3x60
Deadlift 3x5x115
Deadlift paused 3x3x115
Curl
Pushdown
Side raise

Squat 4x8x80
Bench paused 5x5x50
Pendlay rows 4x10
Dumbbel press 4x8
Curl
Pushdown

Squat 7x3x100
Bench tng 4x8x60
Deadlift 7x3x120
OHP 5x5x30
Lat pulldown 4x10
Side raise

Dit gaat hem worden heb ik zo het idee, als iemand wat op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag.

• #1.990
H-h-hallo :o

Na meer dan een half jaar als lui varken geleefd te hebben ga ik het vanaf morgen weer oppakken.

3x pw sq en bench
2x pw deads

En wat pomp werk er om heen. Laag beginnen en elke training met 2.5 verhogen.

Voor een 3 maand terug scooter ongeluk gehad waarbij wat banden in de pols opgerekt zijn,hoop dus dat dit geen problemen gaat opleveren maar ga er niet van uit.

Groeten

Jan

Wb man. Scooters zijn gewoon kut.

Bwoapao

• #1.995
Kolere!

Dit was de 1e alweer, gesloopt en kapot. Dit ben ik niet meer gewend. Alles voelde wel prima op de bench na die wat wiebelig was.

Sq
5x5x60

Bench
5x5x40

Sumo dl
3x5x80
2x3x80

Pendlays
Curl
Pushdown

Hard

Stronk nu vol blijven houden he.