XXL Nutrition

Logboek MassFX - HyperdrolX2 - JungleWarefare

Bezoekers in dit topic

pass ze dan naar mij, ik moet nu alweer tot min. 11juni wachten eer ze mn shizzle opsturen :(

net ff gepmt met hem hij neemt ze toch maar wel

ja ja sanca vervelend is dta heah ik had dat ook moes 2,5 week wacht dan dit weer niet goed met ide credit card dan weer een fout.
maar toen ze het op gingen sturen was het er binnen 4 dagen en de eerst volgende keer zou het sneller zijn omdat ze me gegeven al hebben enzo
 
Gisteren getrained, echt super pomp gehad. Ik zat lekker in me vel bij het trainen en slaap opzich goed. Natuurlijk kan het een deel placebo zijn maar volgens mij merk ik wel al wat.
 
Ik heb trouwens geen geirriteerd gevoel etc. Ben meteen met 4 caps massfx begonnen. De jungle warefare voel ik wel goed. Zieke pomp gisteren en me aders zien er echt vet uit :rolleyes:

Ik verwacht wel veel van het product, ik ben met een goed schema met eten bezig en genoeg eiwitten. Heb Synta-6 gekocht die is toch wel ideaal voor na en voor het trainen en voor het slapen.
 
je mag die stack tog alleen gebruiken als je ouder dan 21 bent???? omdat je dan je hormoonhuishouding in de war brengt?
 
Laatst bewerkt:
17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4 toch niet helemaal goed

17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4 is niet plantaardig en 17a-methyl is dus wel lever belastend, Het is geen prohormoon maar het is niet natuurlijk. Dit heb ik gevraagt bij de distribiteur van Alri in europa. Dit is aangepast op de potjes sinds de nieuwe verpakking. Dat betekend dus dat het waarschijnlijk daarom ook zo goed werkte.

Neem wel een lever cleaner erna gelukkig is het geen PH
 
Aangezien veel mensen zeggen dat je beter tot je 21ste kan wachten ook op bb.com, zit ik toch te twijfelen om het product ook even niet te nemen. De oude Jw zat geen 17a-Methyl verbinding in en werkte dus maybe ook zelf nog iets slechter, als ik al zag wat voor een gains mensen hier op het forum ervan haalde ben ik erg benieuwd wat het gaat doen met de nieuwe verpakking en of het echt veranderd is of dat de stof er altijd al in heeft gezeten maar nooit op de verpakking stond!
 
Aangezien veel mensen zeggen dat je beter tot je 21ste kan wachten ook op bb.com, zit ik toch te twijfelen om het product ook even niet te nemen. De oude Jw zat geen 17a-Methyl verbinding in en werkte dus maybe ook zelf nog iets slechter, als ik al zag wat voor een gains mensen hier op het forum ervan haalde ben ik erg benieuwd wat het gaat doen met de nieuwe verpakking en of het echt veranderd is of dat de stof er altijd al in heeft gezeten maar nooit op de verpakking stond!

Ik wil mensen ook gewoon vertellen wat ik denk dat het dus is.. ik weet het niet 100% zeker maar laten we er voor 90 % zeker vanuitgaan dat het dus wel leverbelastend is. Hou daar rekening mee voordat je er aan begint.
 
Ik heb het spul vandaag binnen gekregen. Wat ik wel bruut vond waren de blauwe en rode kluren van de capsules :D Uiteraard verandert dit verder niks aan de werking ;) Vandaag neem ik van de hyperdrol en mass fx 2 capsules en morgen volle bak (dit omdat ik het vandaag pas kon gebruiken na de avond maaltijd). Verder ga ik het stacken met ZMA in de hoop dat deze 2 producten elkaars werking versterken. Let the gains begin?? :D
 
Aangezien veel mensen zeggen dat je beter tot je 21ste kan wachten ook op bb.com, zit ik toch te twijfelen om het product ook even niet te nemen. De oude Jw zat geen 17a-Methyl verbinding in en werkte dus maybe ook zelf nog iets slechter, als ik al zag wat voor een gains mensen hier op het forum ervan haalde ben ik erg benieuwd wat het gaat doen met de nieuwe verpakking en of het echt veranderd is of dat de stof er altijd al in heeft gezeten maar nooit op de verpakking stond!

dat met w8en tot je 21 etc lijkt me normaal. Als je zaakkie nog in ontwikkeling is lijkt het me niet verstandig iets tot je te nemen wat deze ontwikkeling mogelijk verstoort. Daardoor hoeft het nog absoluut geen hormoon te zijn! Voornamelijk denk ik gewoon een indekking en in mijn ogen ook verstandig. De nieuwe JW zal met de 17a-Methyl verbinding idd wat meer leverbelastend worden. Maar ik weet niet in hoeverre dit te vergelijken is met PH etc. Denk dat daar nog wel een flinke kloof tussen zit. Wel benieuwd naar de werking ervan :cool:
 
Ik heb het spul vandaag binnen gekregen. Wat ik wel bruut vond waren de blauwe en rode kluren van de capsules :D Uiteraard verandert dit verder niks aan de werking ;) Vandaag neem ik van de hyperdrol en mass fx 2 capsules en morgen volle bak (dit omdat ik het vandaag pas kon gebruiken na de avond maaltijd). Verder ga ik het stacken met ZMA in de hoop dat deze 2 producten elkaars werking versterken. Let the gains begin?? :D

Ik ben wel met Mass-fx begonnen dat moet geen kwaad kunnen is volgens mij helemaal natuurlijk.

Ik hoop dat je je log hier wil posten :D ik ben benieuwd! Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal mijn bevindingen zo nu en dan wel ff posten. Vond mijn eigen idee van de ZMA trouwens wel leuk gevonden. Al een hoop stacks gezien maar niemand die dit erbij nam en ik heb het toch nog in de kast staan :D
 
17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4 toch niet helemaal goed

17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4 is niet plantaardig en 17a-methyl is dus wel lever belastend, Het is geen prohormoon maar het is niet natuurlijk. Dit heb ik gevraagt bij de distribiteur van Alri in europa. Dit is aangepast op de potjes sinds de nieuwe verpakking. Dat betekend dus dat het waarschijnlijk daarom ook zo goed werkte.

Neem wel een lever cleaner erna gelukkig is het geen PH

welke lever cleaner raad je aan?
 
Ik moet zeggen dat Ripaf daar volgens mij meer van weet... Ik heb dat ding van NOW! De Liver Detoxifier..werkt goed alleen je moet er veel van zijken :P
 
Syntha-6 is een langzame eiwit, niet écht ideaal na je training? kan je beter voor 't slapen gaan nemen, of tussendoor..

Daarentegen weet ik dus Ratio's niet bij Syntha-6.. Hoeveel % van elk eiwit erin zit. Ik neem aan wel een redelijk hoog gehalte van Wei omdat het zo goed mixt en niet dik wordt (zoals Caseine doet)..

weet iemand deze ratio's wel?
 
iemand al meer info over de 17a-methyl wat dit nou is?
 
het is gewoon dezelfde stof die er al inzat maar via methyl, dit zorgt voor beter effect maar is ''iets'' lever belastend. Het product is wel gewoon legaal in nederland. en omdat het geen ph is kan je het naar mijn mening gewoon gebruiken als je maar aan de gebruiksaanweizing houd.
 
de jw die nu te koop is bij bb.com is dat die nieuwere dan?
 
de jw die nu te koop is bij bb.com is dat die nieuwere dan?

Ja vernieuwde labels en iets andere samenstelling. IK zit nu in week 3. Goed spul ondanks dat ik onder onderhoud eet echt vette pumps. Tijdens warming up staat me huid al op springen.

Sinds deze week iets last van acne op me rug en schouders. Normaal nooit last van. Nog 5 weken te gaan inclusief 4 weken BAM.
 
de nieuwe JW lijkt me ook een goede verbetering. Al heb ik het idee dat mijn huidige Mass FX en Hyperdrol X2 ook niet verkeerd zijn. Ikzelf zit op onderhoud kwa gewicht en verlies daarbij heeel langzaam nog wat vet. Erg benieuwd naar de resultaten. Nu 3,5 dagen bezig (halverwege maandag gestart). Hopelijk maandag idd de inknaller na een weekendje rust.
 
het is gewoon dezelfde stof die er al inzat maar via methyl, dit zorgt voor beter effect maar is ''iets'' lever belastend. Het product is wel gewoon legaal in nederland. en omdat het geen ph is kan je het naar mijn mening gewoon gebruiken als je maar aan de gebruiksaanweizing houd.

maar het stond toch op de dopinglijst, of heb ik dat verkeerd gelezen..
 
Back
Naar boven