9de dag op het Anabolic Dieet.
Vandaag ging het veel gemakkelijker vond ik het eten valt beter mee, alleen had ik even een discussie op het werk, Mijn (onder)baas wou dat ik nog maar 1x at per dag, tussen 12 en 1, en daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord, en van mijn baas heb ik gelijk gekregen, anders had ik toch zoiezo opgestapt

Aan mijn eten moeten ze niet komen
's morgens hou ik van 4 eitjes en deze keer 3 repen spek.
als snack heb ik zalm gegeten, wel een lekkere je proefde niets van zout.
middag heb ik een lap vlees gegeten met brocolli.
als snack heb ik een doosje (soort van salami) opgegeten, heerlijk veel vet
als avond eten heeft mijn moeder voor mij een lekkere steak gemaakt met witloof in de pan, maar ik heb het toch niet kunnen laten om een stukje mee te eten van de: Witloof in de oven met hesp erond in een kaassausje. overheerlijk mijn avondeten.
dan als snack heb ik aardbijen gegeten + 2 stukjes cheddar kaas.
Heb mijn dag afgesloten met een heerlijk groot glas water net voor ik in mijn bed kroop.
Gevoelens:
Zoals al gezegd, had ik het gevoel dat het makkelijker ging, de drang naar suikers/kh is precies aan het verdwijnen, ik heb gewoon geen goesting meer om kh te eten, ik voel me (nu al!) heerlijk op dit dieet.
Heb gisteren ook voor de eerste keer terug gaan trainen, ik heb wel 2 CEE tabletjes gestoken en een klein beetje Karno 4 gedronken, Die Karno 4 had ik beter niet gedaan omdat ik maar een kleine 30min getraind heb, maar ik had het eigenlijk gedaan omdat ik niet naar de gym wou, ben dan toch gegaan en heb heerlijk mijn borst onder handen genomen, af en toe heb ik een klein beetje rug erbij genomen
Heb gisteren voor de eerste keer geen shake gedronken voor de training of na de training.
Qua gevoelens is het ondertussen veel beter, ik sta niet meer zo onstabiel en mijn gevoelens zijn precies terug weer onder controle.
Alles lijkt goed te gaan volgens mij, maar nu ga ik wel mijn eitjes eten begin honger te krijgen.
Mike