XXL Nutrition

Logboek MassFX - HyperdrolX2 - JungleWarefare

• Topic Starter Topic Starter
ja je gaat wel flink zweten enzo
maar ik hou het nu beetje rustig met koolydraten als ik straks weer keihard ga bulken met mammoet er bij enzo en hoog in kcal en koolydraten wil ik misschien die hyperdroll stack kopen

Ja ik neem ook die mammoth erbij en een hoog koolydraat dieet. Heb je voor die 3 kg helemaal niks extra gedaan aan voeding?

Wel genoeg eiwitten neem ik aan?

Ja ik neem ook die mammoth erbij en een hoog koolydraat dieet. Heb je voor die 3 kg helemaal niks extra gedaan aan voeding?

Wel genoeg eiwitten neem ik aan?

ja wel maar niet zo erg als in de bulk ben wat meer op de eiwitten gaan letten.

whaha :D foutje ik bedoelde dat de meeste supplementen niet echt bij mij aanslaan. Noxplode ed wel natuurlijk maar echt zware massa winst hou ik er niet aan over. Zelfde geld voor testo-sting werkte bij mij helemaal niet maar bij vet veel klanten wel.

Ik bedoelde meer dat ieder lichaam anders is en ik dus hoop dat ik hier wel goed op reageer :D

haha maar ik snap je conclusie ;) foutje

:orly:

Yes Yes,, als ik thuis kom is het binnen :D:D

Jun 5, 2007 12:03 PM

Delivered

ARNHEM NL

Net jungle warefare binnen gekregen mag dit nou wel of niet??

er zit in : 17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4 ik weet dat Hyperdrol en Mass fx puur natuurlijk zijn maar hier heb ik toch mijn twijfels bij of het geen ph is??

thnx alvast

Net jungle warefare binnen gekregen mag dit nou wel of niet??

er zit in : 17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4 ik weet dat Hyperdrol en Mass fx puur natuurlijk zijn maar hier heb ik toch mijn twijfels bij of het geen ph is??

thnx alvast

ik wil het namelijk gewoon bij supplementen houden en niet lopen fokken met me hormonen en die shizzle

staat wel op de lijst kijk maar ff op [Link niet meer beschikbaar]
en download ff de lijst

Stond laatst nog een link naar ergonomics waaruit bleek dat het om een planten extract ging van het een of ander. Aan de andere kant wiet is ook natuurlijk :P

Stond laatst nog een link naar ergonomics waaruit bleek dat het om een planten extract ging van het een of ander. Aan de andere kant wiet is ook natuurlijk :P

Kijk volgens mij is het alleen maar bullshit want het is niet uit een planten extract en volgens mij is het ook gewoon afgeleid van een PH.. Ik zit echt te twijfelen of ik het ga nemen ivm dat ik toch alleen normale supplementen wil

Laatst bewerkt door een moderator:
Trekt ook wat meer de aandacht heb ik het idee.

Kijk volgens mij is het alleen maar bullshit want het is niet uit een planten extract en volgens mij is het ook gewoon afgeleid van een PH..

Mag ik je bron weten? ik zie ergonomics namelijk als een erg betrouwbare informatiebron. Zkr in dit geval omdat ze normaal gesproken altijd tegen AAS en soortgelijken zijn!

1.96 en 77 kilo wtf eet je wel goed?? je train al 3 jaar:eek: :eek: :eek:

Mag ik je bron weten? ik zie ergonomics namelijk als een erg betrouwbare informatiebron. Zkr in dit geval omdat ze normaal gesproken altijd tegen AAS en soortgelijken zijn!

excuus als ik het niet snapte :P Jungle warefare idd niet moet goed zijn.. Mass fx is ook plantaardig en kan dus gewoon genomen worden volgensmij

ik laat weten of het wat is.
hx2 laat ik weg ivm dat iemand anders die gaat doen

Laatst bewerkt door een moderator:
Jungle warfare staat toch ook min of meer gelijk aan de hyperdrol?? Zou anders ook een beetje dubbelop zijn... Net als Mass FX en Bad Ass Mass min of meer gelijk aan elkaar waren. Ik zeg het voorzichtig maar ben er wel een 85% zkr van.

ik laat weten of het wat is.
hx2 laat ik weg ivm dat iemand anders die gaat doen

maak je niet druk jongen
ik ben nu klaar met jw heb nog 2 weken bam en no 4 weken restore.
ik heb van jw geen enkel side effecten gehad alleen veel zweten en aardige spier massa.

nergens pijn of last gehad en ik bedoel de douane weet huis wel wat het is en als het schadelijk is laten ze het nl echt niet binnen.

gewoon nemen en niet zo bang zijn anders mag je ze op sturen naar mij :P

maak je niet druk jongen
ik ben nu klaar met jw heb nog 2 weken bam en no 4 weken restore.
ik heb van jw geen enkel side effecten gehad alleen veel zweten en aardige spier massa.

nergens pijn of last gehad en ik bedoel de douane weet huis wel wat het is en als het schadelijk is laten ze het nl echt niet binnen.

gewoon nemen en niet zo bang zijn anders mag je ze op sturen naar mij :P

pass ze dan naar mij, ik moet nu alweer tot min. 11juni wachten eer ze mn shizzle opsturen :(

Terug
Naar boven