XXL Nutrition

LordMike's - Anabolic Diet logje.

suc6 heer mike

• Topic Starter Topic Starter
^^ Ha jij, bedankt voor je tips ivm massa trainen!

Ik zal ze binnenkort eens omzetten in praktijk want ben even gestopt met trainen ivm alleen gaan wonen enzo :)

Mike.

@Aura

Nee ik kan niet alles eten, heb ik al geprobeerd kom ik geen grammetje van bij, ik wil nu eens proberen met een goed uitgekiemd voedingschema, Anabolic Diet sprak mij wel aan, heb ondertussen veel bijgeleerd over vet door dit dieet!

Ow en @ iedereen: bedankt voor me suc6 te wensen!

9de dag op het Anabolic Dieet.

Vandaag ging het veel gemakkelijker vond ik het eten valt beter mee, alleen had ik even een discussie op het werk, Mijn (onder)baas wou dat ik nog maar 1x at per dag, tussen 12 en 1, en daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord, en van mijn baas heb ik gelijk gekregen, anders had ik toch zoiezo opgestapt :) Aan mijn eten moeten ze niet komen :P

's morgens hou ik van 4 eitjes en deze keer 3 repen spek.

als snack heb ik zalm gegeten, wel een lekkere je proefde niets van zout.

middag heb ik een lap vlees gegeten met brocolli.

als snack heb ik een doosje (soort van salami) opgegeten, heerlijk veel vet :P

als avond eten heeft mijn moeder voor mij een lekkere steak gemaakt met witloof in de pan, maar ik heb het toch niet kunnen laten om een stukje mee te eten van de: Witloof in de oven met hesp erond in een kaassausje. overheerlijk mijn avondeten.

dan als snack heb ik aardbijen gegeten + 2 stukjes cheddar kaas.

Heb mijn dag afgesloten met een heerlijk groot glas water net voor ik in mijn bed kroop.

Gevoelens:

Zoals al gezegd, had ik het gevoel dat het makkelijker ging, de drang naar suikers/kh is precies aan het verdwijnen, ik heb gewoon geen goesting meer om kh te eten, ik voel me (nu al!) heerlijk op dit dieet.

Heb gisteren ook voor de eerste keer terug gaan trainen, ik heb wel 2 CEE tabletjes gestoken en een klein beetje Karno 4 gedronken, Die Karno 4 had ik beter niet gedaan omdat ik maar een kleine 30min getraind heb, maar ik had het eigenlijk gedaan omdat ik niet naar de gym wou, ben dan toch gegaan en heb heerlijk mijn borst onder handen genomen, af en toe heb ik een klein beetje rug erbij genomen :P

Heb gisteren voor de eerste keer geen shake gedronken voor de training of na de training.

Qua gevoelens is het ondertussen veel beter, ik sta niet meer zo onstabiel en mijn gevoelens zijn precies terug weer onder controle.

Alles lijkt goed te gaan volgens mij, maar nu ga ik wel mijn eitjes eten begin honger te krijgen.

Mike

lol hoe heb je je baas overtuigd? :p

^^Mijn baas ging niet akkoord met het voorstel van mijn onder-baas toen hij het vertelde aan hem. Hij was er zelf tegen, is toch normaal? We hebben momenteel echt vrije keuze op het werk. Dit zou echt te gek voor woorden zijn op ons klein bedrijfje met amper 3 werknemers. (eerst 2, is er net 1 bijgekomen)

Maar hij weet evengoed dat als ik niet 3x mag eten dat ik opstap :) En momenteel kan/wil hij mij echt (nog) niet missen. :D

interessant logje, ben benieuwd naar het verdere verloop... succes in iedere geval

10e dag op het dieet.

Alles verloopt vlotter, opstaan lukt zelf beter dan vroeger, ik kan al een beetje vroeger uit mijn bed komen, dit vind ik zééér positief.

's morgens 4 eieren en 3 reepjes spek.

tussen morgen en middag zalm

's middags brocolli met kippe boutjes

namiddag brie met ansjovis

's avonds goei stuk vlees met groenten

dan getraind (achjah trainen niet echt, 2 oefeningen gedaan(geprobeerd) en dan turks stoombad, whirlpool, had teveel spierpijn nog)

Bifi worstje na de training bij mijn maat

's avonds nog 3 reepjes kaas (2cheddar, 1 gewone kaas)

En als afsluiter een watermeloen.

Alles verliept vlot, maybe te vlot, nergens meer last van, lijkt of ik volg het dieet al jaren, zelf geen last meer van de drang naar koolhydraten, terwijl op het werk weer vol met dropjes, choco wafels, rijstwafels met chocolade erop, chips, napoleon bolletjes, kortom veel te veel ongezonds lag.

En heb ook genoeg water gedronken.

Zo alles gaat goed, vanaf volgende week ga ik ook een training-log bijhouden en beginnen met goed te trainen, en eens zien of ik goed ga gainen op een goed schema met goede voeding!

Mike

11e dag op het Anabolic Diet.

's morgens heerlijk, beetje te laat gaan slapen gisteren maar toch om 7u opgestaan. Was in het begin hard maar viel al snel goed mee.

Natuurlijk 's morgens 4 eitjes met .. geen spek was op :( heb een soort van Italiaanse Ham genomen, met de eitjes viel het wel mee maar geef me toch maar spek, vandaag me vriendin en moeder naar de winkel gestuurd, dus terug genoeg voorraad.

als snack nog een beetje schat een 80gr zalm + die italiaanse ham, niet te vreten veels te zout, maar toch opgegeten beter dan niets.

's middags gewoon kippebouten met broccoli

namiddag een doosje grijze garnalen.

en 's avonds 1 stuk vlees(had 2 gebakken maar echt niet te vreten) + een eitje en groente

derjuist nog 3 eitjes gebakken, en erna nog een bakje aardbijen. (niet helemaal moeder een 2 tal en vriendin ook een paar)

Alles ging goed vandaag, geen opmerkingen, enkel dat ik geen kippebouten meer ga eten, is niet zo iets voor mij en die italiaanse ham ga ik ook achterwege laten.

Voor de rest merk ik wel dat ik mij het 'beste' voelde met 's avonds een goed grote stuk steak ipv andere soorten vlees!

Laten we nog wat andere producten uittesten en vanaf volgende week ga ik serieus beginnen met Krachttraining.

Mike

ik vind het maar een heel apart dieet...zou niet mijn voorkeur hebben.

ik vind je logje wel erg leuk je houdt het goed bij, keep it up!

ik vind het maar een heel apart dieet...zou niet mijn voorkeur hebben.

ik vind je logje wel erg leuk je houdt het goed bij, keep it up!

Thanks voor je comment, ik vond het in het begin ook maar een heel apart dieet zeker omdat het boek is geschreven in 1995 ;) maar ik sta altijd open om iets nieuw te proberen, weet je wel als het niet lukt: hop naar het volgende.

Maar om de een of andere reden voelde ik me 'aangetrokken' tot dit dieet.

Ik wil het minstens 3 maanden geven om te zien of het goed werkt, ik was eigenlijk zelf aan het denken aan 6 maanden, om iedereen een goed beeld te schetsen wat dit dieet doet.

12e dag op het dieet.

's morgens 4 eieren met 2 dikke repen spek.

als snack een beetje kaas, stukje worst.

middagmaal een goede lap vlees met groenten.

als snack (oops) weeral 4 eieren met spek;

kinder babybell of hoe dat ook alweer noemt :D

avond eten een goede steak met boontjes denkek.

na het avond eten weeral eieren met spek oops I did it again :D

Niets speciaal, alles ging goed, alleen voor het trainen had ik totaal geen energie meer, heb dan ook niet echt getraind :D

Was kapot na 2-3 oefeningen. 30min getraind ofzo. Erna ff whirpool en turks stoombad en dan naar huis.

bij het avond eten ergens heb ik ook 1 slok van een heerlijke frisse Jupiler gedaan :D

damn wa eet jij veel eieren

Ik had toen goesting voor veel eitjes te eten, normaal eet ik er maar 4 per dag hoor :)

Maandag 30-07-2007 op het Anabolic Diet:

's morgens the usual: 4 eieren met spek.

snack weet ik niet meer :D

Middagmaal: stuk vlees met brocolli.

snack heb ik Chorizo worst 200gram gaan kopen ik denk een 100-150gr opgegeten en italiaanse worst gekocht, 30gr ofzo opgegeten.

avondeten stuk vlees met rode kolen en appeltjes erin gemengd.

in de avond rond 8u heb ik 2 perzikken gegegeten

en rond 10u 2 stukken cheddar kaas.

Ik had zalm meegenomen maar 'vergeten' op te eten, had wat andere spullen gekocht in de beenhouwer, mijn kaas was slecht en mijn worst die ik had meegenomen was vervallen.

Beetje informatie over het weekend:

Zaterdag & Zondag heb ik alles opgegeten wat ik zag :cool: Zaterdag-avond ben ik gaan eten bij familie was beetje paella met kip maar had al teveel kip gegeten deze week dus enkel de vis enzo opgegeten, 's morgens croissants met choco en wat fruit en 's middags wat noten enzo.

Zondag ben ik 's avonds wel nog naar Tomorrow Land geweest, daar heb ik tegen de late avond nog frieten gegeten en rond 1u ofzo zijn we nog even naar de automaten geweest omdat we nog een 5km moesten wandelen.

Lag in mijn bed tegen kwart na 2 omdat ik thuis nog even The Last Samurai wou uitzien, voor Tomorrow Land was ik hem beginnen zien.

Alles ging heel vlotjes, weekend was weer heerlijk qua voeding :p

Hoe gaat het nu? Ik was er na 6 dagen mee gestopt. Had die dag zin in koolhydraten en had er gewoon van genomen.. Denk dat ik er volgend jaar in het voorjaar mee ga beginnen ofzo ;)

Het gaat nog altijd vlotjes maar door een hoop omstandigheden: Computer gecrasht, volop in de verhuis en in het appartament nog een internet, heb ik even geen tijd meer om de log bij te houden.

Heb momenteel nog maar 1 of 2 x last gehad. alles gaat volgens plan, maar euh.. na 6 dagen mag je toch vol stompen met kh ???

Volgens het boek 7 dagen, maar velen nemen pas na 12 dagen hun eerste carbs..

Waar zie je 7 dagen staan? het is toch 5 dagen kh arm, 2 dagen kh rijk ?

Ja, je hebt gelijk ;)

Dus je kan opnieuw proberen, 5 dagen moet je wel lukken!

Na de 5de dag had ik had al moeilijk :(

Ik blijf nog ff van m'n high carb/moderate fat dieet genieten. Volgend jaar ga ik er zeker mee beginnen!

Terug
Naar boven