XXL Nutrition

Logboek MassFX - HyperdrolX2 - JungleWarefare

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Beste mensen,

Ik verwacht woensdag me bestelling binnen en ga hier een mooi log bijhouden voor iedereen die deze producten ook al een keer wil proberen.
Ik zag het andere log van Timmos24 de hyperdrol en massfx dus kunnen we mooi ervaringen vergelijken! :D

Mijn status is op dit moment:

Ik ben 20
Weeg 77 Kg en ben 1,96 lang
Vet percentage van 9,2%
Train nu 3 jaar

Ik train 4 x in de week:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag - Rust
Vrijdag

Gebruik Hyperdrol
4 Caps per dag

Gebruik MassFX
Week 1: 2 Caps per dag erna 4 Caps per dag

Gebruik Junglewarefare
iemand suggesties?

Het wordt pure massa training dus max 8 herhalingen. Iedere spiergroep krijgt 48 uur rust en wordt 2 x per week aangepakt ;)

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Gr Rik

ik heb vlgnd week ook mn JW en BAM binnen, ik ga dit logje zeker opvolgen!

sucses!

• Topic Starter Topic Starter
ik ben echt benieuwd wat ik er van kan verwachten of het nou echt beter aanslaat dan de gewone producten die in NL verkrijgbaar zijn.

Ik ga me wel helemaal kapot eten nog even, en ik hoop dat me spulletjes voor defqon aanslaan dan kan ik nog lekker gepompt daar rondlopen :cool:

ey kerel je hebt zin of niet:P
jungle en hyperdrol geven toch het zelfde effect?

ik ben echt benieuwd wat ik er van kan verwachten of het nou echt beter aanslaat dan de gewone producten die in NL verkrijgbaar zijn.

Ik ga me wel helemaal kapot eten nog even, en ik hoop dat me spulletjes voor defqon aanslaan dan kan ik nog lekker gepompt daar rondlopen :cool:

Je kan zeker verwachten dat dit gaat werken! Ze behoren tot de kleine groep supplementen waar je echt wat aan hebt.

Veel plezier op defqon trouwens! Heb je nog een beetje makkelijk een kaartje kunnen krijgen?

subbed!

ben ook benieuwd

Beste mensen,

Ik verwacht woensdag me bestelling binnen en ga hier een mooi log bijhouden voor iedereen die deze producten ook al een keer wil proberen.
Ik zag het andere log van Timmos24 de hyperdrol en massfx dus kunnen we mooi ervaringen vergelijken! :D

Mijn status is op dit moment:

Ik ben 20
Weeg 77 Kg en ben 1,96 lang
Vet percentage van 9,2%
Train nu 3 jaar

Ik train 4 x in de week:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag - Rust
Vrijdag

Gebruik Hyperdrol
4 Caps per dag

Gebruik MassFX
Week 1: 2 Caps per dag erna 4 Caps per dag

Gebruik Junglewarefare
iemand suggesties?

Het wordt pure massa training dus max 8 herhalingen. Iedere spiergroep krijgt 48 uur rust en wordt 2 x per week aangepakt ;)

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Gr Rik
ga zeker volgen je hebt bijna dezelfde stats als mij :)
ben alleen een paar cm kleiner en misschien iets lager in vet%
ben benieuwd wat t met je gaat doen.

Je kan zeker verwachten dat dit gaat werken! Ze behoren tot de kleine groep supplementen waar je echt wat aan hebt.

Veel plezier op defqon trouwens! Heb je nog een beetje makkelijk een kaartje kunnen krijgen?

ik ken mensen van Q-dance en ID-t dus dat kwam wel goed :D
Ik heb er ook echt zin in maak zelf ook partypics en movies die komen op Adhdproductionz / SwoleN Beatz.

Ik hoop ook echt dat het goed gaat komen met de producten, ik heb nu zoveel gebruikt en niks heeft eigelijk echt heeel veel effect, maar ieder lichaam is anders en ik reageer gewoon op weinig. Aangezien ik ook zelf een bedrijf heb ik voedingssupplementen ;) kost het niet veel om alles te proberen.

Maar ik ga jullie zeker op de hoogte houden ik verwacht dat ze woensdag binnenkomen!

Laatst bewerkt door een moderator:
deze week krijg ik ook hyperdrol en massfx, succes

77 kg, 1.96 m... Met deze stats is het bijna onmogelijk om niet aan te komen. Niet lullig bedoeld hoor, maar als je na 3 jaar nog steeds zo licht bent, dan is het tijd om naar je voeding/training te kijken.

77 kg, 1.96 m... Met deze stats is het bijna onmogelijk om niet aan te komen. Niet lullig bedoeld hoor, maar als je na 3 jaar nog steeds zo licht bent, dan is het tijd om naar je voeding/training te kijken.

hmm,, geloof me daar werk ik hard aan. Het was 70 kg en 6,2% vorig jaar.

Het serieus trainen is ook pas echt een jaar nu bezig dus die andere 2 jaar trainde ik ook alles maar doorelkaar en lette ik totaal neit op voeding.

Ik heb nu een goed voedingsschema en hou ook netjes alles bij dus over die stats kan je vind ik niet veel zeggen het is al een hele voorruitgang.

Al eet ik hele week mc donalds noem maar op ik kom dr echt niet van aan.

Nu heb ik veel botherhammen met stroop gevonden en dat werkt het best nog... en rijst... veeeel rijst

hoelang zal je die producten gebruiken??

ik ken mensen van Q-dance en ID-t dus dat kwam wel goed :D
Ik heb er ook echt zin in maak zelf ook partypics en movies die komen op Adhdproductionz / SwoleN Beatz.

Ik hoop ook echt dat het goed gaat komen met de producten, ik heb nu zoveel gebruikt en niks heeft eigelijk echt heeel veel effect Aangezien ik ook zelf een bedrijf heb ik voedingssupplementen ;) kost het niet veel om alles te proberen.

Maar ik ga jullie zeker op de hoogte houden ik verwacht dat ze woensdag binnenkomen!

zeg je nou per ongeluk dat de supplementen die je verkoopt niet werken:p

suc6 mijn jw en bam zitten er bijna op ik begin deze week met restore
dus heb nog 4 weken te gaan
ben u al 3 kilo zwaarder
79 naar 82

zeg je nou per ongeluk dat de supplementen die je verkoopt niet werken:p

whaha :D foutje ik bedoelde dat de meeste supplementen niet echt bij mij aanslaan. Noxplode ed wel natuurlijk maar echt zware massa winst hou ik er niet aan over. Zelfde geld voor testo-sting werkte bij mij helemaal niet maar bij vet veel klanten wel.

Ik bedoelde meer dat ieder lichaam anders is en ik dus hoop dat ik hier wel goed op reageer :D

haha maar ik snap je conclusie ;) foutje

ja je gaat wel flink zweten enzo
maar ik hou het nu beetje rustig met koolydraten als ik straks weer keihard ga bulken met mammoet er bij enzo en hoog in kcal en koolydraten wil ik misschien die hyperdroll stack kopen

Terug
Naar boven