crazychris
Novice
- Waardering
- 0
hey lezers!
sinds vandaag ben ik begonnen met de combinatie RPM en DRIVE (Applied Nutriceuticals)
ik had er wilde verhalen over gehoord en gelezen, elke maand werd ik lekker gemaakt wanneer ik de muscle&fitness opensloeg, want dan stond er wel weer een artikel over in.
dus na lang er over na te denken heb ik besloten het spul te kopen.
het belande een paar maanden in me kast, ik wou eerst enige regelmaat in me leven.
dat houd in, een vaste baan. Daardoor heb ik vaste eet tijden waar ik me aan vast kan houden.
ik ben nu 3 weken aan het werk en de routine in het eten, werken, sporten en slapen zit er aardig in.
Net een week klaar met Creatine (nitrocrea) wat mij erg goed beviel qua pomp en spierkracht.
maargoed, niet afdwalen maar bij RPM/DRIVE blijven!
vandaag dus de eerste dag.
vanochtend bij het opstaan 2 blauwe drive capsules naar binnen gewerkt met me vitaminepilletje. (06:45)
het ochtendeten 40gr brinta, 30gr havermout, 30gr wei-eiwit en 0.5 liter melk in de blender.
(07:00)
de 2de maaltijd 4 boterhammen met 100gr kalkoenfillet en een laagje cottage cheese (09:45)
de 3e maaltijd 6 boterhammen met 150gr tonijn (12:30)
de 4e maaltijd 500gr magere kwark een schep rozijnen en wat musli (15:00)
de 5e maaltijd eten wat de pot schaft (tja, ik woon nog thuis...) (17:30)
en voor het slapen gaan een shake van caseine eiwitten 45gr (22:00)
zo ziet mijn gemiddelde voedingsschema eruit.
ik train na het avond eten, dus rond half 9 (na de training) werk ik nog een wei-eiwitje naar binnen, tijdens de training drink ik X-targo van XXL nutrition.
het trainings schema:
maandag borst/triceps
dinsdag rug/biceps
woensdag rust
donderdag benen/schouders
vrijdag biceps/triceps (licht gewicht, meer herhalingen)
zaterdag borst/rug (licht gewicht, meer herhalingen)
zondag rust.
mijn gegevens momenteel:
lengte 1,90
gewicht 93,4kg
vet% 16%
het aantal kilo's waarmee ik train (zoals bankdrukken enzo) hou ik niet bij, hecht ik niet zoveel waarde aan, als ik de oefening maar goed en beheerst uit kan voeren.
deze week zal ik nog foto's maken om te kunnen vergelijken wat een maand rpm/drive met me zal doen.
tips/truuks/commentaar, altijd welkom!
wish me luck!
sinds vandaag ben ik begonnen met de combinatie RPM en DRIVE (Applied Nutriceuticals)
ik had er wilde verhalen over gehoord en gelezen, elke maand werd ik lekker gemaakt wanneer ik de muscle&fitness opensloeg, want dan stond er wel weer een artikel over in.
dus na lang er over na te denken heb ik besloten het spul te kopen.
het belande een paar maanden in me kast, ik wou eerst enige regelmaat in me leven.
dat houd in, een vaste baan. Daardoor heb ik vaste eet tijden waar ik me aan vast kan houden.
ik ben nu 3 weken aan het werk en de routine in het eten, werken, sporten en slapen zit er aardig in.
Net een week klaar met Creatine (nitrocrea) wat mij erg goed beviel qua pomp en spierkracht.
maargoed, niet afdwalen maar bij RPM/DRIVE blijven!
vandaag dus de eerste dag.
vanochtend bij het opstaan 2 blauwe drive capsules naar binnen gewerkt met me vitaminepilletje. (06:45)
het ochtendeten 40gr brinta, 30gr havermout, 30gr wei-eiwit en 0.5 liter melk in de blender.
(07:00)
de 2de maaltijd 4 boterhammen met 100gr kalkoenfillet en een laagje cottage cheese (09:45)
de 3e maaltijd 6 boterhammen met 150gr tonijn (12:30)
de 4e maaltijd 500gr magere kwark een schep rozijnen en wat musli (15:00)
de 5e maaltijd eten wat de pot schaft (tja, ik woon nog thuis...) (17:30)
en voor het slapen gaan een shake van caseine eiwitten 45gr (22:00)
zo ziet mijn gemiddelde voedingsschema eruit.
ik train na het avond eten, dus rond half 9 (na de training) werk ik nog een wei-eiwitje naar binnen, tijdens de training drink ik X-targo van XXL nutrition.
het trainings schema:
maandag borst/triceps
dinsdag rug/biceps
woensdag rust
donderdag benen/schouders
vrijdag biceps/triceps (licht gewicht, meer herhalingen)
zaterdag borst/rug (licht gewicht, meer herhalingen)
zondag rust.
mijn gegevens momenteel:
lengte 1,90
gewicht 93,4kg
vet% 16%
het aantal kilo's waarmee ik train (zoals bankdrukken enzo) hou ik niet bij, hecht ik niet zoveel waarde aan, als ik de oefening maar goed en beheerst uit kan voeren.
deze week zal ik nog foto's maken om te kunnen vergelijken wat een maand rpm/drive met me zal doen.
tips/truuks/commentaar, altijd welkom!
wish me luck!

=D