Fitness Seller

Logboek MassFX - HyperdrolX2 - JungleWarefare

Bezoekers in dit topic

bump!

nog massa gepakt mensen?
 
Pfff, wat een onzin, designer steroids. Yeah right, daarmee dat ik er maar 1,5 kilo op 8 weken mee heb gewonnen.

En haaruitval krijg je er zeker niet van.
 
ADHD tijd voor een update?

Ikzelf zit nu eind week 3 met JW. Trainen gaat goed freaky pumps overal aders en dat bij eten onder onderhoud. Wel wat last van acne op de rug en in me nek. Volgende week gooi ik BAM erbij en trek ik die JW nog 4 weken door.
 
Pfff, wat een onzin, designer steroids. Yeah right, daarmee dat ik er maar 1,5 kilo op 8 weken mee heb gewonnen.

En haaruitval krijg je er zeker niet van.

Ok bedankt voor je reactie.
Dus als JW al heeft geholpen, dan is het resultaat te verwaarlozen.

Najah, vind het maar dure rommel hoor.
Alleen geen idee waarom die amerikanen er zo lovend over zijn.

Kwam toevallig op dit forum terecht via google.
Maargoed, geen idee wat ik ermee aanmoet.
Die berichten op dat forum klinken wel als sterke verhalen.:rolleyes:
 
Jungle Warfare geeft vooral krachtstoename en uithouding. Het is zeker de moeite waard. Je zweet er ook meer van, dus voor de cut is het zeker goed.

Maar iedereen die het nog niet genomen heeft doet alsof het resultaten en bijwerkingen geeft zoals steroiden. Beetje overdreven dus.
 
Haaruitval? heeft hier iemand dan last van?
 
Haaruitval? heeft hier iemand dan last van?


Maar ba nee, TS had dat gelezen op een ander forum. Maar het kwam weer van gasten die het zelf nog niet gebruikt hebben of iemand kennen die het gebruikt.
 
Geen haaruitval slecht ietsie meer acne
 
Maar ba nee, TS had dat gelezen op een ander forum. Maar het kwam weer van gasten die het zelf nog niet gebruikt hebben of iemand kennen die het gebruikt.

Ohja van zulke figuren....:cool:
Ik had gelezen/gehoord dat die oefening beter was bla bla bla
 
Back
Naar boven