AndroidHealthClinic

Logje M1T

Bezoekers in dit topic

Updaatje : ik weeg nu 73.5 dus dit weekend is er terug 1 kg bijgekomen...die 2 dagen niet trainen,veel eten en veel slapen doen blijkbaar deugd maar het is 1 kg minder dan vorig weekend.
Ik ben vandaag dus maar overgeschakeld op 3 x 5 mg per dag nog altijd in combi met 2x1 alfavit per dag wat goed schijnt te gaan.
Ik loop wel redelijk geil en agressief maar dat zal wel normaal zijn zeker.
 
Littlemouse zei:
Updaatje : ik weeg nu 73.5 dus dit weekend is er terug 1 kg bijgekomen...die 2 dagen niet trainen,veel eten en veel slapen doen blijkbaar deugd maar het is 1 kg minder dan vorig weekend.
Ik ben vandaag dus maar overgeschakeld op 3 x 5 mg per dag nog altijd in combi met 2x1 alfavit per dag wat goed schijnt te gaan.
Ik loop wel redelijk geil en agressief maar dat zal wel normaal zijn zeker.

geil en aggressief?!?!? Damn, ik ben jaloers op je...het enige dat ik voel is een gruwelijke vermoeidheid!! als ik 's ochtends uit bed kom, dan ben ik al slaperig! Ik moet echt bewegen de hele dag, anders val ik in slaap..Zelfs in de sportschool als ik tussen de zware setjes deadliften door ff ga zitten om bij te komen, dan moet ik gapen!

En geilheid..tja....als ik me 's avonds in bed af wil trekken, dan lukt het niet, omdat ik al in slaap ben gevallen voor de klus geklaard is.

maar ben benieuwd of je wat meer gaat merken met 3 x 5 mg per dag! succes!
 
3kneedead zei:
En geilheid..tja....als ik me 's avonds in bed af wil trekken, dan lukt het niet, omdat ik al in slaap ben gevallen voor de klus geklaard is.

hahahahah !!!! : :p

hoop dat het bij mij ook aan gaat slaan. zit nu op dag 2, merk nog niets.. :(
 
PatrickT zei:
als je goed leest doet hij 2x5mg=10mg voor 4 weken.


@sanniej: onderbouw even aub. vertel waarom jij vind van niet, heeft die gozer dan misschien ook wat aan. en als ik me niet vergis heb jij zelf ook aan de 1-test gezeten een tijdje terug?

1-t is een PH, geen AAS. M1t is oraal, en komt dus twee keer langs je lever. De sides die op kunnen treden tijdens gebruik zijn een stuk hoger dan bij 1-tes. Daarnaasr gaat hij ook nolva gebruiken wat ook liver toxic is. Heb zat reviews gelezen van mensen die klachten kregen bij gebruik van dit goedje. Als ik hem was had ik nog een lading dermabolics gezocht en dat gewoon gebruikt. Goed spul voor beginners, en nagenoeg zonder sides (nog nooit wat kunnen vinden bij al die duizenden reacties)
 
Daarnaasr gaat hij ook nolva gebruiken wat ook liver toxic is. Heb zat reviews gelezen van mensen die klachten kregen bij gebruik van dit goedje

Dacht dat dat clomid was die op de lever werkte?
 
Terug een update : gewicht is rond 75 kg dus dat gaat lekker.

Ik krijg wel wat last van acne op mijn rug en borst :mad:

De vermoeidheid is weg maar de agressie is wel gestegen sedert de 15mg i.p.v. 10 mg.
 
Gisteren was het potje leeg dus ben vandaag gestart met Nolva en 6-oxo.
Mijn gewicht was deze morgen 76 kg dus ik heb 6kg gepakt...ik ben benieuwd wat er zal van over blijven na de nakuur.
Ik heb tevens een bloedonderzoek laten doen voor mijn lever te testen en dat was goed???Blijkbaar is die M1T toch niet zo belastend voor de lever.
 
lekker littlemousie :)

nu kijken hoeveel je overhoudt van de 6 kilo :)
 
Littlemouse zei:
Gisteren was het potje leeg dus ben vandaag gestart met Nolva en 6-oxo.
Mijn gewicht was deze morgen 76 kg dus ik heb 6kg gepakt...ik ben benieuwd wat er zal van over blijven na de nakuur.
Ik heb tevens een bloedonderzoek laten doen voor mijn lever te testen en dat was goed???Blijkbaar is die M1T toch niet zo belastend voor de lever.


Wil je niet demotiveren maar veel zal er niet van over blijven...ook als voeding/rust in orde is.

Pro-hormoon = brol hormoon....

Maar toch succes!!!

grtz
 
Littlemouse zei:
Ik heb tevens een bloedonderzoek laten doen voor mijn lever te testen en dat was goed
Wat waren de waarden dan? Ben beniewd.. Oh ja, en wat kost dat trouwens, zo'n bloedonderzoek?
 
6 kilo???? DAMN..........Ik ben ook klaar met mijn kuurtje m1T, zit nu in de nakuur, maar uiteindelijk heeft het spul echt belachelijk weinig voor me gedaan. Ik ben misschien 1 kilo zwaarder dan voor de kuur. Maar ik moet toegeven dat ik druk was met verhuizen, en ik heb expres niet al teveel gegeten ivm met makkelijk vet-aanzet-ervaringen (bij s1+)...Ben wel ietsje droger geworden..

Maar m1T is toch een beetje een tegenvaller geweest, het heeft erg weinig voor me gedaan. Ik hoop dat er voor jou in ieder geval meer overblijft!
 
Littlemouse zei:
Gisteren was het potje leeg dus ben vandaag gestart met Nolva en 6-oxo.
Mijn gewicht was deze morgen 76 kg dus ik heb 6kg gepakt...ik ben benieuwd wat er zal van over blijven na de nakuur.
Ik heb tevens een bloedonderzoek laten doen voor mijn lever te testen en dat was goed???Blijkbaar is die M1T toch niet zo belastend voor de lever.


Natuurlijk valt de lever belasting wel mee op deze hoeveelheid. Ik denk dat dat zoiezo overdreven is. Als je naast je p.h's of a.s. je lever maar niet teveel strest met acohol of andere leverbelastende middelen.
Mooi resultaat.maar waarschijnlijk komt dat vooral omdat je weinig trainingservaring hebt en dat je nu een stuk beter bent gaan eten.
 
en wat heb je nu overgehouden na je nakuur? ;)
 
Ben nog bezig met de nakuur tot nu toe is mijn gewicht nog 75.5kg.
 
Back
Naar boven