Fitness Seller

Losse huid

Wesley95

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
99kg
Ik weeg nu 102.5 kilogram, ben 1.79m lang, 17 jaar en heb een flinke buik en kleine moobs, ik ben begonnen met fitnessen en dit is mijn schema:

Krachttraining schema (Full body):
3 x 8 lunges met 8 kg ballast
3 x 8 116 kg leg press
3 x 8 bench press 40 kg
3 x 8 compound row 64 kg
3 x 8 side abs (6, 12 & 18 kg ballast)
3 x 8 shoulder press 8 kg
3 x 8 abs liggend
3 x 8 triceps rope pulldown 30 kg
3 x 8 Single Arm Dumbbell Preacher Curl 8 kg
3 x 8 crunches met 20 kg ballast

Cardio schema: 15 minuten fietsen
15 minuten crosstrainer
15 minuten roeien
15 minuten fietsen

Ma: Krachttraining.
Di: Cardio.
Wo: Krachttraining.
Do: Cardio.
Vr: Cardio.
- 5/6 uur rust i.v.m. met school -
Krachttraining.
Za: Cardio.

Ik heb enkele vragen:
- Hoelang zal het duren voor ik resultaat begin te zien? Ik ben niet ongeduldig.
- Wat voor resultaat kan ik verwachten? Ik heb van mijzelf een brede bouw en brede schouders, overgewicht komt door vreten en niet sporten.
- Zal ik loshangend vel krijgen als ik uiteindelijk van 102 kilogram naar 80 kilogram ga? Vet verliezen, spier opbouwen. Dit is mijn grootste zorg.

Dit zijn de omtrekken van bepaalde lichaamsdelen gemeten met een meetlint:
Biceps 36cm (Links) & 39cm (Rechts).
Onderarmen beide 28.5cm.
Buik 116cm.
Borst 112cm.
Schouders 127cm.
(Gewicht: 102,3kg).

(Op- en aanmerking over mijn schema zijn welkom.
Binnenkort gaat dit een 3- of 4 day split worden.)
(Ik zit te twijfelen om aan de eiwitshakes te gaan, maar ik weet niet of dat zin heeft met dit schema.)

Laatst bewerkt:
hoe zit het met je voeding?

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet zo ongeveer drie bruine boterhammen met kaas en sla per dag, 1 voor school en 2 op school. Thuis eet ik wat de pot schaft, wat vaakt nasi of witte rijst is. 'S avonds eet ik vaak nog een kommetje sla met een halve appel er doorheen. Dit geld niet voor vrij- en zaterdagen.

• Topic Starter Topic Starter
Is er een bekend aantal centimeters buikomtrek wat men kan verliezen totdat losse huid ontstaat?

Lees de voedings stickies. Val niet te snel af, zo beperk je spierverlies.
Losse huid zal wel mee vallen op 20kg.
Hoe lang ben je?

Herkenbare situatie.

Ik kom zelf van 109 kilo (nu 78). Ik heb geen losse huid in de zin dat het gaat hangen, maar het zit nog niet volledig strak om de buikspieren (terwijl het toch wel zou moeten, mijn VP lijkt hoger dan het daadwerkelijk is). Ik merk gewoon dat ik vroeger een fatty ben geweest, maar ik geef het nu de tijd om te herstellen / strakker te worden.

Ik weet niet of wat ik nu ga zeggen bro-science is of niet, maar ik heb het volgende gehoord:
-niet meer dan een 0.5-1kg per week afvallen;
-gelatine supplementeren kan de huid elastischer maken (ik eet zelf 5-10g per dag)
-vitamine C helpt ook met de elasticiteit (ik supplementeer sowieso 2-3g per dag nu in de winter).

Succes in ieder geval!

Ik heb het zelf ook, kom ook van ongeveer 100 kilo en daarna richting de 70 gegaan. Nu een laag vetpercentage maar ziet er idd helaas hoger uit baal daar nu ook erg van.
Bulken is voor mij erg lastig omdat het tussen je oren zit dat je weer dik word, ben nu 1,5 maand aan het bulken en langzaam gaat de huid wat strakker zitten bij de buik dus al het losse huid nu lekker volpompen met spiermassa!! Haha! Langzaam zal het zich dus allemaal opvullen en weer recht trekken maar dit heeft gewoon tijd nodig, ik heb hier alleen niks aan gedaan tijdens het afvallen mischien dat dit wel zou helpen als je nu al begint met iets van cres ik gebruik zelf q10 van de kruidvat heb wel het gevoel dat het op het begin iets deed weet alleen niet of dit echt zo was of tussen de oren zat.

Succes!

Terug
Naar boven