Fitness Seller

Loshangend vel onderbuik na veel gewichtsverlies

iDelanoNL

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
50
Lengte
1m91
Massa
105kg
Hallo iedereen,

Altijd heb ik gedacht dat het loshanged vel vanzelf minder zou worden. Of als im genoeg buik train dat het weg zou gaan. Nu ben ik zeker 3 jaar verder en is er niks veranderd met dat extra vel. Is de enige oplossing dan echt een operatie of...?

Graag hoor ik jullie antwoord en ben vooral benieuwd naar de mensen die net als ik veel gewicht is verloren en met het zelfde probleem kampt.

Groetjes!

Bijlagen

• 20251223_042931.jpg
    20251223_042931.jpg
    139,4 KB · Weergaven: 49
Je huid wordt minder elastisch en zal nooit helemaal terug naar "orgineel" gaan. Denk dat als het al 3 jaar hetzelfde is gbleven dat dit het is. Door wat meer spieren te kweken zal je het iets meer opvullen maar helemaal weg krijg je het niet.

Operatief lijkt me de enige oplossing als je er last van hebt.

Mr schoonvader heeft het ook operatief weg laten halen. Resultaat is best goed, als je nagaat dat hij de 55 al gepasseerd was.

He Delano,

Helaas is dit alleen operatief mogelijk! Resultaten zijn erg goed maar is wel een prijzige ingreep. Grtz Joe

Niks aan te doen buiten buikwandcorrectie, ook al staat het internet vol van rommel die zou helpen. Ik zie het ook in je borststreek, dat is zowat plaats nummer 2 waar het voorkomt.

Terug
Naar boven