Loesje1980
Cool Novice
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik persoonlijk eet heel veel fruit. Suiker boeit me niet, dus ik kijk hier helemaal niet naar. Ook niet als ik zou moeten cutten. Maar mss hebben andere mensen hier wel een andere mening over...Vandaag weer een training gehad.
Rug en triceps waren aan de beurt.
Series van 4 x 12 hh.
Zal later gaan bijhouden welke oefeningen ik heb gedaan en met welk gewicht. Vind het nu nog niet zo interessant omdat ik mn lijf weer aan het laten wennen ben.
Heb het idee dat mn spieren zich volzuigen met vocht op t moment. Alles ziet er voller uit en t komt wat meer tevoorschijn uit een hele lange winterslaap
Ben ook een kilo in gewicht toegenomen.
Morgen weer een cardio dagje en dan woensdag leggday!! (En schouders)
Qua voeding weer heel schoon gegeten vandaag.
1800 kcal
140 gr eiwit
205 gr koolhydraten
40 gram vet
Hoe staan jullie in suikers uit fruit. Ik krijg weinig andere suikers binnen, maar door de hoeveelheid fruit die ik dadelijks wil eten lijkt het heel veel in grammen. (Banaantje / besjes / aardbeitjes)
Mij is altijd geleerd dat deze suikers goed zijn en je insuline niet laten pieken ed.
Hoe is jullie ervaring hiermee?
En zouden jullie fruit mijden tijdens de cut?
Vraagje: kwam het toevallig zo uit vandaag of zit jij altijd zo laag in vetten? 40g vet voor iemand van 56kg is echt niet veel. Je zou je eiwit inname wat kn verlagen (daar zit je immers ruim boven), ten voordele van extra vetten.

Leuk! Veel succes met je doelen!
)Ennn, natuurlijk is wandelen ook beweging en dus ook cardio! Misschien leuk om een app op je telefoon te installeren (sorry als ik er overheen heb gelezen en je dat al gebruikt), bijvoorbeeld: Mapmyrun. Is gratis en die kun je dan tijdens je wandelingen aanzetten, houdt je snelheid bij, aantal km en bij berekening het aantal kcal dat je verbrandt. (eet die calorieën er niet weer aan he)

Blauwe bessen zijn bij mij ook de favoriet. Niet omwille van de kcals maar gewoonweg heerlijk van smaak! Aardbeien heb ik dan weer veel minder graag. Maar ieder zijn goesting uiteraard. Binnenkort opnieuw abrikozen in de winkel: ook zo lekker!Hahaha nee ik hou me strak aan de 1800 kcal per dag.
Ik heb de hele dag een Garmin horloge om met ingebouwde hartslagmeter. Zou worden mijn stappen, wandelingen, trainingen enz enz bijgehouden. En ook wat ik verbrandt heb aan kcal. Super makkelijk en idd leuk om elke keer weer een uitdaging aan te gaan met jezelf.
Ik ga iig het fruit er lekker in houden dan. Heerlijk door de kwark en havermout. En die blauwe bessen en aardbeien zetten qua kcal ook niet heel erg aan.

Misschien een mooi doel voor de contest?
x% omlaag in een maandje?![]()

) en wat chips tijdens de film. En heel misschien dat ik me nog vergrijp aan een stukje Tony’s 
Niet over nadenken. Gewoon lekker vretenVandaag weer lekker getraind. Bah het begint haast nog leuk te worden
Triceps, buik en rug it was for today.
1,5 uur lekker gebuffeld. Ik durf de gewichten nu wat zwaarder te zetten, heb niet extreme spierpijn na de trainingen. Gewoon 2 dagen lekkere spierpijn en dan is het weg.
Mijn gewicht blijft gelijk, maar zie progressie in massa. Het pompt zich allemaal wat meer op.
Vandaag cheatday qua voeding.
Hebben jullie daar ook moeite mee? Ik maak er al bewust een avond van. Voelt gewoon zo niet oké na een week clean eten. Maar ik weet dat het ook goed is om je verbranding even een boost weer te geven.
Ik hou het vanavond bij ovenfriet met mayo (halfvolle uiteraard) en wat chips tijdens de film. En heel misschien dat ik me nog vergrijp aan een stukje Tony’s
Wat proppen jullie op een cheatday allemaal weg?? Ben ik wel benieuwd naar.

snoep , zuivel , goeie dikke steak , kibbeling . eigenlijk alles wat vet , zout en/off veel suiker bevatVandaag weer lekker getraind. Bah het begint haast nog leuk te worden
Triceps, buik en rug it was for today.
1,5 uur lekker gebuffeld. Ik durf de gewichten nu wat zwaarder te zetten, heb niet extreme spierpijn na de trainingen. Gewoon 2 dagen lekkere spierpijn en dan is het weg.
Mijn gewicht blijft gelijk, maar zie progressie in massa. Het pompt zich allemaal wat meer op.
Vandaag cheatday qua voeding.
Hebben jullie daar ook moeite mee? Ik maak er al bewust een avond van. Voelt gewoon zo niet oké na een week clean eten. Maar ik weet dat het ook goed is om je verbranding even een boost weer te geven.
Ik hou het vanavond bij ovenfriet met mayo (halfvolle uiteraard) en wat chips tijdens de film. En heel misschien dat ik me nog vergrijp aan een stukje Tony’s
Wat proppen jullie op een cheatday allemaal weg?? Ben ik wel benieuwd naar.