MuscleMeat

Here goes HillR again

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Er zijn voor ons nu eenmaal veel meer redenen om het niet te willen dan wel te willen. Maar omdat het buiten de standaard valt blijft het een discussiepunt voor mensen die zich moeilijk kunnen verplaatsen in andere personen.
Als mensen een andere kijk hebben op iets dan jij/jullie, komt er altijd een discussie. Nu gaat het over kinderen, een andere keer gaat dat over trainen/dieten, en de andere keer over drugs of over roken. Het houdt nooit op :P
 
Als mensen een andere kijk hebben op iets dan jij/jullie, komt er altijd een discussie. Nu gaat het over kinderen, een andere keer gaat dat over trainen/dieten, en de andere keer over drugs of over roken. Het houdt nooit op :P

Dat is ook niet erg, alleen als men niet voor objectieve en rationele reden vatbaar is, dan wordt het een dingetje. Die mensen verdienen gewoon een paar stompen :D
 
:roflol: hahahahha

Ik bedoelde als vrouw zijnde, alsof het bestaan van een vrouw primair gericht is op het baren van kinderen. Had het beter moeten omschrijven.

Alsof ALLE vrouwen kinderen moeten baren.

Er zijn zat mensen die wel kinderen willen, dus als er dan een aantal niet willen, waarom moet dat een "probleem" zijn.

Nou... moet je maar eens een boek van Richard Dawkins lezen... biologie lijkt toch wel zo te zijn dat zowel mannen als vrouwen niet anders zijn dan transportmechanismen voor hun eigen genen, deze te verspreiden en door te geven.

Wat natuurlijk ook wel grappig is, is om die hele biologie even lekker de middelvinger te geven. Lekker doen zoals je het zelfs wilt.
 
Er zijn voor ons nu eenmaal veel meer redenen om het niet te willen dan wel te willen. Maar omdat het buiten de standaard valt blijft het een discussiepunt voor mensen die zich moeilijk kunnen verplaatsen in andere personen.
ik ga jullie bij staan , Als vader van 5 kids haal ik veel : plezier , liefde en de motivatie om te werken het klokje rond , maar daar komt het: de emotionele rollercoaster die kinderen kunnen zijn , heb een chronish ziek kind en een oudste dochter met de borderline trekken van haar moeder .Zijn dagen genoeg geweest dat ik niet sliep omdat of mijn oudste dochter awol was of mijn jongste ziek de hele boel bij mekaar huilt .
Ondanks dat ik vol overtuiging voor mijn gezin ga zie ik ook de andere kant van het verhaal en ben ik blij dat ik zo nu dan mijn kids bij opa en oma kan stallen en even weer een stuk vrijheid kan waarderen wat ik anders niet heb .
En daarbij zullen je kinderen prio moeten hebben ten alle tijde en als dat iets is wat je niet wil of kan moet je gewoon weg niet aan kinderen beginnen
 
Nou... moet je maar eens een boek van Richard Dawkins lezen... biologie lijkt toch wel zo te zijn dat zowel mannen als vrouwen niet anders zijn dan transportmechanismen voor hun eigen genen, deze te verspreiden en door te geven.

Wat natuurlijk ook wel grappig is, is om die hele biologie even lekker de middelvinger te geven. Lekker doen zoals je het zelfs wilt.
Ik was een vergelijkbare reactie aan het sturen...
Heel het lichaam is erop gebouwd om je voort te kunnen planten. Gelukkig zijn wij als mensheid voldoende ontwikkeld om een keuze te maken en zijn er middelen om plezier te hebben "zonder" de kans om vader/moeder te worden. Ik denk dat er, biologisch gezien, geen rekening is gehouden dat je +- 18 jaar voor een kind moet zorgen (huis, eten, school etc. etc.) In de dierenwereld gaat dit een stuk eenvoudiger! Je kan zelf eten? succes...!

Het is toch al raar dat we hier met zn allen proberen goed te praten dat jullie (nog) geen kinderen willen. Lekker doen wat je zelf wilt!
(Elk etentje of feestje verwacht familie/vrienden dat we iets leuks te vertellen hebben... :hahaha:Mag hopen dat ik de eerste ben die het te horen krijgt!)
 
Is dit niet wat? :D

81438144_1041109319570104_6034877230717337600_o.jpg
 
Het is uiteindelijk gewoon een keuze die je zelf maakt (of samen in het geval van een relatie). Jouw lichaam, jouw keus.

Uiteindelijk zijn er maar 2 redenen om het wel of niet te doen:
1. Je wilt moeder worden
2. Je wilt geen moeder worden

Alle andere redenen daaromheen vind ik persoonlijk bullshit. Geld? Harder werken. Tijd? Minder Netflix en minder uit je neus vreten. Is er oorlog op aarde? Dat is er altijd geweest en we zijn toch met 1000 x zoveel mensen als 100 jaar terug.

Wats deze :mad: ik eindeloos lange post gemaakt met al mijn redenen en dan kom je hiermee :windup:

Ik snap wel wat je bedoelt en zo is het ook maar net. MAAR :roflol:

Lets agree to disagree. Iedereen mag zijn of haar redenen hebben voor het wel of niet.

De enige reden waarom ik uitgebreid heb gereageerd eerder, niet omdat jij je mening niet mag hebben, maar omdat men hier de gedachte leek te krijgen dat wij als junkies door het leven paraderen en om die reden geen kinderen willen en die onzin wilde ik even rechtzetten.

Als mensen een andere kijk hebben op iets dan jij/jullie, komt er altijd een discussie. Nu gaat het over kinderen, een andere keer gaat dat over trainen/dieten, en de andere keer over drugs of over roken. Het houdt nooit op
:P

Maar dat is toch ook de enige aanleiding voor een discussie, mensen die hun mening niet met elkaar delen en dan uitleggen waarom niet?:roflol: We zitten tenslotte op een forum.

Het is niet zo alsof ik geen begrip heb voor de mening van een ander, en discussiëren is immers leuk. Ik vind het altijd wel interessant om te zien wat voor meningen anderen hebben en vind dit soort dingen altijd wel leuk om te bespreken, soms verrijkt het je en kun je op basis daarvan je mening bijschaven. Soms ook niet, we hoeven het ook niet eens te worden.

En tsja, wij zijn niet een random stel uit de vinexwijk. Het is ook helemaal niet mijn plan om te zijn net zoals alle anderen.

Je vergeet afwassen en koken. :trollface:

Ik heb een vaatwasser :eyebrow:

Er zijn voor ons nu eenmaal veel meer redenen om het niet te willen dan wel te willen. Maar omdat het buiten de standaard valt blijft het een discussiepunt voor mensen die zich moeilijk kunnen verplaatsen in andere personen.

Ik snap ook wel dat mensen die wel kinderen willen of kinderen hebben en daar blij mee zijn het gek vinden dat wij dat niet willen. Zij zijn er gelukkig mee, dat is prima.

Net zoals dat wij gelukkig zijn zonder.

Ik zei laatst immers nog ik wil VEEL liever een hond :D
 
Nou... moet je maar eens een boek van Richard Dawkins lezen... biologie lijkt toch wel zo te zijn dat zowel mannen als vrouwen niet anders zijn dan transportmechanismen voor hun eigen genen, deze te verspreiden en door te geven.

Wat natuurlijk ook wel grappig is, is om die hele biologie even lekker de middelvinger te geven. Lekker doen zoals je het zelfs wilt.

Mehhh, klinkt niet als een aantrekkelijk boek :P

Maar ik geloof je wel, mijn reactie was kort door de bocht en niet voorbereid op een discussie als deze. :roflol:

De afgelopen honderden jaren is er zoveel veranderd voor de mens, qua leven en levensstijl, dat dat NU niet meer het primaire doel hoeft te zijn als je dat niet wilt. Er zijn genoeg mensen die zich wel voortplanten, het hangt wat dat betreft niet van mij af.

ik ga jullie bij staan , Als vader van 5 kids haal ik veel : plezier , liefde en de motivatie om te werken het klokje rond , maar daar komt het: de emotionele rollercoaster die kinderen kunnen zijn , heb een chronish ziek kind en een oudste dochter met de borderline trekken van haar moeder .Zijn dagen genoeg geweest dat ik niet sliep omdat of mijn oudste dochter awol was of mijn jongste ziek de hele boel bij mekaar huilt .
Ondanks dat ik vol overtuiging voor mijn gezin ga zie ik ook de andere kant van het verhaal en ben ik blij dat ik zo nu dan mijn kids bij opa en oma kan stallen en even weer een stuk vrijheid kan waarderen wat ik anders niet heb .
En daarbij zullen je kinderen prio moeten hebben ten alle tijde en als dat iets is wat je niet wil of kan moet je gewoon weg niet aan kinderen beginnen

Wat lijkt me dat verschrikkelijk, de zorgen die je om een kind kunt hebben. Ik denk dat je daar de spijker op zijn kop slaat, je kinderen zullen vanaf de geboorte de allermeeste prioriteit moeten krijgen en het is aan iedereen de keus of ze dat wel of niet willen.

Ik was een vergelijkbare reactie aan het sturen...
Heel het lichaam is erop gebouwd om je voort te kunnen planten. Gelukkig zijn wij als mensheid voldoende ontwikkeld om een keuze te maken en zijn er middelen om plezier te hebben "zonder" de kans om vader/moeder te worden. Ik denk dat er, biologisch gezien, geen rekening is gehouden dat je +- 18 jaar voor een kind moet zorgen (huis, eten, school etc. etc.) In de dierenwereld gaat dit een stuk eenvoudiger! Je kan zelf eten? succes...!

Het is toch al raar dat we hier met zn allen proberen goed te praten dat jullie (nog) geen kinderen willen. Lekker doen wat je zelf wilt!
(Elk etentje of feestje verwacht familie/vrienden dat we iets leuks te vertellen hebben... :hahaha:Mag hopen dat ik de eerste ben die het te horen krijgt!)

Haha, mooi toch! Ik kan me wel vinden in die dierenwereld..

Pfff,, hoe vaak ik het ook wel niet heb gehad "Ennn... denken jullie al aan kinderen? "Wanneer word ik oma?"
:emo:
 
Het is en blijft een keuze of je wel of niet wil. Voor beide situaties zijn voor en nadelen. Voor iedereen wegen deze anders tegen elkaar op. Er zijn ook bewuste keuzes om gewoon meer vrijheid te hebben en niet aan kinderen te willen. Ik ken er ook zat die kinderen "namen" Om te zorgen dat ze bij elkaar bleven. Dat is hoe dan ook een verkeerde reden. Maar als het gewoon niet "bij je past" of je het gewoonweg "niet wil" dan hoef je dat in mijn ogen niet te verantwoorden naar iemand toe.

Zo een opmerking van je hebt maar 2 redenen om het wel of niet te doen en dat is "moeder/vader willen zijn of niet" is niet waar. Er zijn zoveel meer redenen.
Wat dacht je van wel moeder/vader willen worden maar niet kunnen worden.... Dat is ook een zwaar stuk acceptatie. En ja ook dan kan je voordelen zien van geen kinderen hebben maar dan is het nog altijd niet een bewuste keuze en kan zoiets behoorlijk pijn blijven doen. Zeker als er gevraagd wordt van gut heb je geen kids? waarom niet dan? Wilde je niet? Dat is wel een mokerslag op bepaalde momenten wat mensen zich vaak niet realiseren.

*wilde het gewoon even kwijt*
 
uiteindelijk is het heel simpel, eigen keuze. Lekker belangrijk wat anderen vinden. Gaan ze zelf maar kinderen maken als ze dat belangrijk vinden... (ik heb er twee trouwens, begin er nooit aan zou ik zeggen!)
 
Zo, nu de rust is wedergekeerd mijn eerste upperbody training van het jaar.

Plateloaded pulldown
2x16x50
2x12x60
2x8x70

Seated rows
6x10x18

Sideraises
4x10x5

Facepulls SS Cable crunches
7x10x18 / 6x12x32

Rope pulldown SS Rope pushdown
6x10x9 / 6x8x9

BB Upright Row SS DB Curl
4x10x10 / 4x10x5

Rekken / strekken / foamrollen
+- 10min

Was een lekkere training, weinig pijntjes, alleen bij de facepulls dat mijn linker achterkant schouder wat begon te zeuren laatste setje. Met de foamroller goed mijn best gedaan op het losmaken van mijn rug, ging best goed tbh.

Ik heb al de hele week ernstige hoofdpijn, komt vanuit mijn bovenrug / traps door spanning/stress. Gisteren voor mezelf achterhaald waar het vandaan kwam en geprobeerd het weg te nemen. Kreeg echter alleen bevestiging dat de situatie er zo inderdaad voorstaat, hoewel ik dat verdrietig vind wel een opluchting anderzijds omdat het niet mijn schuld is en niet aan mij ligt, ik heb mijn best gedaan, meer kan ik ook niet doen.

Daardoor vannacht voor het eerst sinds een week ofzo droomloos geslapen en ook semisnel in slaap kunnen vallen. Drie hoeraatjes! :P

Vanavond benen trainen.
Planning:

Hip thrust 5x8
Plateloaded legpress 5x8
Bulgarian split squat 4x8
Legextensions 4x8
Goblet squat 3x8
Walking lunges 4x8
 
Laat die meid met rust. Er zijn zo veel mensen die er voor kiezen om geen kinderen te nemen.
Zo hebben ik en mijn vrouwtje ook besloten om geen kinderen te nemen. Ook omdat wij gehecht zijn aan onze vrijheid en bestedingspatroon.
 
Laat die meid met rust. Er zijn zo veel mensen die er voor kiezen om geen kinderen te nemen.
Zo hebben ik en mijn vrouwtje ook besloten om geen kinderen te nemen. Ook omdat wij gehecht zijn aan onze vrijheid en bestedingspatroon.
Maar ik zou HillR graag als MILF willen zien. En zonder kind gaat dat niet :(.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven