- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

welke wedstrijden staan er op de planning neherSorry mag hier niets over prijs geven als ik in wedstrijd prep zit.
Ik ga ook niet loggen om de concurentie onwetend te laten.
Je werd toch gecoached door tNiets meer, heb enkel t*fus.
Even UB pompings tot dat over is en dan sheiko weer doen.
enkelbanden gesjeurt ?Niets meer, heb enkel t*fus.
Even UB pompings tot dat over is en dan sheiko weer doen.
waarom zo lang wachtenNee idk wat het is, ging voetballen maar ik trapte niet door toen we tegelijk tegen de bal schopten dus enkel klapte terug.
Dit was op 22 juli maar heb er nog last van. Als volgende week nog is ga ik denk wel huisarts
Die mentaliteit heb ik ook wel eens gehad, nu probeer ik het juist altijd zo snel mogelijk te tackelen omdat google-diagnoses meestal niet voor een oplossing zorgenOmdat "gaat vast wel over" mentaliteit met pijntjes oid.
Die mentaliteit heb ik ook wel eens gehad, nu probeer ik het juist altijd zo snel mogelijk te tackelen omdat google-diagnoses meestal niet voor een oplossing zorgen
Die mentaliteit heb ik ook wel eens gehad, nu probeer ik het juist altijd zo snel mogelijk te tackelen omdat google-diagnoses meestal niet voor een oplossing zorgen
.Als je maar lang genoeg door googled kom je onvermijdelijk tot de conclusie dat je minder dan 3 maanden te leven hebt.