XXL Nutrition

Low carb dagen tijdens bulk

Tmm

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
88kg
Hallo allemaal!
Ik ben al een aantal jaren bezig met trainen en heb al een paar dingen geprobeerd qua voeding en training etc. maar ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met waar ik nu mee wil gaan beginnen.. of dat iemand al weet dat dit nergens op slaat en dat ik beter mijn tijd niet kan verdoen.

Oke komt ie.

Ik wil inprincipe gaan bulken, het liefst zo clean mogelijk(maar dat is bijzaak), maar ik heb hier niet echt veel ervaring mee. Ik train meestal wel gevarrieerd en genoeg/veel(ik denk niet dat er iets mis is met mijn trainings schema) maar ik heb nooit echt genoeg gegeten om te groeien.(denk ik)

Nu heb ik dus hier en op andere sites gelezen dat bulken eigenlijk t beste gaat als je ook veel carbs eet enzo, en vrienden van mij zeggen dat dat zo is etc. maar ik las ook dat elke dag super veel carbs eten niet echt goed voor je is(op latere leeftijd eerder suikerziekte en dat soort dingen).
+ een huisgenoot van me zei dat je bij een constante bulk niet meer receptief bent voor carbs.

Dus ik bedacht om tussen de bulk, op niet trainingsdagen, gewoon low carb dagen er doorheen te gooien.
Ik heb t al een paar weken geprobeerd en ook maten bij gehouden(maar door meetspreiding en inconsequentie kun je daar nog niks van bakken).

Maar goed, mijn schema is ongeveer zo:

Za Zo Ma -> low carb(dan doe ik een beetje hardlopen zwemmen en buikspieren)
di-vr Bulk/highcarb volgens dit schema
[Link niet meer beschikbaar]

Wat denken jullie ervan? Ik voel me er inprincipe wel goed bij maar ik wil wel groeien.. zou ik mss een dag minder moeten doen? of verdeeld over de week?
of helemaal niet?

En bij een normale low carb verbrand je ook constant vet, maar werkt dat ook al na 3 dagen?

Als ik iets onduidelijk heb uitgelegd dan vraag t gerust!!
ben benieuwd

Zinloos

Gewoon genoeg eiwit eten (1,8-2,2g /kg)