AndroidHealthClinic

LongRoadAhead - Doel 1. 76 kilo in juni

Bezoekers in dit topic

LongRoadAhead

Novice
Lid geworden
6 mrt 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Hi,

In dit topic wil ik mijn progressie bij gaan houden van (hopelijk) de komende jaren.

Altijd heb ik gedacht dat ik niet gemaakt ben om een atletisch lichaam te ontwikkelen. Ik ben slank, kan eten wat ik wil zonder aan te komen en op het moment dat ik nog maar naar een dumbell kijk val ik naar mijn idee al af. Ook stopte ik zodra ik het niet snel genoeg vond gaan en hierdoor heb ik mezelf aangepraat dat ik het niet kan.

Nu ben ik 3 a 4 maanden fanatiek bezig, ik train 4 a 5 keer in de week en let er op dat ik voldoende gevarieërd eet. Nu ben ik er sinds een aantal weken achter dat het daadwerkelijk is om spiermassa te kweken. Daarom heb ik besloten hier een log bij te houden ter motivatie en hopelijk om feedback te kunnen ontvangen zodat ik mijn trainingen en dagen optimaal kan benutten.

Doel
Mijn doel is om in juni 76 kilo te wegen. Dat zou betekenen dat ik de komende 3 en halve maand 3 ongeveer 4 kilo zou moeten aankomen. Ik ga er vanuit dat dit mogelijk zou moeten zijn. Eind van het jaar zou ik graag rond de 80 kilo wegen. Mocht dit niet mogelijk zijn hoor ik het graag, ik wil wel realistisch blijven.

Training
Ik train 4 a 5 keer in de week.

Dag 1. Rug / Biceps
Dag 2. Borst / Schouders / Triceps
Dag 3. Benen
Dag 4. Rug / Biceps
Dag 5. Borst / Schouders / Triceps

Al deze dagen doe ik 4 sets met 15 herhalingen per oefening. Mijn buik train ik vaak tijdens mijn Rug / Biceps dag, maar neem ik niet officieel mee in mijn training.

Eten
Ik probeer tussen de 3000 en 3200 calorieën per dag binnen te krijgen. Ik merk dat dit me naar mate ik langer deze hoeveelheid naar binnen probeer te werken dit me steeds beter af gaat.

Ik moet er wel direct bij zeggen dat het nog echt basis is en dat daar behoorlijk aan gesleuteld moet worden.

Ochtend 07:30
2 Boterhammen met beleg
200 ml met 45g brinta

Ochtend 10:00
2 boterhammen
Banaan
Shake met 400 ml volle melk en weight gainer (Mammoth Mass)

Middag 12:30 uur
2 pistolet bruin of wit met beleg

Middag 15:30 uur
1 pistolet met beleg
Stuk fruit (appel/mandarijn oid)

Avond 19:00 uur
Wat de pot schaft (voornamelijk hollandse kost, vlees aardappelen en groente of rijst/pasta)

Avond 21:00 uur
Shake met 400 ml volle melk en weight gainer (Mammoth Mass)

Daarnaast heb ik supplementen om mijn dagelijkse hoeveelheid vitaminen/omega's binnen te krijgen.
1. Super Multi complex A t/m Z
2. Omega-3
3. 24hr Muscle Essentials day
4. 24hr Muscle Essentials night
5. Vitamine D3 3000IU

In het weekend eet ik regelmatig op zaterdag vis.

Foto's
Upcoming

Groetjes!
 
Je doel is zeker reëel, dus succes daarmee,
Ik papegaai hier na wat ik andere vaak heb zien zeggen dus

Ik zou even goed hier rond gaan kijken in de sticky's want je training schema lijkt op iets wat je,elf in elkaar hebt gezet,
Ook zou ik even kijken naar hoe je een goed voeding schema maakt, kijk hiervoor in de sticky van marina1975 .

Over die weightgainers zullen veel mensen zeggen dat die overbodig zijn maar al jij zo makkelijk aan je kcal komt is daar niks mis mee. Veel mesnme zullen hier je dan wel aanraden er zelf een te maken in plaats van zo'n kant en klare omdat daar veel suiker in zou zitten. Nogmaals ik papegaai hier anderen na dus heb niet de waarheid in pacht.

In ieder geval succes
 
Je doel is zeker reëel, dus succes daarmee,
Ik papegaai hier na wat ik andere vaak heb zien zeggen dus

Ik zou even goed hier rond gaan kijken in de sticky's want je training schema lijkt op iets wat je,elf in elkaar hebt gezet,
Ook zou ik even kijken naar hoe je een goed voeding schema maakt, kijk hiervoor in de sticky van marina1975 .

Over die weightgainers zullen veel mensen zeggen dat die overbodig zijn maar al jij zo makkelijk aan je kcal komt is daar niks mis mee. Veel mesnme zullen hier je dan wel aanraden er zelf een te maken in plaats van zo'n kant en klare omdat daar veel suiker in zou zitten. Nogmaals ik papegaai hier anderen na dus heb niet de waarheid in pacht.

In ieder geval succes

Bedankt voor de reactie.

Het klopt dat ik voornamelijk zelf heb zitten knutselen om enigzins een basis op te bouwen. Het voornaamste was het blijven gaan, ik haakte namelijk vaak in de tweede maand af. Nu merk ik dat als ik een weekend niet kan trainen ik echt zit te balen, een goed teken dus!

Nu wil ik graag de boel goed op orde gaan krijgen en daarmee progressie gaan boeken. Ik heb een ervaren trainingsmaatje waarmee ik bijna dagelijks train, we doen nu regelmatig push/pull dagen. Echter denk ik dat het wellicht beter is een vast schema te gaan volgen en daaraan vast te houden?

Ik ga zeker tussen de sticky's kijken om me beter in te lezen op het gebied van voeding.
 
Meer armen dan benen ???.
Je geeft ook aan 4 á 5 keer te gaan trainen, betekend dit dat er af en toe een training afvalt in de week? Welke wordt dit dan?
Zou persoonlijk dan 4x gaan trainen, zeker wetende dat je elke training doet. Dan kun je ook UB/LB gaan doen, zodat je je benen wél evenveel traint als je bovenlichaam.

Anyway succes, moet haalbaar zijn.
 
Hi,

In dit topic wil ik mijn progressie bij gaan houden van (hopelijk) de komende jaren.

Altijd heb ik gedacht dat ik niet gemaakt ben om een atletisch lichaam te ontwikkelen. Ik ben slank, kan eten wat ik wil zonder aan te komen en op het moment dat ik nog maar naar een dumbell kijk val ik naar mijn idee al af. Ook stopte ik zodra ik het niet snel genoeg vond gaan en hierdoor heb ik mezelf aangepraat dat ik het niet kan.

Nu ben ik 3 a 4 maanden fanatiek bezig, ik train 4 a 5 keer in de week en let er op dat ik voldoende gevarieërd eet. Nu ben ik er sinds een aantal weken achter dat het daadwerkelijk is om spiermassa te kweken. Daarom heb ik besloten hier een log bij te houden ter motivatie en hopelijk om feedback te kunnen ontvangen zodat ik mijn trainingen en dagen optimaal kan benutten.

Doel
Mijn doel is om in juni 76 kilo te wegen. Dat zou betekenen dat ik de komende 3 en halve maand 3 ongeveer 4 kilo zou moeten aankomen. Ik ga er vanuit dat dit mogelijk zou moeten zijn. Eind van het jaar zou ik graag rond de 80 kilo wegen. Mocht dit niet mogelijk zijn hoor ik het graag, ik wil wel realistisch blijven.

Training
Ik train 4 a 5 keer in de week.

Dag 1. Rug / Biceps
Dag 2. Borst / Schouders / Triceps
Dag 3. Benen
Dag 4. Rug / Biceps
Dag 5. Borst / Schouders / Triceps

Al deze dagen doe ik 4 sets met 15 herhalingen per oefening. Mijn buik train ik vaak tijdens mijn Rug / Biceps dag, maar neem ik niet officieel mee in mijn training.

Eten
Ik probeer tussen de 3000 en 3200 calorieën per dag binnen te krijgen. Ik merk dat dit me naar mate ik langer deze hoeveelheid naar binnen probeer te werken dit me steeds beter af gaat.

Ik moet er wel direct bij zeggen dat het nog echt basis is en dat daar behoorlijk aan gesleuteld moet worden.

Ochtend 07:30
2 Boterhammen met beleg
200 ml met 45g brinta

Ochtend 10:00
2 boterhammen
Banaan
Shake met 400 ml volle melk en weight gainer (Mammoth Mass)

Middag 12:30 uur
2 pistolet bruin of wit met beleg

Middag 15:30 uur
1 pistolet met beleg
Stuk fruit (appel/mandarijn oid)

Avond 19:00 uur
Wat de pot schaft (voornamelijk hollandse kost, vlees aardappelen en groente of rijst/pasta)

Avond 21:00 uur
Shake met 400 ml volle melk en weight gainer (Mammoth Mass)

Daarnaast heb ik supplementen om mijn dagelijkse hoeveelheid vitaminen/omega's binnen te krijgen.
1. Super Multi complex A t/m Z
2. Omega-3
3. 24hr Muscle Essentials day
4. 24hr Muscle Essentials night
5. Vitamine D3 3000IU

In het weekend eet ik regelmatig op zaterdag vis.

Foto's
Upcoming

Groetjes!

Dit is een mythe.

Je zal gewoon denken dat je veel eet. Tenzij je die 1 op 10 000 bent met een medisch probleem waardoor je niet bijkomt.

Verder success met je doelen.
 
Back
Naar boven